Sexyhenkie
Newbie
- 24
- 22/08/21
- 5
Reageert moeizaam op app.. hoe was jullie contact?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenReageert moeizaam op app.. hoe was jullie contact?
Komt heel erg overeen met mijn ervaring met haar.Prima adresje als je even lekker leeg gezogen wilt worden tot de laatste druppel.
Ze doet exact waarvoor je betaald, heeft een leuke vlotte babbel.
Ik lees dat andere lastig contact met haar krijgen, had ik geen last van, reageerde heel vlot. Gisteren voor 't eerst een berichtje gestuurt. Vandaag wederom weer 12:30 en kon 13:30 meteen terecht.
Je krijgt eerst de straat naam, bij aankomst het nr. Het is vrij discreet met de lift naar boven en schuin daar tegenover zit het appartement.
Je komt binnen, ze kletst wat, ze poets even haar tanden, je krijgt een handdoek even opfrissen.
Kamertje in, daar ligt het matras op de grond.
Je gaat liggen en je word even heerlijk klaar gepijpt. Geen poespas, slingers of franjes, maar dit is wat het is.
20 min vol enthousiasme lkkr geslobberd, heerlijk in d'r mondje klaar gekomen, hap slik weg en ze gaat nog even door tot de laatste druppel.
Daarna even opfrissen en opgelucht de deur uit.
Ze is wel voller dan ik had verwacht, ook van haar gezicht had ik een andere voorstelling, maar opzich een leuk koppie.
Voor echt DT hoef je hier niet heen te gaan.
Herhalingsgevaar 100%
Waar wordt je nog lekker 20 min klaar gepijpt met CIM voor 6 tientjes.
Dame is een echte liefhebber van het stokslobberen.
Blijkbaar zit ze op een ander adres want ik herken je omschrijving van de locatie totaal niet. Zit ze nog wel in Amsterdam West ?Prima adresje als je even lekker leeg gezogen wilt worden tot de laatste druppel.
Ze doet exact waarvoor je betaald, heeft een leuke vlotte babbel.
Ik lees dat andere lastig contact met haar krijgen, had ik geen last van, reageerde heel vlot. Gisteren voor 't eerst een berichtje gestuurt. Vandaag wederom weer 12:30 en kon 13:30 meteen terecht.
Je krijgt eerst de straat naam, bij aankomst het nr. Het is vrij discreet met de lift naar boven en schuin daar tegenover zit het appartement.
Je komt binnen, ze kletst wat, ze poets even haar tanden, je krijgt een handdoek even opfrissen.
Kamertje in, daar ligt het matras op de grond.
Je gaat liggen en je word even heerlijk klaar gepijpt. Geen poespas, slingers of franjes, maar dit is wat het is.
20 min vol enthousiasme lkkr geslobberd, heerlijk in d'r mondje klaar gekomen, hap slik weg en ze gaat nog even door tot de laatste druppel.
Daarna even opfrissen en opgelucht de deur uit.
Ze is wel voller dan ik had verwacht, ook van haar gezicht had ik een andere voorstelling, maar opzich een leuk koppie.
Voor echt DT hoef je hier niet heen te gaan.
Herhalingsgevaar 100%
Waar wordt je nog lekker 20 min klaar gepijpt met CIM voor 6 tientjes.
Dame is een echte liefhebber van het stokslobberen.
Viel me ook op ik dacht misschien roteert ze met appartementen?Blijkbaar zit ze op een ander adres want ik herken je omschrijving van de locatie totaal niet. Zit ze nog wel in Amsterdam West ?
Ja, wel in West maar idd andere locatie. Dat ik daar was gaf ze aan daar net een paar dagen te zitten.Blijkbaar zit ze op een ander adres want ik herken je omschrijving van de locatie totaal niet. Zit ze nog wel in Amsterdam West ?
Had haar vorige week een bericht gestuurd maar geen reply gehad. Haar advertemtie was ook offline.is ze nog actief? denk van niet he of wel..