Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRisico van het vak en moet je sparen, jullie vangen er genoeg voor 100 tot 250 euri per uur
Juist. Hij kan goed met zijn lepel in iemand zijn saus hebben zitten roerenWe beginnen met een jeukend kruis en we eindigen met een zwangere dvp...??
Maar als ze bare doet....wie zegt dan dat de collega raak heeft geschoten?
Ai. Dank voor de samenvatting trouwens. Maar het dunkt mij dat hier niet direct een verplichting uit voortkomt of wel? Niet lullig bedoeld maar waarom niet gewoon de aloude "Shaggy methode" hanteren: "it wasn't me".Een collega heeft er eentje bare volgespoten en nu is een potentiële collega onderweg
Brrrrrr…. Dat is wel erg plastisch uitgedrukt ?Juist. Hij kan goed met zijn lepel in iemand zijn saus hebben zitten roeren
mooie titel voor een verhaal.......Renez vous met een tisue.Dat is toch weer een tegenvaller vandaag, loop ik vanaf vanmorgen vroeg al met een brandend kruis maar kan ik geen leuke dame uitzoeken omdat Kinky en Sexjobs al de hele ochtend offline zijn. Ik mag toch hopen dat het probleem straks is opgelost voordat ik mijn jongeheer nog een rendez vous met een tissue moet laten maken.
Als ik nog sinterklaas gedichten nodig heb meld ik me...prachtig stukje poëzie die laatste regel...Toen ik nog een klein ernstig neukertje was had ik het mooiste meisje van de stad. Ze was ook het meisje met het minste verstand van de stad. ?? We neukten als beesten als we bij elkaar waren en aangezien we nog thuis woonden moesten we soms wel improviseren qua neukplek. Die neukplekken zijn wel goed gekomen. Mijn domme muts las graag artikelen in glossys als "10 aanwijzingen dat hij van je houdt" of zo iets. Ze zei ooit tegen mijn moeder dat ik haar zwanger had gemaakt. Moet je tegen mijn moeder zeggen. Binnen korte tijd gaf ze toe een grapje gemaakt te hebben. Het kreng. Een week later zette ik een punt achter de relatie. Vond ze niet leuk. Ik wel! ??
Moraal van dit verhaal: Als je bare wipt, doe het dan verstandig en kom buiten klaar en niet binnen in haar. ?
Dat heette vroeger " voor het zingen de kerk uit" en dat werkt niet altijd ?Toen ik nog een klein ernstig neukertje was had ik het mooiste meisje van de stad. Ze was ook het meisje met het minste verstand van de stad. ?? We neukten als beesten als we bij elkaar waren en aangezien we nog thuis woonden moesten we soms wel improviseren qua neukplek. Die neukplekken zijn wel goed gekomen. Mijn domme muts las graag artikelen in glossys als "10 aanwijzingen dat hij van je houdt" of zo iets. Ze zei ooit tegen mijn moeder dat ik haar zwanger had gemaakt. Moet je tegen mijn moeder zeggen. Binnen korte tijd gaf ze toe een grapje gemaakt te hebben. Het kreng. Een week later zette ik een punt achter de relatie. Vond ze niet leuk. Ik wel! ??
Moraal van dit verhaal: Als je bare wipt, doe het dan verstandig en kom buiten klaar en niet binnen in haar. ?
Door mijn mede collegasIk voel me gepest om eerlijk te zijn
Je kunt je voorstellen dat niet iedereen op een forum als dit met fluwelen handschoenen antwoord geeft. Als je tussen de regels doorleest, zie je ook de nodige tips voorbij komen.Door mijn mede collegas
Niet echt toch? 8 juli jl. ?Het laatste nieuws...??
Sekswerkers en klanten maken zich zorgen om verdwijnen prostitutieforum Hookers.nl
Geen centrale plek meer om elkaar attent te maken op verdachte signalen||Prostitutieforum Hookers.nl is vanaf vandaag offline gehaald. Na bijna 20 jaar houdt het forum waar klanten van sekswerkers recensies plaatsen, ermee op. Volgens eigenaar Midhold B.V. stopt de site vanwege...pointer.kro-ncrv.nl
Ik en een andere man hebben al vol gepompt, de rest van de klanten komen blijkbaar niet in haar doosJe kunt je voorstellen dat niet iedereen op een forum als dit met fluwelen handschoenen antwoord geeft. Als je tussen de regels doorleest, zie je ook de nodige tips voorbij komen.
Ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is en wat je relatie met de betreffende dame is, maar het terugbrengen van een potentiële zwangerschap naar één specifieke klant (tenzij jij de enige bent NZC'er bent) lijkt vergezocht. In deze betreffende casus kun je natuurlijk altijd een DNA test laten uitvoeren om zeker te weten dat jij het daadwerkelijk bent geweest.
Overigens in dit topic wordt je naar mijn menig niet gepest. Echt pesten gaat vele malen verder (tenzij er posts verwijderd zijn die voor mij niet leesbaar zijn).
Oud nieuws van 8 juliHet laatste nieuws...??
Sekswerkers en klanten maken zich zorgen om verdwijnen prostitutieforum Hookers.nl
Geen centrale plek meer om elkaar attent te maken op verdachte signalen||Prostitutieforum Hookers.nl is vanaf vandaag offline gehaald. Na bijna 20 jaar houdt het forum waar klanten van sekswerkers recensies plaatsen, ermee op. Volgens eigenaar Midhold B.V. stopt de site vanwege...pointer.kro-ncrv.nl