@Roba dat brede heupen beter zijn voor kinderen baren is een fabeltje. Vind het lastig om uit te leggen zonder handgebaren te kunnen gebruiken. Maar je moet de bekken zien als 2 platen platen. Steken deze aan de onderkant meer uit. Oftewel brede heupen. Dan zijn ze aan be bovenkant juist smaller en heb je een minder brede doorgang voor een kind.
Smalle heupen. Waneer de bekken dus meer als parallele lijnen tegen over elkaar staan. zijn dus ideaaler voor het baren van kinderen.
En de grote van boste heeft zo ver ik weet niks te maken met de hoeveelheid of kwaliteit van de melk. Wat een borst groot maakt is de de hoeveelheid vet die er inzit.
De klieren die melk produceren hebben niet zo veel te maken met de grote van een borst.
Dit zijn allemaal dingen die later bedacht/verzonnen zijn. Niet dingen die we als dieren met onze dieren instincten wisten.
Dat is nog best interessant want inderdaad je analyse van borsten en heupen is wel correct, en toch zijn we ergens geprogrammeerd om grote borsten/heupen aantrekkelijk te vinden.
Dat deze uitleggen later gekomen zijn is op zich wel juist, want dieren kunnen niks uitleggen. Maar dan nog komen onze seksuele voorkeuren ERGENS vandaan. Dat we op borsten en billen vallen heeft niemand "verzonnen", dat is gewoon zo, waar het ook vandaan komt. En ik vind nu online ook bronnen die zeggen dat de theorie van brede heupen en borsten rammelt.
Maar goed dan nog verwijs ik naar het onderzoek van dieren die hun grote penis wel degelijk als voordeel gebruiken. De parallel met een dickpic lijkt me snel gemaakt.