Gelogde IP-adressen en bewaarde sessies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En kort daarna zeker een eruptie

Hij doelde hierop.

En toegegeven, het was beangstigend. Het was rond half 5 / half 6 in de ochtend, ik stond op, ging koffie maken, terwijl het ding de koffie eruit perste en ik ernaar stond te staren, begon het hele appartement te schudden. Het geluid wat van buiten af kwam, echt krakende gebouwen, alarmen die afgingen, het was bizar.

Bedoel ik schat dat de meeste hier nog nooit een 5+ aardbeving hebben meegemaakt, maar voor mij was het de eerste keer. De stress schiet gelijk door je heen, je weet niet wat er gebeuren gaat, het dak boven je maakt rare geluiden, je denkt ik grijp alles wat ik kan en ren naar buiten, maar het was al voorbij.

Een piek 2 a 4 seconden flink bewegen, en dat was het. Schade was er eigenlijk niet - maar het zet je wel aan het denken.

En ik weet nu ook wel zeker dat ik in die 4 jaar tijd met het leven voor de kust dit soort miniscule schokjes, eerder heb meegemaakt. Dat je bij jezelf denkt, beweegt mijn bureau of stoel nu?

Maar ja, valencia (Spanje) was ook goed aan de beurt:

Meer dan 200 doden.

Heb zelf jaren in Indonesië gewoond.
Aarbevingen... genoeg meegemaakt. Echt helemaal geen leuke ervaring hoor! Die kracht van de natuur. Dan voel je hoe 'klein' je zelf bent!

Gelukkig enkel maar wat materiële schade gekend...

Terug
Bovenaan Onderaan