Lucky boy !
Wandelaar
Zijn er wat interessante meisjes aanwezig in de dagshift tijdens de Gentse feesten of eerder magere bezetting dan ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNachtlampke, hebt al teveel int glas gekeken zeker op de Gentse feesten? Hierboven staat er perfect beschreven waar ze staat schepenenvijverstraat 19 a bar crystal. Van ongeveer 10 u tot 17 u.Waar kunnen we vanessa dan aantreffen ? en tot hoe laat is ze er ?
Oei sorry , die post moet ik waarschijnlijk overgeslagen hebben ! Khad het nie gezienNachtlampke, hebt al teveel int glas gekeken zeker op de Gentse feesten? Hierboven staat er perfect beschreven waar ze staat schepenenvijverstraat 19 a bar crystal. Van ongeveer 10 u tot 17 u.Geniet ervan.
BonitaZijn er wat interessante meisjes aanwezig in de dagshift tijdens de Gentse feesten of eerder magere bezetting dan ?
Hangt er denk ik beetje vannaf natuurlijk wanneer je wil gaan. Perfect doenbaar denk ik dat vannaf rond een uur of 8 smorgens tot rond 17 uur in de namiddag wanneer de meeste mensen gedaan hebben met werken. Natuurlijk minder plaats dan dat er anders is. Anders het beste wat je kan doen is gelijk ik, weekje wachten en sparen en dan uw schade inhalenIs in gent de ramen even goed bereikbaar met auto met de feesten? Of toch de nodige parkeerzoektocht?
Ze ziet er mss niet gemotiveerd uit maar voor mij moet er niet al te veel volk gaan. Zeker niet als ik er kom....lol.Ja Bonita ook gezien deze week. Had heel pikante lingerie aanzwart en doorschijnend. Ze zag er wel niet echt gemotiveerd uit. Jammer want ik denk als ze echt gemotiveerd achter haar raam zou zitten ze
ze nog veel meer bezoek zou hebben.
De beste momenteel in GentZeer mager beestje vandaag ! Gelukkig nog net Vanessa kunnen strikken. Rond 16u stond ze al vertrekkensklaar, maar ze heeft me nog net als laatste klant binnen gelaten.....ja dadde min ratje...de max van een wijf ! Ze heeft alvast veel kwaliteiten : sympathiek, vlot, super lijf en super seks! Echt tof !
Absoluut !De beste momenteel in Gent. Ze is klasse.
Hoe ziet ze er uit? Ik wil ze ook bezoekenVanessa!!! Echte topper en goede spendering van de 50 euro.
Zwart haar. Heel knappe sexy benen en een heel lekker kontje. Je kan niet missen eigenlijk. Knapste van heel de buurt. Ze draagt een beugel ook en glimlacht heel mooi. En als ze u echt naar binnen wil lokken gaat ze dansen achter haar deur. Maar dit doet ze als ze jou echt naar binnen wil lokken.Hoe ziet ze er uit? Ik wil ze ook bezoeken