Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je er wel van genoten, of zag je leeuwen en beren?ik heb mij deze week 2 keer laten pijpen door een dame in Genk , telkens met condoom , de kans dat ik een soa kan oplopen via deze weg is toch vrijwel onmogelijk hoop ik ?
Denk eens heeeeeeel goed naik heb mij deze week 2 keer laten pijpen door een dame in Genk , telkens met condoom , de kans dat ik een soa kan oplopen via deze weg is toch vrijwel onmogelijk hoop ik ?
Alleen al het woord bemesting in deze zorgt ervoor dat ik met tranen in de ogen zit. Thanks BassieKan tot 6 maanden duren voordat deze zich melden, besmetting vind dan plaats via het contact met de handen en penis.
En hoe!Omg.. ik pijp al tig jaar zonder condoom en nooit wat opgelopen. Dus 2x pijpen met condoom is 0 reden tot paniek.
@JokePrive, jij maakt gelukkig niet uit wie een vraag stelt of welke vraag gesteld wordt op dit forumAls je je nou zoveel zorgen maakt.. wat doe je dan op een forum met je vraag? Ga naar de huisarts of ggd en laat je testen, dan weet je iig zeker of je een soa hebt of niet.
tja, GGD bestaat niet in Belgie, enkel de huisdokter.
Daar kan ik met een grote zekerheid nietmeer terecht, en dan kan ik tem dinsdag nietmeer bij een dokter terecht wegens in het buitenland.
Wou eigenlijk weten hoe groot de kans echt is. Als die grenst aan nihil zit het wsl tss mijn oren.