Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar trapt natuurlijk geen hond in iedereen weet dat de eigenaren van Oceans een heel andere clan zijn en andere manier van werken hebben zowel de dames als de heren en een club met 2 namen voor overdag en in de nacht serieus.Euh ik weet niet of je de actualiteit gevolgd hebt... maar het is dus de bedoeling dat vanaf 1 dec Oceans overdag 'Golden Time' heet en vanaf 23u 'Oceans'.
Golden Time Brüggen is voltooid verleden tijd.
Was deze week inSS en hoorde daar dat wss Ying Yang weer zou opengaan , ook Villa Vertigo onder leiding van Irina (GT) en GT zou verder verkocht zijn aan een zwitser , maar Bruggen wilt geen vergunning geven en ligt nog steeds in puinWaar gaan de beren heen, nu GT van de aardbodem is verdwenen?
Hebben jullie nog goeie tips?
Mijn meest gefrequenteerde clubs zijn Acapulco Gold en Sixsens, met af en toe een uitstapje naar Babylon.Waar gaan de beren heen, nu GT van de aardbodem is verdwenen?
Hebben jullie nog goeie tips?
Wijze woorden inderdaad.Over de andere clubs : er doen veel geruchten de ronde, al geruime tijd. Wacht op officiële berichten...
Pletskop ? wie bedoel je. ?Van de vriendelijkheid van die pletskop en die oudere in SS moet je het ook niet hebben , amai die konden er deze week ook niet met de smile rondlopen , een beetje klantvriendelijkheid zou best mogen , moeten dan al heel de dag geen zak doen
Hazelnoot (en andere medewandelaars) dank voor jullie reacties. Helaas moet ik Hazelnoot gelijk geven. Zonder GT is het leven, van een wandelaar zoals ik, stuk saaier geworden. Af en toe een huisje pakken, af en toe sexjob that's it.Voorlopig gewoon geregeld een leuke meid bezoeken in een privéhuis. Als GT niet meer in Brüggen herrijst denk ik niet dat er alternatieven zijn om een hele dag leuk door te brengen. In het grensgebied zou PHG in Oedt te proberen zijn, ben ik vroeger ook geregeld geweest, maar schijnt niet meer te zijn wat het geweest is. In de goeie tijd waren er bij GT ca 80 vrouwen op een dag en ik kon me er de hele dag vermaken, ook al omdat ik er veel mensen had leren kennen. De grote tuin was ook geweldig, uiteraard vooral in de zomer. Niemand weet wat de toekomst brengt, hopelijk komen er toch investeerders die er weer leven in willen blazen. Mocht ik iets vernemen, dan meld ik het hier zeker.
Hoi Shakir mag ik jou vragen wanneer jouw laatste bezoek was geweest aan Acapulco Gold?Mijn meest gefrequenteerde clubs zijn Acapulco Gold en Sixsens, met af en toe een uitstapje naar Babylon.
Ja men weet nooit of Irina en Tatjana iets kunnen maken van Golden Vertigo if City ?,Gt was het leukste , SS is qua vriendelijkheid een ramp , kan me er niet thuisvoelen en ook PHG niet te luid s avonds, altijd iets hopen op wat betersHazelnoot (en andere medewandelaars) dank voor jullie reacties. Helaas moet ik Hazelnoot gelijk geven. Zonder GT is het leven, van een wandelaar zoals ik, stuk saaier geworden. Af en toe een huisje pakken, af en toe sexjob that's it.
Het probleem bij mij is dat ik nergens heen ga dan alleen maar GT. Line up is altijd meer dan prima, het eten, de sfeer en het vriendelijke personeel (van de bewakers op parkeerterrein tot schoonmakers in doucheruimtes). GT is voor mij een plek waar ik hele dag kan vermaken. Nooit incidenten dankzij goede deurbeleid.
Nogmaals dank voor de vele tips en ik zal binnenkort zeker paar uitproberen. SS zie ik vaak langskomen. Aangezien ik in de randstad woon is dat een goeie optie qua afstand. Maat van mij is regelmatig geweest maar ik ben nooit met hem meegeweest vanwege de sfeer en publiek die hij omschrijft bij SS. Ik hou daar gewoon niet van maar misschien moet ik daar doorheen kijken.
Ss qua vriendelijkheid een ramp ?Ja men weet nooit of Irina en Tatjana iets kunnen maken van Golden Vertigo if City ?,Gt was het leukste , SS is qua vriendelijkheid een ramp , kan me er niet thuisvoelen en ook PHG niet te luid s avonds, altijd iets hopen op wat beters
Dat die buitenwippers hoegenaamd niet vriendelijk zijn en altijd nors zijn , sorry maar ik ben meer gewoon Gt was op dat gebied supertofSs qua vriendelijkheid een ramp ?
verklaar u eens nader
Mijn laatste bezoek dateert van een dikke twee weken geleden, vrijdag 08/04.Hoi Shakir mag ik jou vragen wanneer jouw laatste bezoek was geweest aan Acapulco Gold?
Mijn laatste bezoek dateert van een dikke twee weken geleden, vrijdag 08/04.
Rond deze tijd zou ik niet naar clubs gaan omdat veel dames nu in Roemenië zitten vanwege het Orthodox paasfeest.