Ik denk niet dat er veel zijn die elke dag 800 euro verdienen ze. Er kunnen zo een paar dagen in de maand bij zijn, bij de toppers maar niet elke dag. Zo was ik over tlaatst verschoten dat ik bij ene de eerste klant was. Niet dat ze volgens mij bij toppers zit, want hier nog niet tegen gekomen. Maar heeft wel haar vaste klanten en is regelmatig bezet.
Maar die dag moest ze eigenlijk zelf al bijleggen voor haar raam. Als je dat verder bekijkt hebben ze elk 5 klanten per dag nodig om aan een normaal loon te komen.
Wat je schrijft zou echt wel kunnen Lonewolf. Zelfs de meest bezette dames zitten toch ook vaak langere tijd - werkloos - achter hun raam. 2 klanten per uur gemiddeld daar gaan zelfs zij inderdaad allicht niet aan komen... Soms gaan ze wel eens klanten hebben die het zich kunnen veroorloven om extra veel geld neer te leggen maar dat zal ook zeker niet elke dag zijn... Aan gemiddeld 800 euro / dag gaan de succesvolste raamprostituees dan inderdaad wellicht ook niet komen... Ik denk dat zij gemiddeld zo tussen de 8 en 15 klanten / dag hebben... (?). Ik begrijp ook niet hoe sommige dames die nauwelijks werk (lijken te) hebben overleven (momenteel vensterhuur 120 euro per dag vertelde mij een dame). In Antwerpen zat daar lange tijd een echt heel oude dame (met respect), misschien werkt ze er nu nog (?). Ze was zeker tegen de 70 jaar. En toch bleef ze er zitten ondanks het feit dat ze bijna nooit bezet was ... Bizar en een beetje onbegrijpelijk... (en toch moet het winstgevend zijn anders zou ze er niet blijven werken). Ah, eigenlijk moeten we er ons niet mee bemoeien. Als wij betalen en zij geven goede service dan is alles ok. Over echt goede service gesproken: als ik voor mezelf spreek dan kom ik toch maar aan een 15% waarbij echt een goede klik en drang om terug te keren is (ik ben nogal nogal kieskeurig vandaar allicht). Sommige meiden doen echt wel hun best om je te behagen voor die schamele 50 euro (zeker als je vaste klant bent). Grt. Dorisday.Ik denk niet dat er veel zijn die elke dag 800 euro verdienen ze. Er kunnen zo een paar dagen in de maand bij zijn, bij de toppers maar niet elke dag. Zo was ik over tlaatst verschoten dat ik bij ene de eerste klant was. Niet dat ze volgens mij bij toppers zit, want hier nog niet tegen gekomen. Maar heeft wel haar vaste klanten en is regelmatig bezet.
Maar die dag moest ze eigenlijk zelf al bijleggen voor haar raam. Als je dat verder bekijkt hebben ze elk 5 klanten per dag nodig om aan een normaal loon te komen.