Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij de huisarts kun je een middeltje krijgen om dat te behandelen.Iemand ook last gehad van genitale wratten en ervaringen mee?
Als je er eenmaal mee besmet bent, lijkt een vaccinatie me mosterd na de maaltijd.Genitale wratjes (condylomata) kunnen zeer hardnekkig zijn en komen regelmatig terug. Smeren met een zalf of, vaak handiger, licht bevochtigen met een podofyllotoxine vloeistof helpt vaak goed.
Je zou kunnen overwegen om je aanvullend te laten vaccineren met Gardasil-9, maar het is nog niet goed duidelijk of het werkt.
Deze thread gaat er ook over.
Nee, onjuist. Er zijn goede aanwijzingen dat vaccineren ondersteunend kan zijn tijdens de behandeling. Bij onrustige cellen van de baarmoedermond zijn de aanwijzingen al sterk. Bij genitale wratten is het meer onzeker. Je kunt zoiets overwegen afhankelijk van de financiële situatie. Het is nog geen standaard advies.Als je er eenmaal mee besmet bent, lijkt een vaccinatie me mosterd na de maaltijd.
Nee!Doet het per se jeuk/pijn?
Als je het een beetje gênant vindt om naar de huisart te gaan (bijvoorbeeld omdat die weet van je huwelijk/relatie) kun je ook anoniem naar een SOA-kliniek. Nadeel is wel dat je dan voor zowel het consult als het middel moet betalen.Niet naar de dames gaan, je kunt hun ook besmetten.
En naar de huisarts gaan, die kan je er een middeltje voor geven.
Ik had ze ook ben bij de dermatoloog geweest en heb zalfje gehadGewoon huisarts gaan. Afhankelijk van locatie kan ie bevriezen of krijg je een middeltje. Ze kunnen hardnekkig zijn. Eventueel kan je huisarts je doorverwijzen naar een dermatoloog en die kan ze ook weghalen.