Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenShhhht. Ze weet het zelf nog nietWat? Is dat het doel van dit forum???
Nou, partyplayers met ingehuurde dames voor de RLD en dito voor diverse takken van sport in de overige ruimtes waarbij je je likes kunt inwisselen voor quality time...... moet jij eens opletten .Wie huurt er even een zaaltje om het te vieren? Kan een heel klein zaaltje zijn hoor, want er durft toch niemand naartoe.
Hahaha, altijd een meerwaarde vrouwen met gevoel voor humor.Proficiat .
Ben wel verbaasd dat er nog geen verzoek voor een jubileumkorting in mijn inbox te zien is. Misschien even een kijkje nemen bij het Vreemde Prijzen draadje.
Doen we nog een neuk party op dit 1 jarig bestaan of blijven we alleen hier typen. Ik heb wel oprecht interesse in jeProficiat .
Ben wel verbaasd dat er nog geen verzoek voor een jubileumkorting in mijn inbox te zien is. Misschien even een kijkje nemen bij het Vreemde Prijzen draadje.
Geweldig idee ik wil wel meedoen welke dames gaan er ook mee doenDoen we nog een neuk party op dit 1 jarig bestaan of blijven we alleen hier typen. Ik heb wel oprecht interesse in je
Weten wij als medeforummers al waar je werkt?Proficiat .
Nee, schatje. Ik ben al gestopt.Weten wij als medeforummers al waar je werkt?
Ik ben hier laatstelijk niet zo vaak, dus heb ongetwijfeld het één en ander gemist.
En dat vind ík erg jammer......!Nee, schatje. Ik ben al gestopt.
Zo veel haantjes aanwezig ?Gefeliciteerd met het initiatief.
GR heeft zeker voordelen, maar ook wat mindere kanten.
Het ontspoort hier nogal eens, met een nare sfeer tot gevolg. Maar goed, het is niet anders.
Je hebt m'n nr hè. Ben door de week altijd bereikbaar. Behalve de komende 3 wkn. Gaat m'n vriendin met me mee en daarna heb ik 3 wkn vakantieGefeliciteerd!!
Het was altijd heerlijk mijn avonturen met iemand te delen. Kan het verder aan niemand kwijt, zie..
Laatste tijd echter niet veel beleefd, want weinig gelegenheid om te gaan en tevens de zorg voor mijn vriendin. Dat gaat voor natuurlijk^^
Je hebt m'n nr hè. Ben door de week altijd bereikbaar. Behalve de komende 3 wkn. Gaat m'n vriendin met me mee en daarna heb ik 3 wkn vakantie
Maar tot 8-7 gewoon bereikbaar .
Gr Trucker