Ze zei toen tegen mijn dat ze begin november weer terug zou zijn. Dus helaas nog effe wachtenNee, nog niet. Duurt nog een paar weken hoorde ik gisteren van haar vriendin Karla
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zei toen tegen mijn dat ze begin november weer terug zou zijn. Dus helaas nog effe wachtenNee, nog niet. Duurt nog een paar weken hoorde ik gisteren van haar vriendin Karla
Vraag of mededeling? Anders rij ik er morgen eerste werk heenGina alweer aanwezig
VraagVraag of mededeling? Anders rij ik er morgen eerste werk heen
Gina is afgelopen vrijdag terug naar huis. Begin het nieuwe jaar komt ze weer terug.weet iemand of ze er vandaag is of dat ze toch terug naar huis is gegaan?
Ja ,was gisteren er. maar zondag heeft ze vrij.Is Gina alweer in town?
ik heb haar gisteren niet gezien (rare , was pas terug )Ja ,was gisteren er. maar zondag heeft ze vrij.
Bij Nederlandse/Brabantse Gina was dit wel mogelijk. bij de Roemeense Gina niet.3 sterren voor zoenen is tongzoenen mogelijk bij Gina?
afgelopen zaterdag was Gina niet aanwezig.
Weet iemand of ze er nu wel weer is??
Gina vorige vrijdag nog bezocht. Was voorlopig weer haar laatste dag. Ging vanaf zaterdag weer zes weken naar Roemenië. Het was weer van ouds waarbij ik altijd iets extra's krijg dan de gemiddelde bezoeker . Drijf en drijf nat heb ik haar gebeft. Terwijl er een rij voor haar deur stond heb ik haar met de handen tegen de gordijnen / raam ontzettend hard genomen. Ze gilde het uit. Heerlijk het rubbertje vol geknald. Daarna nog nagebabbeld en weer vertrokken. Ondertussen stond er gewoon een rij voor haar deur.
Lekker he. Ik bezocht haar gisterochtend. Echt lekker en verslavendGina is weer terug, heb haar vanmiddag bezocht. Echt een wilde hoor
Dat zegt iedereen heel stoerIk heb haar vanmorgen ook bezocht. Lekker weer stoute dingen gedaan. Voor mijn gevoel mag ik altijd net iets meer dan een ander
Dan is de dame in kwestie waarschijnlijk wel goed (is ze ook kan ik zeggen) als ze mensen laat denken dat ze nét iets specialer zijn dan een ander... Toch ben ik bang dat ik de privileges die Jaapjum denkt te krijgen ook van Gina krijg. Ik heb niet de illusie dat ik daar de enige in ben.... Het is wel een topper als je haar respectvol behandeld.Dat zegt iedereen heel stoer
Dan is de dame in kwestie waarschijnlijk wel goed (is ze ook kan ik zeggen) als ze mensen laat denken dat ze nét iets specialer zijn dan een ander... Toch ben ik bang dat ik de privileges die Jaapjum denkt te krijgen ook van Gina krijg. Ik heb niet de illusie dat ik daar de enige in ben.... Het is wel een topper als je haar respectvol behandeld.