Recensie Gina (Ned), Doetinchem, Eroscentrum Escape k25 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag was ik in de buurt, vroeger vaste bezoeker, maar ja tegenwoordig toch wel erg rustig geworden.

Wel gelukkig maandag wel geslaagd, prima verwend door Gina.

Bij langs het raam kuieren was ze gelijk al gezellig van toon, gewoon een spontane reactie van haar gekregen, maar twijfelde nog of er nog iemand meer zou zijn die me wel aan zou spreken, vergelijkbaar zeg maar.
Wat me gelijk wel aansprak was haar prachtige strakke body, met een mooi stel pronkende borsten in dr bikini...

Na nog wat rondjes gedaan te hebben, weer bij dr kamer een gesprekje begonnen, en spontaan besloten binnen te stappen.
GEEN seconde spijt van gehad. Ze weet precies hoe je een man fijn bespeelt, en ik speel graag dit soort spelletjes mee....

Na elk gewassen te hebben, bed opgezocht en elkaars lichaam al teassend verkennen, en tussendoor was voorzichtige kusjes, was het al snel tijd voor wat verder gaande handelingen. We waren al gauw over naar een van m`n favoritie posities, lekker 69.
Zij flink aan het pijpen, lekker diep ook, en de stam en de ballen niet vergetend, kon ik haar mooie lipjes en genots knotje lekker liggen likken....
Dan wordt het tijd voor het neuk werk, zij on top, wat `n lekkere strakke ervaring gaf, en zij heel goed me wist te berijden, ondertussen lekker heerlijk geile taaltje erbij, verder op z`n doggy`s, mijn blik op haar heerlijke meer dan schitterende achterwerk, wat een genot en uitzicht, kost me moeite om dan al niet spontaan te komen... niet zo snel denk ik dan.... Gelukkig kon ik me nog inhouden, en later mocht ik heerlijk klaarkomen op haar schitterende C cup borsten, wel geholpen, maar 1e klas afgewerkt, erg mooi gemodelleerd.

Kortom voor mij zeker voor meer, langer bij haar en vaker een reden om toch weer vaker hier langs, eh heen te rijden. 1e kennismaking meer dan geslaagd!

Ze vertelde me nog dat ze wisselend 5 dagen en week erop 6 dagen in de week werkend is de komende tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan