- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik had Gina wel vaker gezien en wat ik altijd leuk aan haar vind is dat ze er altijd met een smile en enthousiasme er staat. Wilde al een tijdje bij haar langs, maar iedere keer als ik naar haar toe liep zodra ik zag dat de gordijnen open gingen was iemand me al voor voordat ik boven stond. Vandaag was ik er vroeg en het was rustig, dus voor de verandering kon ik langs.
Eerst even gezellig gesproken en haar vrolijkheid en vriendelijkheid was aanstekelijk.
Doordat sex met condoom meestal tegenvalt gevraagd om een natte rustige pijpbeurt zonder condoom. Dat deed ze goed. Lekker uit haar zelf variëren en de paar aanwijzingen die ik gaf werden netjes opgevolgd. Voor de rest kon ik heerlijk genieten.
Helaas geen deepthroat. Ik ben niet groot geschapen(14 cm) , maar ze nam het een goede 10 cm in haar mond.
69 is mogelijk. Beffen kost wel 20e extra.
Er zijn ook andere extra's wel mogelijk, maar ze vroeg om het niet te melden omdat ze die niet met iedereen doet. Enkel als er een klik is en de hygiëne in orde is.
Zorg dat je fris/schoon ruikt en wees respectvol en je kan best wat leuks met haar afspreken.
Over seks kan ik weinig zeggen, want gekozen voor enkel pzc.
Eerst even gezellig gesproken en haar vrolijkheid en vriendelijkheid was aanstekelijk.
Doordat sex met condoom meestal tegenvalt gevraagd om een natte rustige pijpbeurt zonder condoom. Dat deed ze goed. Lekker uit haar zelf variëren en de paar aanwijzingen die ik gaf werden netjes opgevolgd. Voor de rest kon ik heerlijk genieten.
Helaas geen deepthroat. Ik ben niet groot geschapen(14 cm) , maar ze nam het een goede 10 cm in haar mond.
69 is mogelijk. Beffen kost wel 20e extra.
Er zijn ook andere extra's wel mogelijk, maar ze vroeg om het niet te melden omdat ze die niet met iedereen doet. Enkel als er een klik is en de hygiëne in orde is.
Zorg dat je fris/schoon ruikt en wees respectvol en je kan best wat leuks met haar afspreken.
Over seks kan ik weinig zeggen, want gekozen voor enkel pzc.