Geblokt door favoriete DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bedoel ook niet dat je geen respect moet hebben en de vrouw alleen als een neukpop moet zien maar vind het wel zo dat je als klant niet kan denken dat je een emotionele band hebt want het gaat voor haar alleen maar om de poen en als klant weet je dat.
Ik ben mij altijd heel bewust van dat de dames het voor de poen doen. Maar ik kies bewust voor GFE omdat ik ook wat meer liefde wil geven dan alleen maar neuken en laten pijpen. Ik heb misschien wel een overdosis aan gevoelens die er net als mijn zaad in dat uurtje er uit moet.
 
Erg vervelend voor je, maar soms is het leven ook gewoon hard.
Zelf ook eens gehad dat een dame mij uit het niets blokkeerde en dus ook totaal geen idee waar dat aan lag. Ik had haar gedurende een half jaartje of zo eenmaal per maand over de vloer voor 2 of 3 uurtjes. Wellicht vond ze het niet leuk genoeg of waren er andere redenen voor haar om dat te doen. Ik baalde ook wel even, maar uiteindelijk moet je ook verder en en je tijd niet verspillen aan zaken waar je geen invloed op hebt.

Ik snap dat je net zoals ik toen graag had willen weten waarom, maar het kan ook zijn dat de dame geen zin heeft in discussies of een pijnlijke situatie. Andersom zou ik een dame ook niet geen informeren als ik niet meer wil afspreken met haar. Voegt niets toe en de kans is aanwezig dat een dame jou ook niet mist.
 
Ik ga ook altijd voor de GFE, en vind het ook fijn er echt even met zijn tweeën iets leuks van te maken. Ik heb ook dames bezocht die op gegeven moment in mijn hoofd gingen zitten. Het heeft even geduurd maar dat in mijn hoofd gaan zitten, wil ik niet meer. Mijn oplossing is meer afwisselen, en ook niet meer te chitchatten met dame over andere zaken dan de afspraak. Dit lijkt voor mij nu aardig te werken. Wat ik ook zie is dat de dames waar ik 2 à 3 jaar geleden gek van was, dat ik deze nu niet of nauwelijks meer bezoek. Het is blijkbaar lastig met de hobby eenzelfde leuke dame voor járen te bezoeken.
Dat heb ik dus ook meer afwisselen is leuk en spannend en misschien moet Kurdy dat ook eens gaan doen zodat hij geen gevoelens krijgt voor een vaste dame maar zich focust op meerdere dames.
 
Dat heb ik dus ook meer afwisselen is leuk en spannend en misschien moet Kurdy dat ook eens gaan doen zodat hij geen gevoelens krijgt voor een vaste dame maar zich focust op meerdere dames.
Afwisseling werkt zeker erg goed en is ook gewoon leuk als je meerdere dames hebt waar je op kunt bouwen qua service. Zelf spreek ik max een keer per maand af met een dame, dus met een stuk of 3/4 vaste dames en daaromheen nog een paar keer een nieuwe dame kun je aardig afwisselen in een jaar tijd.
 
Nog een probleem wat kurdy heeft is dat hij zijn vaste dame nog eens vaak bezoekt waardoor zij geen kans krijgt om hem een keer te missen. Daarom is afwisseling ook goed voor hem want zo zullen de dvp's hem niet als een soort van stalker zien maar meer als een gewone klant die hen om de zoveel tijd bezoekt. De kans dat ze hem zullen gaan blokkeren is dan ook zeer klein mits hij natuurlijk geen gekke dingen doet en weer over ze gevoelens praat.
 
Ik vind er helemaal niks mis mee dat hij over z'n gevoelens praat. Als hij teveel gaat voelen voor een dame, dan wordt het tijd wat afstand te nemen (tenzij zij ook meer wil dan betaalseks).

Ik vind het een slecht advies om mocht hij verliefd worden, daar maar over te liegen tegen haar. Dat vind ik pas creepy.
 
Nog een probleem wat kurdy heeft is dat hij zijn vaste dame nog eens vaak bezoekt waardoor zij geen kans krijgt om hem een keer te missen. Daarom is afwisseling ook goed voor hem want zo zullen de dvp's hem niet als een soort van stalker zien maar meer als een gewone klant die hen om de zoveel tijd bezoekt. De kans dat ze hem zullen gaan blokkeren is dan ook zeer klein mits hij natuurlijk geen gekke dingen doet en weer over ze gevoelens praat.
Ik denk dat een "Handboek voor de Wandelaar" een gat in de markt zou zijn.
 
Ik vind er helemaal niks mis mee dat hij over z'n gevoelens praat. Als hij teveel gaat voelen voor een dame, dan wordt het tijd wat afstand te nemen (tenzij zij ook meer wil dan betaalseks).

Ik vind het een slecht advies om mocht hij verliefd worden, daar maar over te liegen tegen haar. Dat vind ik pas creepy.
En denk je dat dvp's zitten te wachten dat een klant verliefd op hun wordt besef je wel niet hoe eng dat is voor een dvp.
 
Toestemming is in elke relatie erg belangrijk. Dit lijkt erop dat er veel aan de ene kant is gebeurd voordat de andere kant de informatie kon verwerken. Dit gebeurt bij veel mensen. Neem het als een kampioen en ga verder. Je zult zeker weer een leuke dame vinden of misschien zelfs een partner. De markt is erg groot 😌
 
Een dame heeft alle recht om iemand te weigeren of te blokkeren of niet meer te willen zien. Net zoals dat andersom ook geldt.

En als we het omdraaien, stel je bent ergens een paar keren geweest en het was leuk maar je probeert eens een andere dame en daar is het nog veel fijner. Ga je dat dan ook aan dame 1 uitleggen of ziet ze je gewoon niet meer.

Beide situaties komen voor waarbij de tweede velen malen vaker zal zijn.
 
Ik kan me goed voorstellen dat als een klant te dicht bij komt met zijn gevoelens, wat ik in het verhaal van topicstarter duidelijk teruglees, dat een dvp dit niet prettig vindt. Zij heeft dit beroep niet gekozen om zo aan een partner te geraken, maar in de eerste plaats om er geld mee te verdienen.

Gepleased worden lijkt me op zich geen probleem voor een dvp zolang het onderdeel is van het spel. Het wordt voor de dvp echter onprettig als het pleasen samengaat met echte gevoelens. De gevoelens die de klant heeft zullen vaak ook niet wederzijds zijn, dus ik kan me dan voorstellen dat een dvp vroegtijdig aan de rem probeert te trekken, ook al betekent dit het abrupt verbreken van verder contact.

Ik neem mijzelf om deze reden zelf altijd voor dat als ik merk dat ik dusdanig veel voor een dvp voel dat zij veel in mijn hoofd gaat zitten en het enigszins in de buurt komt van verliefdheid, dat ik dan zelf preventief afstand neem en haar in ieder geval een hele tijd niet bezoek. Ik ben een afwijzing vanuit de dvp op deze manier dus voor en dat voelt een heel stuk beter.
 
Ik denk dat een "Handboek voor de Wandelaar" een gat in de markt zou zijn.
Een handboek heb je niet nodig gewoon logisch denken en vooral accepteren dat je samenzijn met een dvp puur om geld gaat tenminste van haar kant. Als je dat eenmaal begrijpt dan weetje ook dat over gevoelens praten niet nodig is daar zit ze niet op te wachten voor is haar is jullie samenzijn zakelijk meer niet.
 
Integendeel.

Jij raadt aan om als je verliefd wordt op haar, dat te verzwijgen, maar wel als klant gfe te blijven afnemen. Dat vind ik dus echt fout.
Ik raad aan om niet verliefd te worden op een dvp maar mocht het toch gebeuren dan zou ik het haar niet vertellen, de kans is namelijk groot dat je haar in een ongemakkelijke situatie brengt en waarbij ze een keuze moet maken om jou als klant niet meer te ontvangen wat dus met Kurdy is gebeurt. Wandelaars moeten beseffen dat gfe gewoon betaald seks is ze doet het omdat je haar geld geeft niet omdat ze verliefd op je is.
 
Verliefd zal een vaste DVP die je vaak bezoekt idd niet worden , maar als er een klik en vriendschapsband is zal ze wel persoonlijke zaken en gevoelens vertellen en dit komt de sex ook ten goede en zal ze zelf ook genieten van het samenzijn ….
Ik ben niet op zoek naar een nieuwe relatie maar naar invulling van bepaalde leegte die in m'n huwelijk niet mogelijk is. Heeft o.a. te maken met overgang en ziekte van m'n vrouw. Het is niet mijn bedoeling op verliefd op een DVP te worden en ik zie het als een zakelijke relatie. Alleen zorgt mijn passie ervoor dat dit uit de hand is gelopen.
 
Eigenlijk is het simpel: vergeet nooit dat de dame waar je mee afspreekt dit doet als haar werk. Als de GFE experience voor verwarring zorgt dan lijkt het me misschien opportuun om daar in het vervolg misschien niet meer voor te kiezen.

In het verleden heb ik ook wel eens die fout gemaakt, niet dat ik verliefd werd maar ik begon zo wel een beetje te denken dat ik misschien één van haar favoriete klanten was en zelfs dat is eigenlijk al schromelijke zelfoverschatting en neigt zelfs naar arrogantie. Er zal zeker zoiets bestaan als favoriete klanten maar het ligt ook een beetje in onze mannelijke aard om er automatisch vanuit te gaan dat we er zelf bijhoren. En als dan blijkt dat dat eigenlijk niet zo is, dan zorgt dat voor een reality check en een deuk in ons ego.

Ik probeer een beetje dezelfde afstand te bewaren als met mijn collega's, hou je privé en werk gescheiden. Collega's zijn collega's, geen vrienden en dat hoeven ze ook niet te worden. Hetzelfde voor DVP's, ze zorgen voor een leuk moment, een tijd van verstrooiing maar eens de wegen scheiden is het over tot het volgende moment. Anders wordt de grens met obsessief gedrag wel heel dun.
 
Inderdaad zolang je langskomt ( = betaalt) .
Probeer eens vanaf nu langs te gaan zonder te betalen, gewoon voor een gezellige babbel over jullie gevoelens en persoonlijke zaken, zal je zien hoe (h)echt de vriendschap is ...
Ik ga geregeld iets drinken met haar waar we over alles praten . Ps: Ik ben ook bevriend met mijn garagist , daar kan ik ook niet terecht zonder te betalen
 
Toestemming is in elke relatie erg belangrijk. Dit lijkt erop dat er veel aan de ene kant is gebeurd voordat de andere kant de informatie kon verwerken. Dit gebeurt bij veel mensen. Neem het als een kampioen en ga verder. Je zult zeker weer een leuke dame vinden of misschien zelfs een partner. De markt is erg groot 😌

Inderdaad zolang je langskomt ( = betaalt) .
Probeer eens vanaf nu langs te gaan zonder te betalen, gewoon voor een gezellige babbel over jullie gevoelens en persoonlijke zaken, zal je zien hoe (h)echt de vriendschap is ...
Helemaal mee eens
Inderdaad zolang je langskomt ( = betaalt) .
Probeer eens vanaf nu langs te gaan zonder te betalen, gewoon voor een gezellige babbel over jullie gevoelens en persoonlijke zaken, zal je zien hoe (h)echt de vriendschap is ...
Denk dat jij de enige bent die het op de juiste manier bekijkt , als je veel naar dezelfde hoer gaat omdat de sex lekker is en als je het dan ook nog eens persoonlijk met elkaar goed kan vinden is dat fijn maar je kan als klant nooit gaan denken dat er iets van liefde gaande is want de vrouw is gewoon bezig haar centen te verdienen en vanuit haar positie heeft ze gelijk en vanuit jouw positie kan je alleen blij zijn dat je krijgt voor je centen waarvoor je komt en dat is goeie sex bij een hoer waarmee je het goed kan vinden.
 
Ik probeer een beetje dezelfde afstand te bewaren als met mijn collega's, hou je privé en werk gescheiden. Collega's zijn collega's, geen vrienden en dat hoeven ze ook niet te worden. Hetzelfde voor DVP's, ze zorgen voor een leuk moment, een tijd van verstrooiing maar eens de wegen scheiden is het over tot het volgende moment. Anders wordt de grens met obsessief gedrag wel heel dun.
Dit klopt, maar met een collega kan je ook bevriend worden. Gebeurt misschien niet vaak en hoeft ook niet. Maar ik heb wel een collega waar ik bevriend mee ben.

Ik ga dan niet onder werktijd met hem praten en hem van zijn werk afhouden. Maar af en toe wat drinken in de avond of het weekend. Dat kan met een dvp ook. Heb ik ook gehad. Het was ook niet zo dat ik voor haar betaalde. We deelden alles qua kosten. Of ene keer betaalde zij en de andere keer betaalde ik. Dit heb ik nog steeds met een dvp. Dus bevriend zijn kan heel goed.

Het moet wel niet het doel zijn van dvp bezoek. Maar je kan uiteraard op de meest vreemde en normale plaatsen vrienden leren kennen.
 
Auw! Die zag ik even niet aankomen! Opeens ben ik geblokt door mijn favoriete vaste DVP. Wat heb ik gedaan? Zij geeft aan dat ze mij obsessief vind worden en nog voordat ik haar kan antwoorden heeft ze mij geblokt.

Alle keren dat ik bij haar bezocht genoot ik ervan, want ze gaf mij alles wat ik thuis mis.
Zij was altijd vrolijk, altijd positief en nu van het een op andere moment is ze niet bereikbaar meer voor mij.

Ja, ik noemde mijzelf verslaafd aan haar maar ik ben echt geen gevaarlijke gek die voor de deur gaat posten als ze naar huis gaat. Maar waarschijnlijk heb ik toch die uitstraling…

Een nieuwe ervaring in mijn wandelcarriere. Ik heb serieus een traantje gelaten. Misschien moet ik in de toekomst niet zo open en eerlijk zijn tegen een DVP. Maar ik denk dat dat niet in mijn karakter zit. Jammer dat dit zo moet eindigen. Hoofdstuk afgesloten en weer door… er staan genoeg leuke dames op mijn lijstje die ik wil bezoeken. Maar stiekem ben ik bang dat ik ze allemaal met haar ga vergelijken. Ik weet zeker dat ik haar ga missen de komende maanden…

Dus heeft er iemand nog aanbevelingen voor een prille vijftiger met een klein beetje overgewicht, maar toch elke dag sport, graag ouwehoert over van alles het liefst in het Nederlands. Op zoek naar een dame van 30+ waar hij liefde aan kan geven. Geen platte sex dus.
Er zijn veel mannen die geobsedeerd raken met dvp. Ik ken de verhalen. Soms met vervelende gevolgen. Sommige mannen kunnen afwijzing niet hebben en worden geweldadig.
Heel verstandig van dames om zulke contacten te beeindigen.....wel beter om het op een nette manier te doen.
Maar kom op.....als je iemand niet meer wilt spreken, dan vraag je die persoon je met rust te laten. Blokkeren doe je pas als die persoon dat niet respecteert. Ik persoonlijk vind het onbeschoft en een reden om niets met die persoon te maken te willen hebben.

Als je haar toch echt heel erg leuk vindt.....zou je een paar maanden kunnen wachten een met een ander nummer kunnen schrijven: "Kijk drie maanden zonder je. Ik kan het wel.... maar ik vind het toch jammer..... ik ga je niet meer schrijven.... maar hoop dat je me uitnodigt"


Ik houd trouwens als regel aan dat als ik een dame drie berichtjes stuur en geen antwoord krijg...... dat ik wacht to zij contact opneemt.
Ik had het daar laatst over met een DVP waar ik mee bevriend ben, dus geen klant. Die vind dat niets.... want ze krijgt veel berichten.... en soms ziet ze het niet. "Nou, als je aan me denkt en me mist....kijk je of ik je geschreven heb............"
 
Laatst bewerkt:
Er zijn veel mannen die geobsedeerd raken met dvp. Ik ken de verhalen. Soms met vervelende gevolgen. Sommige mannen kunnen afwijzing niet hebben en worden geweldadig.
Heel verstandig van dames om zulke contacten te beeindigen.....wel beter om het op een nette manier te doen.
Maar kom op.....als je iemand niet meer wilt spreken, dan vraag je die persoon je met rust te laten. Blokkeren doe je pas als die persoon dat niet respecteert. Ik persoonlijk vind het onbeschoft en een reden om niets met die persoon te maken te willen hebben.

Als je haar toch echt heel erg leuk vindt.....zou je een paar maanden kunnen wachten een met een ander nummer kunnen schrijven: "Kijk drie maanden zonder je. Ik kan het wel.... maar ik vind het toch jammer..... ik ga je niet meer schrijven.... maar hoop dat je me uitnodigt"
Ik heb het geaccepteerd en haar nummer en chat berichten verwijderd uit mijn telefoon. De manier waarop het is gegaan verdiend geen schoonheidsprijs want zo ga ik ook niet met mijn eigen klanten om. Maar ach, maakt mij niets meer uit, ze heeft afgelopen jaar genoeg credits bij mij opgebouwd dus ik blijf erbij dat zij mij een super GFE heeft gegeven. Ik weet nu alleen nog niet of ik de volgende keer in Eindhoven van te voren een afspraak met een andere DVP maak of dat ik een voorstelrondje laat doen met de vraag dat zij niet hoeft te verschijnen. Ik red me verder wel
 
als je door niet goed gedrag wordt geweigerd door de albert heijn, heb je je gewoon daar aan te houden. Zo ook bij een DVP . Bovenstaand verhaal vind ik bullshit. Zij heeft gewoon het recht om je te blokkeren. Jij hebt gewoon geen rechten. Het is een zakelijke overeenkomst. Blok betekent gewoon respecteren dat ze dat doet. Al het geleuter eromheen is onzin. Er zijn veel mannen respectloos
 
Terug
Bovenaan Onderaan