Blind Date
Het is een groot raadsel waarom er niet vaker geschreven is over dit super leuke meisje. Zij moet toch een grote schare aan fans hebben. Hieronder even een korte impressie van mijn eerste date met haar. Die was blind, want dat durf ik wel aan bij Monty na Mila vorig jaar. Nou, de date was niet helemaal blind, want ik had Gigi al voorbij zien fladderen bij mijn eerdere bezoeken aan Monty. Kwam er pas veel later achter dat zij Gigi was.
Net als bij Mila kwam ze heel enthousiast over. Haar stem lijkt ook wel een beetje op die van Mila en haar service doet niet onder voor die van Mila.
Gigi is 1.70m met een geweldig zachte, gave huid en een heerlijk figuurtje. Op de kamer begon ze direct met innig zoenen. Haar zachte lippen zijn ook net zo zacht als die van Mila, maar nu hou ik op over Mila, omdat dat niet eerlijk zou zijn tegenover Gigi, want deze dame is echt heerlijk uniek. Ze kreeg me gigantisch stijf door dat innige zoenen. Met zo'n half Zuid-Amerikaanse beauty in je armen te liggen is even 100% ontspannen, ondertussen kijkend in die mooie ogen van haar. Het zoenen ging over in tongzoenen. En ook dat was helemaal top ('steek je tong uit'
).
Pzc zegt ze dat ze dat niet doet, ook niet voor meer geld. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat heb ik totaal niet gemist want ook met condoom wist ze met veel spuug en diep te gaan me binnen een mum van tijd gigantisch hard te krijgen (beffen laat ze wel toe, wat absoluut lekker is bij haar om te doen).
Daarna gevraagd of ze erop wou klimmen. Een heerlijk standje om haar bovenop je te zien bewegen, maar dan moet je de kamer met plafondspiegel hebben
Zo ben ik bij haar op mijn tweede date klaar gekomen, maar op mijn eerste date kwam ik in doggy achter die geweldig lekkere kont van haar.
Na een aantal intensieve standjes kon ik het niet meer houden en gaf ik aan dat ik klaar ging komen. 'Nee nog niet klaarkomen schat'. Heerlijk, ze wilde nog even langer genieten. Me met de grootste moeite kunnen inhouden om daarna nog wat heerlijke standjes af te werken. Wat een superdate.
Ik kan 100% beamen wat de vorige recensent heeft geschreven. Zelfs over of je groot geschapen bent, want over die van mij begon ze of ik een extra large condoom moest nemen.
(overdrijven is ook een vak hè
).
Alleen vind ik dat Gigi 5 sterren verdient. Ze is absoluut prachtig om te zien, mooie lange zwarte haren. Goede inzet ('Laat mij jou verwennen').
Ik ga zeker terug op dat spannende adres daar in Rijswijk. Toen ik daar weer was, na lange tijd, viel het me op dat het een komen en gaan was van klanten. Dus vele wandelaars weten dat geile adresje ook te vinden. Na lange tijd ook weer eens die twee eigenaren gezien. Tot snel!