Overdag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad overdagOverdag?
Ik heb een vermoeden dat ze bij Kiya werkt in Gentbrugge. Ik woon te ver om "ff te gaan kijken". De foto's lijken er verdacht veel op. De andere gegevens kloppen niet, maar die ads komen van het huis zelf. Oordeel zelf maarJa Denise is toch zeker al 8 tal jaar geleden. Indertijd echt wel mijn type, haar redelijk wat bezocht. Was echt een pareltje van uiterlijk maar was wel specialeke van karakter. Jammer dat ze nooit nog is terug gekomen. Rebecca nooit bezocht omdat ik ze nog nooit ben tegen gekomen. Waar zit deze ergens? Heb hier denk ik al eens iemand iets van zien neerpennen maar ben niet helemaal zeker?
Denk niet dat het Denise is die idd in Gent werkte. Leeftijd (22)"is veel te jong, Denise zou denk ik nu ongeveer een 28 of 29 moeten zijn denk ik. Als ik haar gezicht moest zien zou ik haar meteen herkennen. Knapste meisje die ooit aan mijne Jos heeft gezogenIk heb een vermoeden dat ze bij Kiya werkt in Gentbrugge. Ik woon te ver om "ff te gaan kijken". De foto's lijken er verdacht veel op. De andere gegevens kloppen niet, maar die ads komen van het huis zelf. Oordeel zelf maar
Denise (23 jaar)
Het profiel van Denise (23 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32479573545.www.redlights.be
Nee, deze dame heeft nog geen topic, ze is eigenlijk half Russisch, half Roemeens vertelde ze mij destijds.Heb de straks een blonde dame bezocht in de schepenenvijverstraat ,haar naam was maya en van Rusland afkomstig, heeft zij een topic vind het niet direct ?
Was het Sofie of Lizie? Waar precies in Belgradostraat ?Ik ben ooit een jaar of 10 geleden in de Belgradostraat een aantal malen bij Sofie geweest. Topwijf, onvergetelijke ervaring! Als ik er aan denk krijg ik al een stijve. Werkt ze nog steeds in Gent?
Sofie - waar ik al veel over gehoord en gelezen heb - zat gisterenavond rond 22u00 op de hoek waar de Brabantdam en de Belgradostraat elkaar kruisen (dus het tweede venster rechts als je van de Brabantdam de Belgradostraat in wandelt). Ik vermoed (ik heb het huisnummer niet gecheckt) dat dit dus nr 33 is zoals Lievadibas meldt. De voorbije maanden merkte ik dat ze er vaak was (aan haar spulletjes te zien die op haar stoel lagen, soms zag ik ze eens in een flits (enkele seconden) maar dan was ze weer weg naar achteren ...bizar (neen ze was op die momenten niet met klanten bezig en die momenten dat ze er (zeker) was maar nauwelijks te bespeuren was duurden vaak vrij lang, ja soms meerdere uren (???)Dan moet ik weer eens snel naar Gent. Ze zat toen overigens tegenover een urinoir.
Deze? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bella-first-time-in-brugge.htmlDeze dame noemt vermoedelijk Alexia, en kreeg ondertussen al een topic ?
Ik heb even op Google Streetmaps gekeken. Oneven nrs zitten aan de linker kant vanaf de Brabantdam. Ik heb haar altijd bezocht in het pand tegenover het urinoir waarboven Topas staat. Huusnr kan ik niet vinden.Sofie - waar ik al veel over gehoord en gelezen heb - zat gisterenavond rond 22u00 op de hoek waar de Brabantdam en de Belgradostraat elkaar kruisen (dus het tweede venster rechts als je van de Brabantdam de Belgradostraat in wandelt). Ik vermoed (ik heb het huisnummer niet gecheckt) dat dit dus nr 33 is zoals Lievadibas meldt. De voorbije maanden merkte ik dat ze er vaak was (aan haar spulletjes te zien die op haar stoel lagen, soms zag ik ze eens in een flits (enkele seconden) maar dan was ze weer weg naar achteren ...bizar (neen ze was op die momenten niet met klanten bezig en die momenten dat ze er (zeker) was maar nauwelijks te bespeuren was duurden vaak vrij lang, ja soms meerdere uren (???)
Dat zal een misverstand zijn. Ik heb allicht gedacht dat je het op Sophia had en niet op SofieIk heb even op Google Streetmaps gekeken. Oneven nrs zitten aan de linker kant vanaf de Brabantdam. Ik heb haar altijd bezocht in het pand tegenover het urinoir waarboven Topas staat. Huusnr kan ik niet vinden.
De Belgische Sofie zit in bar Medi , niet in Topaz.De Belgische Sofie zit nog altijd in Topaz, rechttegenover de urinoirs.
Klopt, mijn excusesDe Belgische Sofie zit in bar Medi , niet in Topaz.
Belgradostraat 33 en normaal gezien heeft ze een naambordje.
Bij nader inzien is dat ook het pand waar ik haar vele jaren terug bezocht. Ik heb er weer zin in!De Belgische Sofie zit in bar Medi , niet in Topaz.
Belgradostraat 33 en normaal gezien heeft ze een naambordje.
Denk nu voor de moment met die periode gene vette, ik gisteren nog eens geweest en de meeste dames zijn al riebedebie. Er zal wel nog iets zitten. Maar het buffet zal minder uitgebreid zijn dan normaalis er nog wat te beleven de zaterdag avond ?
Anna is gestopt.Heb zaterdag nog met Alexandre gesproken (de blonde Alexandra die in het overdekte gedeelte van de Pieter Vanderdoncktdoorgang zit), ze wist me te vertellen dat ze aanwezig blijft tussen kerst en nieuw. Is een knappe dame en geeft correcte service. Weet er iemand iets van Luisa en Anna ( ieter Vanderdoncktdoorgang)?
Ja idd, Luisa is knappe dame maar een specialeke gelijk dat we zeggen, tis een hoekske vanaf,Luisa was ook al eens gestopt toen ik in maart op haar voorlaatste dag ze nog eens bezocht, dan bleek ze in september plots terug opgedoken te zijn maar ge moest soms geduld hebben om binnen te komen, niet dat ze zo druk bezet was, wel omdat je moest wachten tot ze klaar was met tokkelen op haar telefoon want ik bleef niet eeuwig wachten, ze heeft wat streken deze dame en weet niet goed wat ze wil, want haar uitleg dat ze de vorige keer ging stoppen was omdat ze niet meer met iedereen seks meer wilde hebben terwijl je zoiets op voorhand wel weet maar financieel zal het gestoken hebben.
Mooie dame maar niet gemaakt voor het vak.