Recensie Georgia (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 30 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Georgia heeft een speciale plek in deze wandelaar's hart.

Ik ben jaren geleden begonnen met raamdames te bezoeken. In het begin vond ik de idee op zich al enorm geil. Hete dames die me pijpen en neuken voor 50 euro. Daar had ik geen klachten bij.

Tenminste voor een jaar. Dan bezocht ik een keertje Georgia en mijn hobbyleven veranderde compleet. Ze was de eerste dame waar ik een klik mee had. Dat had ik nog niet mee gemaakt.

Ze is dan ook mijn eerste vaste dame geworden. Uiteindelijk heb ik bij haar voor het eerst een dame gebefd, gekust en PZC gedaan.

Plotseling was een klik hebben enorm belangrijk voor mij. Een gewoon pijp- en neukbeurt voor 50 euro leek niet meer genoeg te zijn om me tevreden te maken.

Over de jaren heen ben ik bij haar tientallen keer langsgeweest. Geen enkel keer een slecht ervaring. Elke keer tenminste super goed als niet gewoon super zalig.

Georgia heeft ten eerste een ongelooflijk lichaam. Ze is normaal van gestalte met net de perfect combinatie van vet/curves. Haar lichaam geilt me elke keer op. Dan die borsten, wat heerlijk en zachte C-cup borsten.

Haar outfit vind ik ook super, die lingerie onder een blouse. Precies alsof we op werk zijn en ze mijn sexy secretaris is.

Lichaam zoals vermeldt is top, service is ook top. Voor mij is Georgia 1 van mijn twee top vaste dames, de andere is Anna VVR 8/1.

Een tijdje geleden toen we een babbel deden kwam ik achter dat Georgia een artsopleiding in Roemenië heeft gedaan. Door persoonlijke omstandigheden heeft ze niet kunnen verdergaan als art (opleiding heeft ze wel voltooid).

Ja, geen wonder dat ik altijd zo'n geweldig klik heb met Georgia. Da's dan ook nog eens een slimme.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet echt thuis in deze materie, maar ik begrijp niet zo goed waarom je € 150 betaalde om slechts 20 minuten te blijven bij deze fantastische dame.
Pzc is al 50 extra.


Bezoek haar zelf vrij regelmatig en heb er ook al leuke en zeer onstuimige tijden mee beleefd, ook goeie gesprekken en ze is zeer pienter. Herinnert zich heel goed wat je haar verteld hebt.
Als ge wat verstand hebt weet ge dat dat klantenbinding is.
Waar niks verkeerd mee is.
En ik zal haar nog genoeg bezoeken, want ik heb ze ook wel graag.

Maar onze Mongoolse veroveraar klinkt daarentegen een beetje alsof hijzelf veroverd wordt.
 
Georgia heeft een speciale plek in deze wandelaar's hart.

Ik ben jaren geleden begonnen met raamdames te bezoeken. In het begin vond ik de idee op zich al enorm geil. Hete dames die me pijpen en neuken voor 50 euro. Daar had ik geen klachten bij.

Tenminste voor een jaar. Dan bezocht ik een keertje Georgia en mijn hobbyleven veranderde compleet. Ze was de eerste dame waar ik een klik mee had. Dat had ik nog niet mee gemaakt.

Ze is dan ook mijn eerste vaste dame geworden. Uiteindelijk heb ik bij haar voor het eerst een dame gebefd, gekust en PZC gedaan.

Plotseling was een klik hebben enorm belangrijk voor mij. Een gewoon pijp- en neukbeurt voor 50 euro leek niet meer genoeg te zijn om me tevreden te maken.

Over de jaren heen ben ik bij haar tientallen keer langsgeweest. Geen enkel keer een slecht ervaring. Elke keer tenminste super goed als niet gewoon super zalig.

Georgia heeft ten eerste een ongelooflijk lichaam. Ze is normaal van gestalte met net de perfect combinatie van vet/curves. Haar lichaam geilt me elke keer op. Dan die borsten, wat heerlijk en zachte C-cup borsten.

Haar outfit vind ik ook super, die lingerie onder een blouse. Precies alsof we op werk zijn en ze mijn sexy secretaris is.

Lichaam zoals vermeldt is top, service is ook top. Voor mij is Georgia 1 van mijn twee top vaste dames, de andere is Anna VVR 8/1.

Een tijdje geleden toen we een babbel deden kwam ik achter dat Georgia een artsopleiding in Roemenië heeft gedaan. Door persoonlijke omstandigheden heeft ze niet kunnen verdergaan als art (opleiding heeft ze wel voltooid).

Ja, geen wonder dat ik altijd zo'n geweldig klik heb met Georgia. Da's dan ook nog eens een slimme.
naïviteit kost geld en soms veel geld, dus wees voorzichtig
 
Wat voor vreemde reacties zijn er hier op dit forum.

Ten eerste schrijf ik graag positieve recensies over dames die ik leuk vind. Daarmee hoop ik dan ook dat ze meer klanten krijgen, want dat zijn ze zeker gegund. Dat had ik hier ook gedaan, maar bepaalde mensen zijn een beetje té cynisch in het leven. Intentie kunnen ze blijkbaar niet goed begrijpen.

Misschien zijn er kerels hier die verliefd zijn geworden op een dvp en dan verbrandt zijn. Tja, dan kan ik de reacties wel beter begrijpen.

Ten tweede blijf ik nooit een uur bij een dame. Langste is waarschijnlijk 30 minuten geweest. En zelfs dan ben ik niet zeker omdat ik geen klokkenkijker ben. Massages of een tweede keer heb ik niet nodig. Ik doe mijn ding, heb een aardig babbeltje op het einde en dan ben ik vertrokken. Ik ben er niet voor de tijd, maar de ervaring.

Dus ben ik daar een totaal van 20 minuten? 30 minuten? 40 minuten? Geen flauw idee. Ik neem aan dat het officieel altijd voor 20 minuten is aangezien dat ook wel standaard het geval is wanneer je 50 euro betaalt voor pijpen en neuken.

Ik zal wel zeggen dat ik nooit een ervaring heb gehad met Georgia of andere dames waar ik extra's neem en waar ze me vertellen: "time is up, you need to finish soon".

Ik begrijp wel dat er mannen zijn die een uur blijven, maar zo graag zie ik geen enkel dvp. Wel best ironisch aangezien er hier mannen zijn die mij proberen wijs te maken dat ik minder naïeve moet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan