Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze zaak staat dan ook niet te koop, is gekocht door de eigenaar van Oceans Dusseldorf, hebben enkel wat administratieve problemen, (achterstand bij ministerie), de zaak zou volgens andere bronnen eind september weer opengaan, laat ons hopen...Wat zou ik deze club graag kopen
Kan online niets vinden dat dit te koop staat. Wel vreemd dat een bedrijf als dit geen continuiteitsplan heeft liggen, toch aardig wat medewerkers in dienst lijkt me.
Ik weet het niet hoor.Deze zaak staat dan ook niet te koop, is gekocht door de eigenaar van Oceans Dusseldorf, hebben enkel wat administratieve problemen, (achterstand bij ministerie), de zaak zou volgens andere bronnen eind september weer opengaan, laat ons hopen...
De bank? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.dan is het fijn als de bank betaald
Als je zoiets over wil nemen zal je cash moeten betalen. Een bank wil het niet financieren want "seks is vies"
Je wordt dus bijna gedwongen om gebruik te maken van financiering met crimineel geld en dan ben je aan het witwassen. Als banken gewoon een beetje normaal zouden doen, zou dat bepaalde criminelen flink de wind uit de zeilen kunnen nemen. Maar helaas.....
Ja, lange zin maar als de bank betaald kan worden en ja dat geld komt dan van de verzekering. Zal niet van bezoekers komen die in de tuin in een half afgefikte tipi komen wippen. Pure speculatie allemaal en hoop dat het gewoon weer opengaat.De bank? Dat lijkt me onwaarschijnlijk