Hahahaha ook echt mijn type en dan heb ik nog haar snoetje niet gezien ?? heb jij nog Kathy geweten dorisday?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendedju k'heb weer wat gemist !Kathy die zat in bar crystal overdag, sexy blondine van circa 35 jaar van ongeveer mei 2019 tot en met juli 2020, een pareltje
Ja, das blijkbaar sinds jaar en dag een topadresje daar: Schepenenvijverstraat Chrystalbar 19A raam 2 (Vanessa: top, Kathy; top, Louisa blijkbaar ook OK zeker qua lichaam). 'k Ga toch eens moeten gaan zien denk ik ?Ja idd denk dus op dezelfde plek als waar de foto's van luisa genomen zijn voor op de website te plaatsen daar zat Kathy indertijd ook, meest sexy blondine die ik in mijn leven al gezien heb, ze had echt alles goed sexy, bloedmooi, lief en totaal geen klokkijster. Heel veel bij haar geweest en topmomenten mee gehad
Niemand ervaring of weet van deze dames?Collega's, ik ben gisteren overdag even gaan wandelen door Gent. Weet iemand wie deze twee dames zijn? Ervaring mee?
1/ Aziatische dame Belgradostraat 22L
2/ Jonge dame, bruin haar, nektattoo, beetje meesteres-achtig gekleed. Denk oost-europees. Belgradostraat 35 of 37 was het.
Ik geloof dat het die Oekraïense is, een nieuwe. Ze werkt niet zoveel uren, begint meestal laat en gaat na een paar uur al weg, ook al heeft ze niet zoveel klanten. Haar gordijn blijft lang dicht soms, zonder dat er klanten binnen zijn. Ze had eerst bruin haar, maar dat is nu donkerder, en inderdaad vaak in een staart. Ze is niet van de magerste, een "normale" vrouw zeg maar, ze heeft wel iets.Niemand ervaring of weet van deze dames?
Iemand die "Natalia" kent die de nacht doet in overdekte deel van de Vanderdoncktdoorgang? Als je naar de Brabantdam wandelt zit ze aan de linkerkant. Ziet er latina uit, lang zwart haar in een vlecht toen ik ze sprak aan de deur maar helaas was ze constant bezet (of weg?) na mijn "ronde".
Good morning, during these days in RLD I saw a guy going in every window and leaving something to the girls, I understood is some kind of drugs. Anyone can please explain me what it was? Thank you, he also gave his number to some of them
sorry, maar die benen zijn in de verste verte te vgl met Kathy....Op redlight adverteren de meeste meisjes in het Engels. Denk dat ze dit misschien voor de eerste keer doet?doet me beetje van uiterlijk denken aan Kathy mooie lange sexy benen, heel mooi lichaam en precence, en blond haar, jammer dat je haar snoetje niet kan (mag) zien ?
Lol die 'terug'....Vraagje: hoe ziet het bezoekje er momenteel met de huidige Corona maatregelen? Terug met mondkapje? .. was van plan deze week eens een wandeling te doen ?
Rare vraag mss? Heb al 2 keer anders geweten doorheen die hele periode. Daarmee m'n vraag. Bedankt voor het nuttige antwoord ?Lol die 'terug'....
Beste McLovin. Ik ging het laatst binnen bij Anna Schepenenvijverstraat 2L bar Navy (nacht) op 02 okt 2021. Dus al een tijdje geleden. Alles verliep zoals voor Corona (geen mondmasker, geen enkele speciale maatregel). Ik veronderstel dat dit momenteel nog zo is maar weet het dus niet met zekerheid. Grt. Dorisday.Rare vraag mss? Heb al 2 keer anders geweten doorheen die hele periode. Daarmee m'n vraag. Bedankt voor het nuttige antwoord ?
En laat eens weten of er nu al iets zit dat de moeite is want 't is de laatste maanden echt huilen met de pet op. Al de beteren zijn met de noorderzon verdwenen... (Alexandra, Vanessa, Nathalie, Antonia, Leyla,...)Bedankt voor de reacties! Zal dus toch eens gaan zien ?
De beteren zijn niet met de noorderzon verdwenen want Alexandra is al terug zit nu achter het laatste raam nog altijd in de vogue en Antonia heb ik ook al gezien maar van Nathalie en ook Vanessa geen spoor.En laat eens weten of er nu al iets zit dat de moeite is want 't is de laatste maanden echt huilen met de pet op. Al de beteren zijn met de noorderzon verdwenen... (Alexandra, Vanessa, Nathalie, Antonia, Leyla,...)
Graag gedaan.Rare vraag mss? Heb al 2 keer anders geweten doorheen die hele periode. Daarmee m'n vraag. Bedankt voor het nuttige antwoord ?
Er is een post in bonita haar topic, die is dus terug?En laat eens weten of er nu al iets zit dat de moeite is want 't is de laatste maanden echt huilen met de pet op. Al de beteren zijn met de noorderzon verdwenen... (Alexandra, Vanessa, Nathalie, Antonia, Leyla,...)
Ah zo das dan goed nieuws. Bedankt voor de info Lievadas.De beteren zijn niet met de noorderzon verdwenen want Alexandra is al terug zit nu achter het laatste raam nog altijd in de vogue en Antonia heb ik ook al gezien maar van Nathalie en ook Vanessa geen spoor.
Sluitingsuur ? ik vermoed 23u00 ??? Grt. Dorisday.Aha ???Antonia back? Had verteld dat ze terug ging komen in november
Deze late middag toch beslist om eens een wandeling te doen. Zaten idd veel andere meiden maar in de schepenenvijverstraat stond er op de hoek toch een hete meid. (Antonia zei ze, blond, zwarte kimono, dus denk wel dezelfde van de reviews..)En laat eens weten of er nu al iets zit dat de moeite is want 't is de laatste maanden echt huilen met de pet op. Al de beteren zijn met de noorderzon verdwenen... (Alexandra, Vanessa, Nathalie, Antonia, Leyla,...)
Ja idd, 100 % Antonella is dit. Ik ook gewwst en was rond 17 u 45 van me. Was opnieuw op en top en is mijn favoriete. Heel blij dat ze nu terug heb. Man wat heb ik haar gemist. Zwarte kimono en witte lingerie. String in satijn wit lekker zicht jongens ? en dan mijn hand aan haar kont tot aan den trap en den trap op na haar jawadde twas weer zalig en heet tegelijk. Weer goed kunnen doorpomen en we waren beiden kapot ??noal geluk zei ze dat ik de eerste klant was en dat ze lang en goed geslapen had deze dag ??Deze late middag toch beslist om eens een wandeling te doen. Zaten idd veel andere meiden maar in de schepenenvijverstraat stond er op de hoek toch een hete meid. (Antonia zei ze, blond, zwarte kimono, dus denk wel dezelfde van de reviews..)
Toch wel een toppertje!
Einduur is 23u zoals Horeca. Daarjuist nog eens gevraagd