Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb hier een vraagje aan de mannen met wat kennis in het Gentse.
Ik kom komende dinsdag rond 14uur in Gent kan ik ergens een vrouw bezoeken die goeie sex levert en die ook heel grote natuurlijke borsten heeft .
Tips zijn heel welkom.
Bonita pvdd 9, is een Hongaarse.
Vanessa schepenenvijverstraat 19 a. Is afkomstig van Roemenië.
Alondra belgradostraat 29. Is afkomstig van de domenicaamse. Echte latina.
Anders heb je ook nog Elisabeth die blijkbaar ook een goede service levert maar je moet voor haar vallen, is afkomstig van Bulgarije en zit in de pvdd 3

Bonita pvdd 9, is een Hongaarse.
Vanessa schepenenvijverstraat 19 a. Is afkomstig van Roemenië.
Alondra belgradostraat 29. Is afkomstig van de domenicaamse. Echte latina.
Anders heb je ook nog Elisabeth die blijkbaar ook een goede service levert maar je moet voor haar vallen, is afkomstig van Bulgarije en zit in de pvdd 3
Al super bedankt . Heb nog 1 vraagje ik hou zo van een dame van rond de 40 j zit daar zo een dame tussen die jij hier vernoemd.

Al super bedankt . Heb nog 1 vraagje ik hou zo van een dame van rond de 40 j zit daar zo een dame tussen die jij hier vernoemd.
Elisabeth is boven de 40 denk ongeveer 45, alondra denk ik is tussen de 35 en 40, Bonita is denk ik rond de 25 en vanessa is als ik me goed herinner 22. Bonita is wel de knapste van al. Dat is echt een meisje die alles heeft. Schoon snoetje en heel mooie voor en achtergevel 😉

Elisabeth is boven de 40 denk ongeveer 45, alondra denk ik is tussen de 35 en 40, Bonita is denk ik rond de 25 en vanessa is als ik me goed herinner 22. Bonita is wel de knapste van al. Dat is echt een meisje die alles heeft. Schoon snoetje en heel mooie voor en achtergevel 😉
Super zoals ik gezegd heb in mijn eerste bericht hou ik van heel grote natuurlijke borsten bij wie raad jij mij dan aan in je vernoemde damens.
Al heel erg bedankt voor je informatie.

Hey lievadibas
Probleem is dat femdipal62 graag rond de middag zou gaan.
Misschien weet jij nog andere opties?
De beste zitten wel in de avond
OK, daar had ik niet goed opgelet!
En nee overdag zullen er mss wel in de Belgradostraat zitten maar de bezetting is momenteel laag.
Samia mss in de PVDD nr. 1 als een c cup zoals ik eens las groot genoeg is.

Voor de vakantieperiode zat die jessy op de hoek rechtover pvddoorgang, die had heel grote natuurlijke borsten en wat ik las gaf ze ook een goeie service
In hetzelfde pand zat er in avond/nachtdienst een Denisa, ik heb ze nu wel al een week of 6 niet meer gezien maar die heeft echt megatieten en naturelle maar zeer grote borsten.
Mss komt ze terug ... mss niet, het is en blijft een komen en gaan.

Hallo, hoe lossen jullie dat op in Gent, bij de parkeer automaten (met de kaart te betalen) vroeger was dit gemakkelijker cash geld erin opgelost zonder transactie op uw rekening achter te laten 🤔

Hallo, hoe lossen jullie dat op in Gent, bij de parkeer automaten (met de kaart te betalen) vroeger was dit gemakkelijker cash geld erin opgelost zonder transactie op uw rekening achter te laten 🤔
Parkeergarage Gent Zuid is een mogelijke oplossing ? Daar kan je naderhand cash betalen, dus geen tijdsdruk. Parking De Reep is ook vlakbij, trouwens.
Een parkeerboete thuis ontvangen... tja, dat kan natuurlijk delicaat zijn soms.

Parking reep ging niet cash te betalen 🙉
Dan kun je nog naar de burelen gaan en vragen om cash te betalen aan den bureau. Heb dat ook al meegemaakt in parking Zuid en heb gezegd dat ik geen kaarten bijhad en enkel cash kon betalen ivm wat ik doe, moest zelfs niet betalen en heeft de slagboom geopend. Is toch ons probleem niet als hun machines niet werken.?

Gisteren (afgelopen nacht/morgen) in Parking Zuid kon ik ook niet betalen met munten. Gleuf om munten in te stoppen was/is geblokkeerd.

Voor mij maakt dit normaal niet uit (heb geen relatie) maar gisteren had ik veel/voldoende kleingeld zitten en vond het ambetant om dan toch enkel met de kaart te kunnen betalen.

Weet er iemand waar de Dominicaanse Claudia is? Ze is iets ouder en werkte in de Belgradostraat bar Orisis in augustus 2019. Op die plaats zat enkele maanden ook de Brusselse Sofia (in de 30 schat ik haar) en sprak dus Frans, zwart haar en licht krullend, weet iemand of zij nog terug zal komen.
Alvast bedankt.

Terug
Bovenaan Onderaan