Recensie GFE Amy, Antwerpen 1,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mihnea87

Wandelaar
84
14/11/22
66
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-queen-of-deep-anal.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
GFE Amy is located near Chocolate nation. It is a very crowded area and there are no parking spaces. Time spent maximum 20 minutes from the time I entered the door until I left. The location is a quite spacious apartment with many rooms. I think she does not work alone, although I did not see anyone in the location. Appearance, the pictures are real, she is 165 tall, the brunette has a bob cut, flat stomach, goes to the gym, round butt and bulging latina breasts but she won't let you touch them, she is beautiful, young up to 25 years old. She introduces herself as from Spain, from Madrid, I don't believe her, I stayed in Spain for two years and I met many women there who when they have sex are like a Volcano, she was like a glacier. The second sign was hygiene, how you visit an original woman in Spain, she sends you to wash your hands. This was not the case, she used wet wipes on her pussy to be fresh for the next one. Action started with a paw and I said I want a bj without a condom, he complied but used his hand hard. Sex I changed 3 positions lady on top, missionary and doggy. During sex I smelled an unwashed pussy. I paid 90 euros and at the end he wanted to kiss me. I refused. I should have left, but once you're stripped with money and the film, it's harder. For a while, I will limit myself to swing clubs and massages.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/special-treatment-like-my-boyfriend.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden deze dame bezocht. Na best lang heen en weer appen afgesproken op gekend adres te Brugge.
Het is zeker de dame van de fotos en heeft een mooi lichaam, weliswaar duidelijk aan gewerkt. Het was wel niet de beste plastische chirurg heb ik indruk.

Had héél weinig klik met haar, ze ontweek oogcontact en de seks zelf was eerder mechanisch. Ik mocht haar beffen, waar ze adhv trillende benen van genoot, maar het beloofde kussen bleef uit. Het pijpen was eerder gemiddeld. Had voor uur gekozen en was na 45min terug buiten, inclusief douchen voor en na en een zeer flauwe massage.

Kortom : knappe vrouw en voor mij geen herhalingsgevaar. Ik heb geen behoefte aan dvp die enkel geinteresseerd is om je zak en je portemonnee te legen. Op dit vlak zijn er wel ergere dames. Amy was ten minste beleefd, zag er 90% uit als op de foto's en ging nog aangenaam gesprek aan.

'

Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/gfe-amy/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben niet zeker of het de dame van de foto's is; ze had in elk geval bruin haar; maar ziet er wel zeer goed uit. Is ook voorzien van een paar prachtige borsten.

Tot daar de positieve zaken, pijpen was niet slecht; maar ook niet wauw en de seks leek ook tegen haar zin te zijn.

Na 30min stond ik terug op straat; want blijkbaar was de volgende er al.

Terug
Bovenaan Onderaan