Mooi moment voor jou om dan te vragen of ze ook onder de naam Jenn werkt of dat ze Jenn kent?Gina is 159 dus best klein Jenn is stuk groter dus verschillende dames denk ik. Maar vraag het eens dan weet je het. Ik zie haar morgen weer trouwens
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMooi moment voor jou om dan te vragen of ze ook onder de naam Jenn werkt of dat ze Jenn kent?Gina is 159 dus best klein Jenn is stuk groter dus verschillende dames denk ik. Maar vraag het eens dan weet je het. Ik zie haar morgen weer trouwens
Nou dan hoop ik voor je dat ik daar aan denk op dat moment want als ik bij Gina ben denk ik tot nu toe aan hele andere dingen.Mooi moment voor jou om dan te vragen of ze ook onder de naam Jenn werkt of dat ze Jenn kent?
De 16de (vandaag dus) ook in Alkmaar zie ik zelfs.
Kan je haar telefoonnummer delen aangezien haar advertentie vaak offline is ?En ze heeft nieuw telefoonnummer
Ik check best wel regelmatig kinky en sexjobs, maar zie advertentie nooit meer langskomen...Je kan toch ook zelf beetje moeite doen?
Goed om te weten. Ik was al bang dat ze gestopt was...En ze heeft nieuw telefoonnummer
Klopt helemaal. Ze heeft niet voor niets een nieuw nummer. Ik bezoek haar met enige regelmaat en met haar vaste klanten zit haar dag bijna altijd vol geboekt. Als dat niet zo is zet ze haar advertentie online deze topperIk kreeg info mbt nieuwe nummer automatisch toen ik op WhatsApp een berichtje wilde sturen naar haar oude nummer. Dat zal dus voor iedereen zo zijn die haar oude nummer heeft. En zo niet zal ze een selectie gemaakt hebben wellicht? Ik vind het niet netjes om haar nummer ongevraagd te delen ook omdat ik reden nieuwe nummer niet weet
Dan is mijn conclusie dat ze vol zit, advertentie nog nooit online geweest.Klopt helemaal. Ze heeft niet voor niets een nieuw nummer. Ik bezoek haar met enige regelmaat en met haar vaste klanten zit haar dag bijna altijd vol geboekt. Als dat niet zo is zet ze haar advertentie online deze topper
Weet iemand toevallig of Gina is gestopt in (Nijmegen) ?
Ooh dat is jammer, vond het al vreemd dat ze niet op mn berichtjes reageerde maar dan zal ze denk wel alleen contact hebben met klanten van Alkmaar.Gina gaf aan dat zij voorlopig niet in Nijmegen zal ontvangen en dus alleen in Alkmaar komende tijd.
Gina ontvangt momenteel alleen in Alkmaar, waarschijnlijk ontvangt ze vanaf volgendjaar ook weer in Nijmegen.Werkt deze meid nog? Lang niks meer van vermomen