Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag iemand gehad in Oostende. Blond, Pools, buik wat fluffy. Sprak redelijk goed Nederlands. Ze is hier sinds 2011. Dus volgens mij is ze hier bekend. Al bij al was het gezellig. Kan het zijn dat ze Nicole noemt? Ik zie geen revieuws.
Thanks broeders

Is de dame die nu op cabaret crazy 8 rechts zit gedurende de avond /nacht ploeg, Antonia? Ik herinner mij dat ik nog bij deze dame langs geweest ben toen ze nog op Schepenvijver nr 23 zat. Voor Corona nog, dacht ik. Voor velen behoort Antonia tot de absolute top in Gent. Ik vond de dame op nr 23 destijds veeleer matig. Dus ik twijfel of het Antonia kan zijn. Ze is ondertussen ook wat kilootjes bijgekomen maar heeft nog steeds een C-cup.
Nu haal ik mij waarschijnlijk de toorn van Krokettje over mij. Maar ik heb vandaag een dame gespot die qua looks toch enigzinds in de buurt komt van Vanessa😄😉. Ze draait dubbele shiften. Overdag in Vogue 2, Schepenvijver 19, rechtse venster. 'S avonds, Vogue 4 Pieter vanderdonkt doorgang. Ze droeg (vandaag) een rood lingerie setje met, eveneens rode, jartelles en stockings. Zwart licht krullend haar. Mediterraanse looks en volslank. Ze is volgens mij nog brand new. Toevallig iemand die toch al ervaring met deze dame heeft/haar naam kent? Vrees dat het een sterkenwijf zou kunnen zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan