Recensie Georgina, Emmanuela's Angels, Temse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoofvlees

Vaste klant
Forumpionier
193
08/07/21
352
16
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://a.rl.be/photos/1600/1200/rnl/23132/emmanuelas-angels-20250305222031.avif
Totale kosten (in euro)
110
Gisteren afgezakt naar Temse, ik wou eigenlijk afspreken met Noelia, maar die vertrok naar Temse.
Dus afspraak met Georgina. Dame was nog niet klaar op het afgesproken uur, dus een praatje met de gerant gemaakt op de gang, ik ga er nu al een jaar of 8, dus hij kende mij wel een beetje.
Wel vervelend dat het er druk was, dus 3 maal naar het toilet kunnen verkassen. Geen probleem voor mij.
Dan op de kamer met deze goedlachse dame, ze ziet er iets ronder uit dan op de foto, en ouder dan verwacht, eerst een douche in de garage op het gelijkvloers, dan naar de kamer.
BH uit en de lekkere maar, bewerkte denk ik, borstel likken en kussen.
Dan kwam ze op mij, nog altijd met de string aan, en ze heeft me daar een geweldige pijpbeurt gegeven, ik moest serieus afremmen.
Daarna al spelend haar string uitgespeeld, beffen van beide gaatjes, was ze zot van. Wel geen tongzoenen, wel kussen, wat OK was voor mij.

Condoom erover en deepthroat pijpen, cowgirl heel langzaam op het ritme van de muziek, haar omgedraaid en in missio hard genomen.

Afgesloten met een kleine massage en nog een schoonmaak beurt om af te sluiten. Ik had het minder verwacht, maar het is me zeer bevallen, uur volledig rond gemaakt.
Dame komt uit Venezuela en doet haar best om Engels te spreken en te leren.
Kortom, aangeraden.

Terug
Bovenaan Onderaan