Keep Dreaming
Meubelstuk
"Voor niets gaat de zon op "
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn... zelfs dat nog niet overal!"Voor niets gaat de zon op "
Ik ervaar precies hetzelfde. Een half geleden kreeg ik met precies dezelfde advertentie echt vele malen meer reacties. Nu misschien 8 serieuze reacties na 900 views.Op sexjobs onder betaald contact mannen. Ik heb foto's met gezicht onherkenbaar, in de tekst een omschrijving van mezelf en omschrijving van wat ik zoek. Vorig jaar kwam daar best veel reactie op, nu helemaal niks meer.
Dat kan nog steeds. Ik gebruik ook een alias en bijbehorend e-mail adres voor mijn account. Misschien is de drempel om een account aan te maken voor sommige dames wel te hoog.Dat kan maar de echte amateur dames blijven in het begin toch liever anoniem...en vroeger kon dat simpel met een simpel verzonnen emailadres.
Ja , impulsieve reacties zijn er dan niet meer. Dat had je best veel bij amateurs als ze een geile bui hadden of wat gedronken.Ik ervaar precies hetzelfde. Een half geleden kreeg ik met precies dezelfde advertentie echt vele malen meer reacties. Nu misschien 8 serieuze reacties na 900 views.
Dat kan nog steeds. Ik gebruik ook een alias en bijbehorend e-mail adres voor mijn account. Misschien is de drempel om een account aan te maken voor sommige dames wel te hoog.