- 637
- 04/07/21
- 1.223
Respect? Reageer dan ook niet
De pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRespect? Reageer dan ook niet
heeft iemand nog tips waar ik lekker kan tongzoenen?
Of neuken zonder condoom in het SKW?
Op andere forums lees ik dat zeker een kwart van de hoeren in het SKW daar voor in is mits bijbetaling...
heeft iemand nog tips waar ik lekker kan tongzoenen?
Op andere forums lees ik dat zeker een kwart van de hoeren in het SKW daar voor in is mits bijbetaling...
Ik zag daar toch een vraag : Of neuken zonder condoom in het SKW?Volgens mij ging dit topic over tongzoenen.
Al beiden ze me nzc gratis aan, dan nog weiger ik. Ik ben ne flippendoes doch zo ver krijgen ze me nooit.heeft iemand nog tips waar ik lekker kan tongzoenen?
Heeft Knipoog boy het nu over TZ of NZC? Verwarrend draadje...Probeer die nieuwe eens , Rebeka Schippersstraat 22 linkse raam . Wie weet
Vanavond ook bij zo n skinny meid geweest , VillaTinto 34 , een Roemeense van 35 met amper borsten , ze deed ook tongzoenen zonder meerkosten , Ze moest echter opeens weg halverwege de date om 21 uur , dat was weer minder.
Adverteert Claudia op RL ?Claudia is zo'n geweldig zoenmonster.... knap,cgril, kinky, ook pzc.... wat een wijf!
Was die vriendin toevallig Maissa van VR24/7?Haar vriendin ging naar huis , en ze MOEST mee. ik ben beloofd de volgende date meer tijd te krijgen , we gaan het zien
Wat bedoel je met cgirl?Claudia is zo'n geweldig zoenmonster.... knap,cgril, kinky, ook pzc.... wat een wijf!
Dat was tikfout. Moest 'geil' zijn....Wat bedoel je met cgirl?
Nog nooit een adv. van haar op Redlights gezienAdverteert Claudia op RL ?
Wie was er 'geil'...Dat was tikfout. Moest 'geil' zijn....