gepiercte tepels

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien een domme vraag, maar wat doe je ermee? Ik vind het er ook wel sexy uitzien, maar ook wel wat kwetsbaar of extra gevoelig. Geldt ook voor piercings op andere plekken trouwens #dtv

Het ziet er simpelweg super geil uit! Vind ik dan hè.
Ook wel dames geneukt met clit piercings. Nog nooit een probleem mee gehad wat kwetsbaar- of gevoeligheid betreft.

Goeiemorgen, ik stootte op dit onderwerp en wil mijn betere ervaringen delen.iik heb er twee gedaan die ik best wel goed vond:

De eerste is lekker strak en had net een maatje groter aan van piercing dus haar tepels spanden er wat rond. De tweede heeft mooie grote borsten met ook wel vrij stevige piercings en ze laat je er gewillig mee spelen. Elk anders meer beiden de moeite waard vind ik.

Jammer dat die dames in België zitten, das te ver voor me. Toen ik foto 9 zag van Julia met piercing in d'r tepels en in d'r neus vroeg ik me af of elders nog meer 'ijzerwerk' zat. De volgende foto beantwoorde die foto 🤣

Hey iedereen, weet er toevallig iemand een dvp met gepiercte tepels? Liefst ook een mooie en slanke dvp natuurlijk.
Sally en Kasy in het hoekpand Geleenstraat/Hunsestraat in Den Haag hebben allebei tepelpiercings. Prachtige Roemeense meiden. Sally heeft nog meer ijzerwerk, een tongpiercings, tepelpiercings, navelpiercing en een clitpiercing. Erg kinky.
Ze zijn nu allebei op vakantie, maar komen in de loop van januari weer terug.

Sally en Kasy in het hoekpand Geleenstraat/Hunsestraat in Den Haag hebben allebei tepelpiercings. Prachtige Roemeense meiden. Sally heeft nog meer ijzerwerk, een tongpiercings, tepelpiercings, navelpiercing en een clitpiercing. Erg kinky.
Ze zijn nu allebei op vakantie, maar komen in de loop van januari weer terug.

Heeft Kasy een aparte topic ergens. Niemand heeft het over haar verder. Dit is de dame van Geleenstraat 23 K11 toch?

Terug
Bovenaan Onderaan