- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
Is dat GFE gevoel niet iets wat je juist met je eigen partner hebt? Wat geen geacteer is, maar echt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb dat gevoel nooit gehad met mijn ex vrouw . En dat gevoel heb ik wel met dvp'sIs dat GFE gevoel niet iets wat je juist met je eigen partner hebt? Wat geen geacteer is, maar echt?
In het Duits hebben ze daar een mooi woord voor: "Ersatz"!Normaal wel, maar soms gebeuren er dingen in het leven waardoor je elkaar geen "GFE" meer kan geven.
Dat is wel de omgekeerde wereld, lijkt mij.Ik heb dat gevoel nooit gehad met mijn ex vrouw . En dat gevoel heb ik wel met dvp's
Inderdaad Joke, dat is iets wat je met je eigen partner heeft. GFE waar je voor moet betalen, is niet echt GFE.
Althans dat is hoe ik er in sta.
Dat is wel de omgekeerde wereld, lijkt mij.
Helemaal waar!Het GFE gevoel bestaat wel degelijk, misschien wel heel moeilijk te vinden maar bestaat zeker.
Dat je dat alleen maar zou kunnen vinden bij een "echte" partner zou maar erg zijn. Er zijn mensen die heel bewust, wellicht om heel diverse redenen, niet in een relatie zitten maar toch behoefte hebben aan die ervaring. En er zijn dames die hun eigen liefdesleven vervangen door zeer beperkte betaalde dates maar ook datzelfde GFE gevoel willen ervaren.
Is dat alles dan een soort illusie? Misschien, maar zeker niet voor 100%.
En het is ook maar de vraag of dat gevoel ook nog echt leeft binnen een relatie, al dan niet getrouwd, als die al jaren bestaat. Misschien jaren geleden toen de G nog echt een feit was.
Mee eens, maar dan is het nog geen GFE, GFE, is wel iets meer dan tongzoenen en een praatje maken, of niet?Met alle respect Rony maar ik ken/kende meerdere koppels die omwille van de lieve vrede, de kinderen én de centen bij elkaar bleven maar voor de affectie en de warmte aangewezen waren op anderen. En dus ook hier is er zeker sprake van "de illusie".
Is nu bijna 40 procent dat zal wel kloppen wie heeft er nu gelijk"Alles wat anders is dan ik in mijn bevooroordeelde wereldbeeld denk, is onwaar."
Mee eens, maar dan is het nog geen GFE, GFE, is wel iets meer dan tongzoenen en een praatje maken, of niet?
Ja, zo kan je 35% ook verkopen, tel er gewoon 5 bij op. De ruime meerderheid van 60% zegt single te zijn. Waarom zouden die liegen in een anonieme poll?Is nu bijna 40 procent dat zal wel kloppen wie heeft er nu gelijk
betreft dit dan een dame van plezier?Ik wil niet in discussie gaan hoor maar twee volle namiddagen per maand al een jaar lang, geen FWB maar eerder omgekeerd, voelt voor mij helemaal als GFE hoor ... en voor haar ook. Je zou er misschien dan toch kunnen over discussiëren
Met wat voor ijskonijn ben je dan getrouwd, als dat de instelling is? En waarom zou je erbij blijven?Vinden ze het niet zonde van het geld ? Dat zal bij veel vrouwen het grootste pijnpunt zijn , voor de rest zijn dergelijke dames alleen maar blij dat ze zelf geen seksuele hand en mond diensten moeten verrichten.
Klinkt nogal gefrustreerd......@Rony80 . Ik ben bang dat wij voor die " superGFE " niet klef genoeg zijn. En ook een beetje te krenterig.
Dat heb je mis. Ik heb genoeg aan een klik en aan een goede service. De hele ziel en zaligheid van een dame beschouw ik als haar prive domein. Heb ik respect voor.Klinkt nogal gefrustreerd......
Een band opbouwen is meer dan heel het dvp gebeuren(betalend) Ik heb vroeger ook wel eens offwork dingen gedaan etc. Doen ze ook niet als ze je geen toffe peer vinden.......Dat heb je mis. Ik heb genoeg aan een klik en aan een goede service. De hele ziel en zaligheid van een dame beschouw ik als haar prive domein. Heb ik respect voor.
Uiteindelijk blijft het een paydate. Als ze je werkelijk zon toffe peer zou vinden deed ze het wel gratis en hoef je geen 500 € plus te schokken.
Ben al 15 jaar happy single ooit getrouwd geweest ben eerlijk veel gelukkiger nu.Ja, zo kan je 35% ook verkopen, tel er gewoon 5 bij op. De ruime meerderheid van 60% zegt single te zijn. Waarom zouden die liegen in een anonieme poll?
Schaam je je ervoor dat je als getrouwde man je vrouw bedriegt en geeft het je een schoner geweten als je tegen jezelf kunt zeggen dat 'iedereen' het doet; is dat het?
Niet getrouwd,geen relatie ,of wat dan ook,dan is wandelen ook best een leuke getaway from home.Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat 95% van men cliënteel getrouwd is.
Enkelingen vertellen het hun vrouw en hebben samen een overeenkomst.
Jammer genoeg kunnen velen het hun partner niet vertellen. Er komt sleur in de relatie, beiden zijn moe, drukke job, menopauze...
Dan is wandelen een ideale getaway.
Ja! Er af en toe eens lekker tegenaan gaan... zonder verdere verplichtingen!Niet getrouwd,geen relatie ,of wat dan ook,dan is wandelen ook best een leuke getaway from home.
Ook getrouwd geweest, geen kinderen. Ook diverse relaties gehad. Al enige jaren single. Of het beter en gelukkiger is om single te zijn weet ik niet. Het is anders.Ben al 15 jaar happy single ooit getrouwd geweest ben eerlijk veel gelukkiger nu.
Dat is ook waarNiet getrouwd,geen relatie ,of wat dan ook,dan is wandelen ook best een leuke getaway from home.
Wellicht waren de acteer vaardigheden van je ex-vrouw van een heel ander niveau?Ik heb dat gevoel nooit gehad met mijn ex vrouw . En dat gevoel heb ik wel met dvp's
Mss wie zal het zeggen gelukkig ben ik daar vanafWellicht waren de acteer vaardigheden van je ex-vrouw van een heel ander niveau?