Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij deepthroat gaan ze ook wel heel diep in de keel waar je dan ook wondjes kan hebben maar bij een gewone bj lijkt het me nogal moeilijk tenzij ze daar ook wondjes heeft maar dat gaan ze dan zelf ook weten en ik denk dat ze dan ook wel zelf het verstand hebben om dit dan niet te doen.In 25 jaar wandelen liet ik mij zo goed als altijd zonder condoom pijpen.
Had nooit een soa opgelopen
Tot het ineens 2 keer achter elkaar gebeurde in 2 maanden tijd
1x gonorroe en 1 keer chlamydia
Allebei met deepthroat.
Dus het kan zeer zeker wel. Eigen ervaring
Dan maak je afspraak in het TI (tropisch instituut) in Antwerpen. 2x per jaar kan je daar gratis screening laten doen. Anoniem.
Hiv-testen
Helpcenter biedt laagdrempelige consultaties voor seksuele gezondheidsproblemen aan kwetsbare bevolkingsgroepen die een verhoogd risico lopen om...www.itg.be
Is dat echt zo? Dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Dus gratis en anoniem kan bij Tropisch Instituut? Ervaringen mee?
Ik laat me af en toe testen, gewoon om zeker te zijn, doe dit bij de OneDayClinic in NL maar kost wel wat.
Dan geldt dit voor beide partijen.Weet je.. als clienten risico's willen nemen om bepaalde of alle handelingen zonder condoom te doen, waarom moeten soa testen dan gratis voor hen zijn?
Neem dan op alle fronten je eigen risico + verantwoordelijkheid en betaal er gewoon voor
De samenleving hoeft toch niet voor onverantwoordelijk gedrag op te draaien?
Hoe ver wil je daar in gaan.De samenleving hoeft toch niet voor onverantwoordelijk gedrag op te draaien?
Licht er aan wat je een gevaarlijke job noemt. Prostitutie zie ik niet als een gevaarlijke job, er zijn risico's, maar die kan je beperken. Maar als de vrouw er voor kiest om zonder condoom aan te bieden vind ik inderdaad ook dat zij zelf het risico aanzienlijk vergroot en ook zelf mag betalen. Een gescheurde condoom is iets anders. Probleem hierbij is, hoe gaan we dat controleren.Dan geldt dit voor beide partijen.
Kan je evengoed zeggen dat mensen die kiezen voor een gevaarlijke job dan ook zelf moeten opdraaien voor de medische kosten en niet kunnen terugvallen op hun ziekteverzekering.
Met deze tekst lok je natuurlijk wel veel reacties uit.De samenleving hoeft toch niet voor onverantwoordelijk gedrag op te draaien?
De preventie begint bij condoomgebruik......En... preventie kost de samenleving én de sociale zekerheid meestal een pak minder dan behandeling achteraf!
Drempel is dan wel lager.Reacties kunnen geen kwaad, maar het gaat over soa testen van sekswerk klanten.
Dat is preventief, dus waarom kan men dat niet zelf betalen?
Is geld altijd belangrijker dan je gezondheid? Als ik er voor zou moeten betalen, dan deed ik dat.
Eventuele medicatie kan dan via je zorgverzekering.
Klopt...Nederlanders worden vaker en harder genaaid door de overheid dan door DVP'sDaar heb je een punt. Het is algemeen bekend dat Nederlanders het liefst nergens voor willen betalen of iig zo min mogelijk.
Snap dat met sommige dingen zeker, maar voor je eigen gezondheid en eventuele partner.. risico vd hobby zeg maar.
Ben het met je eens als je risico's neemt dan moet je er ook zelf voor betalen. Gisteren nog een pak condooms gekocht bij een automaat maar die pakje condooms bleef vastzitten. Maar na een paar keer dat automaat geschud te hebben viel die alsnog naar beneden veiligheid voor alles.Weet je.. als clienten risico's willen nemen om bepaalde of alle handelingen zonder condoom te doen, waarom moeten soa testen dan gratis voor hen zijn?
Neem dan op alle fronten je eigen risico + verantwoordelijkheid en betaal er gewoon voor
De samenleving hoeft toch niet voor onverantwoordelijk gedrag op te draaien?