- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ik was gisteren in de vroege ochtend terug gekomen van vakantie en had vanavond zin om te wandelen, ik ging naar de RDK en hoopte mijn vaste Dominicaanse te bezoeken. Helaas was ze er niet en keek ik naar het verdere aanbod, er waren veel lege ramen maar ben uiteindelijk bij een Colombiaanse dame naar binnen gestapt die zich voorstelde als Gina.
Het is een dame die ik nog nooit eerder heb gezien, het is een dame van weinig woorden maar dat is niet zo erg. Ze vroeg me om me handen en penis te wassen, dit deed ik ook en ik mocht vervolgens op bed gaan liggen waarna ze me begon te pijpen. Ze pijpte eigenlijk alleen me eikel en ging niet dieper, na een paar minuten deed ze wat glijmiddel over mijn penis en zei ze 'come' Ze ging zonder te vragen welke positie ik wilde al op haar rug liggen en ik vroeg of doggy mogelijk was, dit kon en heb haar dan ook doggy geneukt. Ik vond haar kutje niet zo nauw en had daardoor moeite met klaarkomen, uiteindelijk heb ik me afgetrokken terwijl ze wat aan mijn tepels trok en toen spoot ik het condoom vol. Niet voor herhaling vatbaar
Het is een dame die ik nog nooit eerder heb gezien, het is een dame van weinig woorden maar dat is niet zo erg. Ze vroeg me om me handen en penis te wassen, dit deed ik ook en ik mocht vervolgens op bed gaan liggen waarna ze me begon te pijpen. Ze pijpte eigenlijk alleen me eikel en ging niet dieper, na een paar minuten deed ze wat glijmiddel over mijn penis en zei ze 'come' Ze ging zonder te vragen welke positie ik wilde al op haar rug liggen en ik vroeg of doggy mogelijk was, dit kon en heb haar dan ook doggy geneukt. Ik vond haar kutje niet zo nauw en had daardoor moeite met klaarkomen, uiteindelijk heb ik me afgetrokken terwijl ze wat aan mijn tepels trok en toen spoot ik het condoom vol. Niet voor herhaling vatbaar