Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet op gelet, maar zal er op letten als ik haar eerdaags weer bezoek!Klinkt heel interessant, is de locatie ook met ov goed bereikbaar?
Het is op weg totaal onbetaalbaar te worden. Als iemand mij 23 jaar geleden had gezegd dat een Uurtje met een Oostblok dame 771,29 Nederlandse gulden zou kosten had ik diegene naar ambulante psychiatrische hulp doorverwezen.De vis wordt duur betaald, 350 € voor een uurtje
Nou, díe is snel teruggekeerd!ze is weer terug naar huis en komt mogelijk begin volgend jaar weer terug maar was er nog niet zeker van...
@CocaCarlito Carlito Je weet waar je je moet melden, je hebt het tenslotte betaald, wel een wachtlijst in de GGZ.Het is op weg totaal onbetaalbaar te worden. Als iemand mij 23 jaar geleden had gezegd dat een Uurtje met een Oostblok dame 771,29 Nederlandse gulden zou kosten had ik diegene naar ambulante psychiatrische hulp doorverwezen.
Zelfs 6 jaar geleden kon je op de achterdam een leuke pakket pijpen / neuken voor 35 Euro (77,12 NLG) krijgen.