Geblokt door favoriete DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ten eerste: preaching to the choir.
Ten tweede spreek je niet voor alle mannen, en zeker niet voor alle wandelaars, want die willen het over het algemeen helemaal niet horen als je iets niet leuk vindt.
subtiele hints zijn het vaak niet eens.
Voorbeeld:
Als je (ik spreek uit eigen ervaring) zegt dat je clitoraal niet fijn vindt en zo ook niet kan klaarkomen zijn 9 van de 10 mannen er toch op gebrand het te proberen.
en ten derde is het voor een dvp wat complexer. Het gaat om haar inkomen. Haar beroep is de wandelaar een goed gevoel geven. Daarbij zijn veel mannen onvoorspelbaar en vrouwen, zeker in een dvp-klant relatie niet verzekerd van hun veiligheid.

Alle contact verbreken is de duidelijkste, veiligste en makkelijkste optie.

Google eens wat femicide-zaken, misschien is er dan meer begrip.
Nu generaliseer jij ook weer. Femicide is volgens mij meer uitzondering dan regel. Maar wat bijzonder en negatief is, komt in het nieuws. Alle positieve gevallen niet. Ook in een dvp-klant relatie zou wederzijds respect de basis moeten zijn. Als je als DVP te maken hebt met een onvoorspelbare klant, die niet naar jouw aanwijzingen luistert en waarbij je je niet veilig voelt, is het volledig terecht dat je het contact verbreekt. Maar geef dit dan wel even aan en doe het niet 'out of the blue'.

Google of lees jij ook eens wat over de verschillen tussen man en vrouw, misschien is er vanuit de kant van de vrouw dan ook meer begrip. Tip: het boek "Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen"
EDIT: ook voor medewandelaars is meer begrip voor deze verschillen een aanrader!
 
Ten eerste: preaching to the choir.
Ten tweede spreek je niet voor alle mannen, en zeker niet voor alle wandelaars, want die willen het over het algemeen helemaal niet horen als je iets niet leuk vindt.
subtiele hints zijn het vaak niet eens.
Voorbeeld:
Als je (ik spreek uit eigen ervaring) zegt dat je clitoraal niet fijn vindt en zo ook niet kan klaarkomen zijn 9 van de 10 mannen er toch op gebrand het te proberen.
en ten derde is het voor een dvp wat complexer. Het gaat om haar inkomen. Haar beroep is de wandelaar een goed gevoel geven. Daarbij zijn veel mannen onvoorspelbaar en vrouwen, zeker in een dvp-klant relatie niet verzekerd van hun veiligheid.

Alle contact verbreken is de duidelijkste, veiligste en makkelijkste optie.

Google eens wat femicide-zaken, misschien is er dan meer begrip.
Dat zijn idd de 'minder leuke' kantjes van het beroep...
 
Bedankt voor jullie goedbedoelde adviezen. Ik respecteer haar keuze en zal haar niet benaderen. Meerdere vaste DVP's lijkt mij een goed alternatief. Ik zal haar werkplekken waarschijnlijk niet kunnen ontwijken, omdat daar toch de dames rondlopen waar ik een zwak voor heb. Niet zal niet meer appen buiten het afspreken om.

Komende weken maar even niet gaan wandelen en gekke dingen doen. Het zelfvertrouwen wat ze me gaf heeft wel een deukje opgelopen. Ik ga haar missen…
 
Bedankt voor jullie goedbedoelde adviezen. Ik respecteer haar keuze en zal haar niet benaderen. Meerdere vaste DVP's lijkt mij een goed alternatief. Ik zal haar werkplekken waarschijnlijk niet kunnen ontwijken, omdat daar toch de dames rondlopen waar ik een zwak voor heb. Niet zal niet meer appen buiten het afspreken om.

Komende weken maar even niet gaan wandelen en gekke dingen doen. Het zelfvertrouwen wat ze me gaf heeft wel een deukje opgelopen. Ik ga haar missen…
En... als je haar dan ergens (onbedoeld) tegen het lijf zou lopen... gewoon normaal doen! 'Hallo, hoe gaat het met jou?.. en dan weer verder.
Hoofdstuk 'afgesloten' weet je...
 
Ja, ik noemde mijzelf verslaafd aan haar maar ik ben echt geen gevaarlijke gek die voor de deur gaat posten als ze naar huis gaat. Maar waarschijnlijk heb ik toch die uitstraling…
Misschien heb je die uitstraling, maar misschien ook niet. Misschien haal je je zelfbeeld onnodig naar beneden nu.

De situatie klinkt vergelijkbaar met een vriendschap of collegiale relatie, waarin een van de twee verliefd wordt op de ander. Als de ander daar niet zo in zit, dan wordt voor die persoon de verliefdheid benauwend, terwijl de verliefde persoon zijn/haar gevoel niet kan uitzetten. Dan moet het maar met afstand opgelost worden.

Als een dvp gfe aanbiedt, dan is het niet gek dat wat als spel begon, soms te serieus wordt.

Jammer dat je niet met haar verder kan, maar het is wat het is. Ik zou proberen het niet te persoonlijk op te vatten.
 
Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus. Het is waar, maar is in deze context veel te kort door de bocht.

Het gaat hier immers om veiligheid en vertrouwen. En als jij zelf ervan overtuigd bent dat jij het beste met iemand voor hebt, dan is de enige conclusie uit dit verhaal dat zij een voor jou verkeerde keuze heeft gemaakt.
 
Al kon ik alleen maar m'n excuses maken en sorry zeggen. Ook daarna kan ieder zijn eigen weg gaan. Nu is het in 1 x klaar
Waarom sorry zeggen? Omdat je vaste klant was? Ze heeft waarschijnlijk je geld niet meer nodig. Er zijn dvps om te kiezen, dus niet getreurd. En hou het zakelijk. Nooit over je prive praten, heeft 0 toegevoegde waarde. Als je de deur uitloopt ligt de focus alweer op de volgende penis.
 
Nu generaliseer jij ook weer. Femicide is volgens mij meer uitzondering dan regel. Maar wat bijzonder en negatief is, komt in het nieuws. Alle positieve gevallen niet.
Ik generaliseer helemaal niet, ik kaart dit aan om wat begrip voor de kant van de dvp te creëren. Die gevaren zijn er, of het een uitzondering is of niet. Ook die met minder extreme uitkomst.
Ook in een dvp-klant relatie zou wederzijds respect de basis moeten zijn. Als je als DVP te maken hebt met een onvoorspelbare klant, die niet naar jouw aanwijzingen luistert en waarbij je je niet veilig voelt, is het volledig terecht dat je het contact verbreekt. Maar geef dit dan wel even aan en doe het niet 'out of the blue'.
"Ik voel me niet veilig bij jou dus ik ga het contact verbreken." Is dat niet precies wat ze heeft gedaan? 😅
Volgens mij zijn wij het gewoon met elkaar eens?
.
 
Nieuwe simkaart, en afspraak maken.
Kost je tegenwoordig 10 euro, of zelfs gratis
Probleem opgelost, wel een andere naam nemen.
Gelijk meerdere uren afspreken, de meeste happen wel toe, het gaat namelijk alleen maar om de poen.

Succes ermee
Jeezus, wat een creepy reactie dit! Ik snap waarom dames mensen snel blokken als er zulke idioten rondlopen. Ik neem aan dat het een grap was, dat doen clowns.
 
Auw! Die zag ik even niet aankomen! Opeens ben ik geblokt door mijn favoriete vaste DVP. Wat heb ik gedaan? Zij geeft aan dat ze mij obsessief vind worden en nog voordat ik haar kan antwoorden heeft ze mij geblokt.

Alle keren dat ik bij haar bezocht genoot ik ervan, want ze gaf mij alles wat ik thuis mis.
Zij was altijd vrolijk, altijd positief en nu van het een op andere moment is ze niet bereikbaar meer voor mij.

Ja, ik noemde mijzelf verslaafd aan haar maar ik ben echt geen gevaarlijke gek die voor de deur gaat posten als ze naar huis gaat. Maar waarschijnlijk heb ik toch die uitstraling…

Een nieuwe ervaring in mijn wandelcarriere. Ik heb serieus een traantje gelaten. Misschien moet ik in de toekomst niet zo open en eerlijk zijn tegen een DVP. Maar ik denk dat dat niet in mijn karakter zit. Jammer dat dit zo moet eindigen. Hoofdstuk afgesloten en weer door… er staan genoeg leuke dames op mijn lijstje die ik wil bezoeken. Maar stiekem ben ik bang dat ik ze allemaal met haar ga vergelijken. Ik weet zeker dat ik haar ga missen de komende maanden…

Dus heeft er iemand nog aanbevelingen voor een prille vijftiger met een klein beetje overgewicht, maar toch elke dag sport, graag ouwehoert over van alles het liefst in het Nederlands. Op zoek naar een dame van 30+ waar hij liefde aan kan geven. Geen platte sex dus.
Ik heb dit ook zo een beetje met mijn favoriete DVP maar die vind dat leuk. Die gaat erin mee. Dagelijks sturen berichten naar elkaar. Ook foto's en video's. Zelfs als ze op vakantie is stuurt ze. Foto's van haar huis, bij de kapper en zelfs bij de tandarts.
 
Geregeld meegemaakt en ik maak nog steeds mee dat een dvp mij opeens niet meer moet zonder verklaarbare logische reden. Ik trek het me inmiddels niet meer persoonlijk aan, haal mijn schouders op en ga weer door met mijn leven. Na een aantal keren genegeerd te worden is de boodschap mij wel duidelijk en laat ik haar gewoon met rust; hoe meer je gaat pushen, hoe erger je het maakt. Afstand houden, haar beslissing accepteren en met rust laten is te leren; gewoon een paar keer goed op je bek gaan. Tegenwoordig hecht ik me nauwelijks meer aan een dvp laat staan om al te persoonlijk met haar te worden. Het valt me op dat vrouwen in het algemeen die ik al heel lang niet meer heb gesproken nu opeens naar mij komen en zich bijna aan me opdringen zonder moeite ervoor te hoeven doen. Gewoon dus een tijdje niet meer omkijken dan komt het vanzelf wel weer goed. ;)
 
Geregeld meegemaakt en ik maak nog steeds mee dat een dvp mij opeens niet meer moet zonder verklaarbare logische reden. Ik trek het me inmiddels niet meer persoonlijk aan, haal mijn schouders op en ga weer door met mijn leven. Na een aantal keren genegeerd te worden is de boodschap mij wel duidelijk en laat ik haar gewoon met rust; hoe meer je gaat pushen, hoe erger je het maakt. Afstand houden, haar beslissing accepteren en met rust laten is te leren; gewoon een paar keer goed op je bek gaan. Tegenwoordig hecht ik me nauwelijks meer aan een dvp laat staan om al te persoonlijk met haar te worden. Het valt me op dat vrouwen in het algemeen die ik al heel lang niet meer heb gesproken nu opeens naar mij komen en zich bijna aan me opdringen zonder moeite ervoor te hoeven doen. Gewoon dus een tijdje niet meer omkijken dan komt het vanzelf wel weer goed. ;)
Afstand houden kan idd soms wonderen doen...
(en 'pushen' werkt alvast zelden of nooit!)
 
Geregeld meegemaakt en ik maak nog steeds mee dat een dvp mij opeens niet meer moet zonder verklaarbare logische reden. Ik trek het me inmiddels niet meer persoonlijk aan, haal mijn schouders op en ga weer door met mijn leven. Na een aantal keren genegeerd te worden is de boodschap mij wel duidelijk en laat ik haar gewoon met rust; hoe meer je gaat pushen, hoe erger je het maakt. Afstand houden, haar beslissing accepteren en met rust laten is te leren; gewoon een paar keer goed op je bek gaan. Tegenwoordig hecht ik me nauwelijks meer aan een dvp laat staan om al te persoonlijk met haar te worden. Het valt me op dat vrouwen in het algemeen die ik al heel lang niet meer heb gesproken nu opeens naar mij komen en zich bijna aan me opdringen zonder moeite ervoor te hoeven doen. Gewoon dus een tijdje niet meer omkijken dan komt het vanzelf wel weer goed. ;)
Waarom zou een dvp jou negeren er moet een reden zijn en de reden is meestal omdat ze het druk hebben met andere klanten vaak rijkere klanten die meer te besteden hebben langere dates boeken.
 
Geregeld meegemaakt en ik maak nog steeds mee dat een dvp mij opeens niet meer moet zonder verklaarbare logische reden. Ik trek het me inmiddels niet meer persoonlijk aan, haal mijn schouders op en ga weer door met mijn leven. Na een aantal keren genegeerd te worden is de boodschap mij wel duidelijk en laat ik haar gewoon met rust; hoe meer je gaat pushen, hoe erger je het maakt. Afstand houden, haar beslissing accepteren en met rust laten is te leren; gewoon een paar keer goed op je bek gaan. Tegenwoordig hecht ik me nauwelijks meer aan een dvp laat staan om al te persoonlijk met haar te worden. Het valt me op dat vrouwen in het algemeen die ik al heel lang niet meer heb gesproken nu opeens naar mij komen en zich bijna aan me opdringen zonder moeite ervoor te hoeven doen. Gewoon dus een tijdje niet meer omkijken dan komt het vanzelf wel weer goed. ;)
Fijn om te weten dat dit pas mijn eerste keer was dat ik op m'n bek ging. Op naar de volgende!
Waarom zou een dvp jou negeren er moet een reden zijn en de reden is meestal omdat ze het druk hebben met andere klanten vaak rijkere klanten die meer te besteden hebben langere dates boeken.
Ik gaf regelmatig iets extra's en ik heb maanden gehad dat ik minimaal 2x op bezoek ging. Ze was mijn duurste hobby. Dus ik betwijfel dat deze redenering van mij toepassing is in mijn geval.
eh, jawel.

Ze heeft het zelfs nog uitgelegd. Is al meer dan nodig. ze wil niet meer en is niemand een verantwoording verschuldigd.

Je bent naïef
Je gaf haar duidelijk een onveilig gevoel.
Natuurlijk gaat ze dit dan niet face to face mededelen. Slechter nieuws dan dit kun je niet brengen aan een stalker. Of je er nou wel of niet een bent. Dat risico gaat zij natuurlijk niet nemen.
Waarschijnlijk zijn er meer signalen aan vooraf gegaan die je hebt gemist omdat je niet bezig was met haar gevoel maar die van jezelf.
Hoe dan ook, zij is er klaar mee en jij hebt het te accepteren.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ze terecht aan de noodrem heeft getrokken. Ik had zelf ook al tegen haar gezegd dat het was alsof ze een obsessie voor mij was en dat ik verslaafd aan haar was. Maar zij antwoordde dat ik dat wel onder controle had. Ja, ik ging zo vaak als ik kon bij haar langs en alleen als zij niet beschikbaar was en ik had de gelegenheid bezocht ik een andere dame. Ja, ik wilde dat zij het met mij naar haar zin had en deed dat mijn best voor. Ja, ik heb het afgelopen jaar de beste sex van mijn leven gehad (mijn sexleven thuis stelt al jaren niks voor) Ja, ze is de enige vrouw met wie ik meer dan 1x naar bed ben geweest (buiten mijn huwelijk om) ja, het deed enorm zeer toen ze de stekker eruit trok, dat had ik zelf niet verwacht, want ik was mij heel bewust van onze zakelijke relatie. Ik kan terugkijken op een jaar waarin ik erg gelukkig was en lekker in m'n vel zat. Ik heb gewoon een extreme super GFE gehad die ik nooit had willen missen. Ik ga de knop omzetten en mijzelf proberen te behoeden niet opnieuw kapot te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Fijn om te weten dat dit pas mijn eerste keer was dat ik op m'n bek ging. Op naar de volgende!

Ik gaf regelmatig iets extra's en ik heb maanden gehad dat ik minimaal 2x op bezoek ging. Ze was mijn duurste hobby. Dus ik betwijfel dat deze redenering van mij toepassing is in mijn geval.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ze terecht aan de noodrem heeft getrokken. Ik had zelf ook al tegen haar gezegd dat het was alsof ze een obsessie voor mij was en dat ik verslaafd aan haar was. Maar zij antwoordde dat ik dat wel onder controle had. Ja, ik ging zo vaak als ik kon bij haar langs en alleen als zij niet beschikbaar was en ik had de gelegenheid bezocht ik een andere dame. Ja, ik wilde dat zij het met mij naar haar zin had en deed dat mijn best voor. Ja, ik heb het afgelopen jaar de beste sex van mijn leven gehad (mijn sexleven thuis stelt al jaren niks voor) Ja, ze is de enige vrouw met wie ik meer dan 1x naar bed ben geweest (buiten mijn huwelijk om) ja, het deed enorm zeer toen ze de stekker eruit trok, dat had ik zelf niet verwacht, want ik was mij heel bewust van onze zakelijke relatie. Ik kan terugkijken op een jaar waarin ik erg gelukkig was en lekker in m'n vel zat. Ik heb gewoon een extreme super GFE gehad die ik nooit had willen missen. Ik ga de knop omzetten en mijzelf proberen te behoeden niet opnieuw kapot te gaan.
Je zegt het zelf al je zei tegen haar dat ze een obsessie voor je was en dat je verslaafd bent aan haar en daarom heeft ze je dus geblokkeerd. Zoiets moet je nooit tegen een dvp zeggen dat maakt haar bang. En het feit dat je zegt dat je kapot bent gegaan omdat ze je niet meer moet zegt me dat zij de juiste keuze heeft gemaakt want zij zag natuurlijk ook dat je smoorverliefd op haar was terwijl zij geen gevoelens voor je had en je gewoon als klant zag. Ik zou als ik jou was geen vaste dame meer nemen maar juist dvp's afwisselen zodat je niet gehecht aan ze raakt want je bent daar duidelijk gevoelig voor.
 
Laatst bewerkt:
Je zegt het zelf al je zei tegen haar dat ze een obsessie voor je was en dat je verslaafd bent aan haar en daarom heeft ze je dus geblokkeerd. Zoiets moet je nooit tegen een dvp zeggen dat maakt haar bang. En het feit dat je zegt dat je kapot bent gegaan omdat ze je niet meer moet zegt me dat zij de juiste keuze heeft gemaakt want zij zag natuurlijk ook dat je smoorverliefd op haar was terwijl zij geen gevoelens voor je had en je gewoon een klant bent.
Ik was me niet bewust van verliefdheid maar wel van een geweldige flow waarin ik zat. Verliefdheid is voor tieners. En ik ben nu eenmaal een gevoelsmens die gewoon zegt wat hij voelt, ik ga bij een DVP niet op mijn woorden passen dus ik sluit niet uit dat deze sukkel nogmaals zijn hart breekt. In deze wandelwereld is liegen en bedriegen natuurlijk de normaalste zaak van de wereld maar zodra ik denk dat ik mij ergens eerlijk over kan uitlaten zal ik dat zeker doen. Dus misschien moet ik een dame vooraf inlichten dat als zij vind dat ik tever ga, zij dit gewoon tegen mij moet zeggen. Ik blijf graag naïef dus.
 
Ik was me niet bewust van verliefdheid maar wel van een geweldige flow waarin ik zat. Verliefdheid is voor tieners. En ik ben nu eenmaal een gevoelsmens die gewoon zegt wat hij voelt, ik ga bij een DVP niet op mijn woorden passen dus ik sluit niet uit dat deze sukkel nogmaals zijn hart breekt. In deze wandelwereld is liegen en bedriegen natuurlijk de normaalste zaak van de wereld maar zodra ik denk dat ik mij ergens eerlijk over kan uitlaten zal ik dat zeker doen. Dus misschien moet ik een dame vooraf inlichten dat als zij vind dat ik tever ga, zij dit gewoon tegen mij moet zeggen. Ik blijf graag naïef dus.
Lijkt me niet slim om dat vooraf tegen een dvp te zeggen zo krijgt ze gelijk een verkeerd indruk van je. Gewoon niet meer zeggen dat ze een obsessie voor je is of dat je verslaafd bent aan haar want dan heb je de kans dat je hetzelfde resultaat krijgt als bij deze dvp.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me niet slim om dat vooraf tegen een dvp te zeggen zo krijgt ze gelijk een verkeerd indruk van je. Gewoon niet meer zeggen dat ze een obsessie voor je is of dat je verslaafd bent aan haar want dan heb je de kans dat je hetzelfde resultaat krijg als bij deze dvp.
Eens. Zeggen dat ze een obsessie is of dat je verslaafd aan haar bent is niet slim.
Dat geeft iedereen slechte kriebels. Nu kan ik het blokkeren wel meer plaatsen. Ook al is het zo je hoeft niet alles te zeggen.

Je mag wel eerlijk zijn, maar sommige dingen kun je beter voor je zelf houden. Dit heeft niets met oneerlijk te maken. Over dingen die je niet zegt kun je ook niet liegen.
 
Eens. Zeggen dat ze een obsessie is of dat je verslaafd aan haar bent is niet slim.
Dat geeft iedereen slechte kriebels. Nu kan ik het blokkeren wel meer plaatsen. Ook al is het zo je hoeft niet alles te zeggen.

Je mag wel eerlijk zijn, maar sommige dingen kun je beter voor je zelf houden. Dit heeft niets met oneerlijk te maken. Over dingen die je niet zegt kun je ook niet liegen.
Maar dat snapt kurdy dus niet hij wil ze gevoelens tonen tegen beter weten in.
 
Auw! Die zag ik even niet aankomen! Opeens ben ik geblokt door mijn favoriete vaste DVP. Wat heb ik gedaan? Zij geeft aan dat ze mij obsessief vind worden en nog voordat ik haar kan antwoorden heeft ze mij geblokt.

Alle keren dat ik bij haar bezocht genoot ik ervan, want ze gaf mij alles wat ik thuis mis.
Zij was altijd vrolijk, altijd positief en nu van het een op andere moment is ze niet bereikbaar meer voor mij.

Ja, ik noemde mijzelf verslaafd aan haar maar ik ben echt geen gevaarlijke gek die voor de deur gaat posten als ze naar huis gaat. Maar waarschijnlijk heb ik toch die uitstraling…

Een nieuwe ervaring in mijn wandelcarriere. Ik heb serieus een traantje gelaten. Misschien moet ik in de toekomst niet zo open en eerlijk zijn tegen een DVP. Maar ik denk dat dat niet in mijn karakter zit. Jammer dat dit zo moet eindigen. Hoofdstuk afgesloten en weer door… er staan genoeg leuke dames op mijn lijstje die ik wil bezoeken. Maar stiekem ben ik bang dat ik ze allemaal met haar ga vergelijken. Ik weet zeker dat ik haar ga missen de komende maanden…

Dus heeft er iemand nog aanbevelingen voor een prille vijftiger met een klein beetje overgewicht, maar toch elke dag sport, graag ouwehoert over van alles het liefst in het Nederlands. Op zoek naar een dame van 30+ waar hij liefde aan kan geven. Geen platte sex dus.
Een traantje gelaten omdat een temeier je niet meer wil zien dan heb je een probleem.
Ik was me niet bewust van verliefdheid maar wel van een geweldige flow waarin ik zat. Verliefdheid is voor tieners. En ik ben nu eenmaal een gevoelsmens die gewoon zegt wat hij voelt, ik ga bij een DVP niet op mijn woorden passen dus ik sluit niet uit dat deze sukkel nogmaals zijn hart breekt. In deze wandelwereld is liegen en bedriegen natuurlijk de normaalste zaak van de wereld maar zodra ik denk dat ik mij ergens eerlijk over kan uitlaten zal ik dat zeker doen. Dus misschien moet ik een dame vooraf inlichten dat als zij vind dat ik tever ga, zij dit gewoon tegen mij moet zeggen. Ik blijf graag naïef dus.
Je gaat toch naar de hoeren om te neuken toch niet om met je gevoelens te koop te lopen.
 
Laatst bewerkt:
Een traantje gelaten omdat een temeier je niet meer wil zien dan heb je een probleem.

Je gaat toch naar de hoeren om te neuken toch niet om met je gevoelens te koop te lopen.
Nee, ik ga er niet alleen naartoe om te neuken. Ik wil meer dan dat. Voor mij is het ook een sociaal momentje en dat is iets wat je met niet iedere DVP kan doen. Als ze geen NL of Engels spreken hoef ik al niet te gaan. En ik hou van puur natuur dus geen borst en billenvergrotingen en geen piercings. Een goede tattoo kan ik nog wel waarderen maar liever niet. En ze moet niet te jong zijn want ik wil niet naar bed met meiden die jonger dan mijn eigen kinderen zijn. En dan valt er dus al veel af om uit te kiezen! Het is niet zo dat als er maar een gat in zit is het goed.
 
Ik ga ook altijd voor de GFE, en vind het ook fijn er echt even met zijn tweeën iets leuks van te maken. Ik heb ook dames bezocht die op gegeven moment in mijn hoofd gingen zitten. Het heeft even geduurd maar dat in mijn hoofd gaan zitten, wil ik niet meer. Mijn oplossing is meer afwisselen, en ook niet meer te chitchatten met dame over andere zaken dan de afspraak. Dit lijkt voor mij nu aardig te werken. Wat ik ook zie is dat de dames waar ik 2 à 3 jaar geleden gek van was, dat ik deze nu niet of nauwelijks meer bezoek. Het is blijkbaar lastig met de hobby eenzelfde leuke dame voor járen te bezoeken.
 
Ik ga ook altijd voor de GFE, en vind het ook fijn er echt even met zijn tweeën iets leuks van te maken. Ik heb ook dames bezocht die op gegeven moment in mijn hoofd gingen zitten. Het heeft even geduurd maar dat in mijn hoofd gaan zitten, wil ik niet meer. Mijn oplossing is meer afwisselen, en ook niet meer te chitchatten met dame over andere zaken dan de afspraak. Dit lijkt voor mij nu aardig te werken. Wat ik ook zie is dat de dames waar ik 2 à 3 jaar geleden gek van was, dat ik deze nu niet of nauwelijks meer bezoek. Het is blijkbaar lastig met de hobby eenzelfde leuke dame voor járen te bezoeken.
Kijk! Dat is nou eens een advies waar ik iets aan heb!
 
Nee, ik ga er niet alleen naartoe om te neuken. Ik wil meer dan dat. Voor mij is het ook een sociaal momentje en dat is iets wat je met niet iedere DVP kan doen. Als ze geen NL of Engels spreken hoef ik al niet te gaan. En ik hou van puur natuur dus geen borst en billenvergrotingen en geen piercings. Een goede tattoo kan ik nog wel waarderen maar liever niet. En ze moet niet te jong zijn want ik wil niet naar bed met meiden die jonger dan mijn eigen kinderen zijn. En dan valt er dus al veel af om uit te kiezen! Het is niet zo dat als er maar een gat in zit is het goed.
Ik bedoel ook niet dat je geen respect moet hebben en de vrouw alleen als een neukpop moet zien maar vind het wel zo dat je als klant niet kan denken dat je een emotionele band hebt want het gaat voor haar alleen maar om de poen en als klant weet je dat.
 
Nee, ik ga er niet alleen naartoe om te neuken. Ik wil meer dan dat. Voor mij is het ook een sociaal momentje en dat is iets wat je met niet iedere DVP kan doen. Als ze geen NL of Engels spreken hoef ik al niet te gaan. En ik hou van puur natuur dus geen borst en billenvergrotingen en geen piercings. Een goede tattoo kan ik nog wel waarderen maar liever niet. En ze moet niet te jong zijn want ik wil niet naar bed met meiden die jonger dan mijn eigen kinderen zijn. En dan valt er dus al veel af om uit te kiezen! Het is niet zo dat als er maar een gat in zit is het goed.
Mischien verwacht je er te vaak te veel van, en zij vind dat benauwend, voor haar blijf je gewoon een klant
 
Terug
Bovenaan Onderaan