Voormalig lid 25006
Stamgast
Neen. Ik deel geen privégegevens van dvp'sKan iemand in en privebericht de nummer van georgia geven, ik had haar nummer, ben het kwijtgeraakt. Je zou me ermee helpen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeen. Ik deel geen privégegevens van dvp'sKan iemand in en privebericht de nummer van georgia geven, ik had haar nummer, ben het kwijtgeraakt. Je zou me ermee helpen.
Pzc is al 50 extra.Ik ben niet echt thuis in deze materie, maar ik begrijp niet zo goed waarom je € 150 betaalde om slechts 20 minuten te blijven bij deze fantastische dame.
50 EUR pzc + 50 EUR voor 20 minuten seks en mss nog 50 EUR forfaitaire kost omdat ze een artsen opleiding heeft genoten ... ?Ik ben niet echt thuis in deze materie, maar ik begrijp niet zo goed waarom je € 150 betaalde om slechts 20 minuten te blijven bij deze fantastische dame.
Ik doe graag GFE met mijn vaste dames. Dat is dan elke keer 150 euro (beffen, kussen, PZC).Ik ben niet echt thuis in deze materie, maar ik begrijp niet zo goed waarom je € 150 betaalde om slechts 20 minuten te blijven bij deze fantastische dame.
Dat doen we allemaal maar dan krijgen we toch wel meer tijd en als ge toch sneller gedaan heb mag je een 2 de keer proberen of krijg je een massageIk doe graag GFE met mijn vaste dames. Dat is dan elke keer 150 euro (beffen, kussen, PZC).
naïviteit kost geld en soms veel geld, dus wees voorzichtigGeorgia heeft een speciale plek in deze wandelaar's hart.
Ik ben jaren geleden begonnen met raamdames te bezoeken. In het begin vond ik de idee op zich al enorm geil. Hete dames die me pijpen en neuken voor 50 euro. Daar had ik geen klachten bij.
Tenminste voor een jaar. Dan bezocht ik een keertje Georgia en mijn hobbyleven veranderde compleet. Ze was de eerste dame waar ik een klik mee had. Dat had ik nog niet mee gemaakt.
Ze is dan ook mijn eerste vaste dame geworden. Uiteindelijk heb ik bij haar voor het eerst een dame gebefd, gekust en PZC gedaan.
Plotseling was een klik hebben enorm belangrijk voor mij. Een gewoon pijp- en neukbeurt voor 50 euro leek niet meer genoeg te zijn om me tevreden te maken.
Over de jaren heen ben ik bij haar tientallen keer langsgeweest. Geen enkel keer een slecht ervaring. Elke keer tenminste super goed als niet gewoon super zalig.
Georgia heeft ten eerste een ongelooflijk lichaam. Ze is normaal van gestalte met net de perfect combinatie van vet/curves. Haar lichaam geilt me elke keer op. Dan die borsten, wat heerlijk en zachte C-cup borsten.
Haar outfit vind ik ook super, die lingerie onder een blouse. Precies alsof we op werk zijn en ze mijn sexy secretaris is.
Lichaam zoals vermeldt is top, service is ook top. Voor mij is Georgia 1 van mijn twee top vaste dames, de andere is Anna VVR 8/1.
Een tijdje geleden toen we een babbel deden kwam ik achter dat Georgia een artsopleiding in Roemenië heeft gedaan. Door persoonlijke omstandigheden heeft ze niet kunnen verdergaan als art (opleiding heeft ze wel voltooid).
Ja, geen wonder dat ik altijd zo'n geweldig klik heb met Georgia. Da's dan ook nog eens een slimme.
Is rond de 8e vertrokken en had geen fixed datum voor terugkeer, wist ze mij te zeggen.Heeft iemand Georgia recent nog gezien, ik krijg haar niet te pakken.
Heb ze dinsdag 20/8 nog gezien op haar adres( villa tinto 30 dag)Is rond de 8e vertrokken en had geen fixed datum voor terugkeer, wist ze mij te zeggen.
"Eind augustus".
Spreekt voor zichNummers doorgeven is aan de dame