Geblokt door favoriete DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kurdy

Wandelaar
94
27/08/23
151
5
Auw! Die zag ik even niet aankomen! Opeens ben ik geblokt door mijn favoriete vaste DVP. Wat heb ik gedaan? Zij geeft aan dat ze mij obsessief vind worden en nog voordat ik haar kan antwoorden heeft ze mij geblokt.

Alle keren dat ik bij haar bezocht genoot ik ervan, want ze gaf mij alles wat ik thuis mis.
Zij was altijd vrolijk, altijd positief en nu van het een op andere moment is ze niet bereikbaar meer voor mij.

Ja, ik noemde mijzelf verslaafd aan haar maar ik ben echt geen gevaarlijke gek die voor de deur gaat posten als ze naar huis gaat. Maar waarschijnlijk heb ik toch die uitstraling…

Een nieuwe ervaring in mijn wandelcarriere. Ik heb serieus een traantje gelaten. Misschien moet ik in de toekomst niet zo open en eerlijk zijn tegen een DVP. Maar ik denk dat dat niet in mijn karakter zit. Jammer dat dit zo moet eindigen. Hoofdstuk afgesloten en weer door… er staan genoeg leuke dames op mijn lijstje die ik wil bezoeken. Maar stiekem ben ik bang dat ik ze allemaal met haar ga vergelijken. Ik weet zeker dat ik haar ga missen de komende maanden…

Dus heeft er iemand nog aanbevelingen voor een prille vijftiger met een klein beetje overgewicht, maar toch elke dag sport, graag ouwehoert over van alles het liefst in het Nederlands. Op zoek naar een dame van 30+ waar hij liefde aan kan geven. Geen platte sex dus.
 
Auw! Die zag ik even niet aankomen! Opeens ben ik geblokt door mijn favoriete vaste DVP. Wat heb ik gedaan? Zij geeft aan dat ze mij obsessief vind worden

Ja, ik noemde mijzelf verslaafd aan haar maar ik ben echt geen gevaarlijke gek die voor de deur gaat posten als ze naar huis gaat. Maar waarschijnlijk heb ik toch die uitstraling…

Ik heb serieus een traantje gelaten.

Maar stiekem ben ik bang dat ik ze allemaal met haar ga vergelijken. Ik weet zeker dat ik haar ga missen de komende maanden…

Op zoek naar een dame van 30+ waar hij liefde aan kan geven.


Met deze uitspraken bevestig je haar punt.
Een geobsedeerde klant is niet lief of leuk, het is creepy.
 
Met deze uitspraken bevestig je haar punt.
Een geobsedeerde klant is niet lief of leuk, het is creepy.
Ik had dit graag van te voren dit te horen gekregen. Gewoon in mijn gezicht zeggen dat wat ik doe niet gewenst is. Of ben ik nou naïef? Ik dacht zelf dat zij het ook leuk vond dat ik haar veel aandacht gaf en het op prijs gesteld werd dat ik het liefste trouw was aan dezelfde DVP. Dat vond ik zelf ook prettig omdat zij inmiddels wist wat ik het lekkerste vond.
 
Ik had dit graag van te voren dit te horen gekregen. Gewoon in mijn gezicht zeggen dat wat ik doe niet gewenst is. Of ben ik nou naïef? Ik dacht zelf dat zij het ook leuk vond dat ik haar veel aandacht gaf en het op prijs gesteld werd dat ik het liefste trouw was aan dezelfde DVP. Dat vond ik zelf ook prettig omdat zij inmiddels wist wat ik het lekkerste vond.
Waarschijnlijk omdat ze inschat dat je dat dan gaat ontkennen of proberen goedmaken of zal willen 'rechtzetten' en daar heeft ze geen boodschap aan noch zin in. Dus is dit voor haar de beste oplossing. (Allicht voor jou eigenlijk ook).

Jammer voor jou op dit moment maar het is haar keuze en daar heb je, je naar te schikken...

Je hebt de goeie herinneringen aan haar. Nu is er tijd en ruimte voor andere dingen.
 
Jammer zeg.. Ik vind mensen die ook niet willen praten ook zo vervelend, ongeacht het geslacht. Nu wordt je zelfs geblokkeerd.. Iemand had hier commentaar dat je door o.a. je traantje bevestigde dat je obsessief was. Dat vind ik nogal overdreven. Als je iemand met enige regelmaat ziet en daarna niet meer is dat altijd jammer. Of het nou om een fijne leraar, toptrainer, goede kennis, vriend, vriendin, familielid, buurman, winkelmedewerker, prostituee of weet ik het wat gaat.

Keihard janken is andere koek, maar een traantje laten. Kom op, zeg..

Ik lees je bericht als " jammer dat het over is, maar ik accepteer het en zoek nu een andere leuke prostituee." Dat lijkt me een heel gezonde instelling
 
Zij geeft aan dat ze mij obsessief vind worden en nog voordat ik haar kan antwoorden heeft ze mij geblokt.
Heel eerlijk, troost je met het feit dat je überhaupt een vorm van uitleg heb gehad, hoe summier ook. Heb ook weleens verhalen voorbij zien komen waarbij een vaste dame een vaste klant zonder enige tekst of uitleg opzij gooit.

Kan me best inbeelden dat dat knaagt ja.
 
Jammer zeg.. Ik vind mensen die ook niet willen praten ook zo vervelend, ongeacht het geslacht. Nu wordt je zelfs geblokkeerd.. Iemand had hier commentaar dat je door o.a. je traantje bevestigde dat je obsessief was. Dat vind ik nogal overdreven. Als je iemand met enige regelmaat ziet en daarna niet meer is dat altijd jammer. Of het nou om een fijne leraar, toptrainer, goede kennis, vriend, vriendin, familielid, buurman, winkelmedewerker, prostituee of weet ik het wat gaat.

Keihard janken is andere koek, maar een traantje laten. Kom op, zeg..

Ik lees je bericht als " jammer dat het over is, maar ik accepteer het en zoek nu een andere leuke prostituee." Dat lijkt me een heel gezonde instelling
Al kon ik alleen maar m'n excuses maken en sorry zeggen. Ook daarna kan ieder zijn eigen weg gaan. Nu is het in 1 x klaar
 
Elke dvp is weer anders de meeste dvp's zijn maar al te blij dat ze een klant hebben die hun vaak bezoekt en van hun houd, maar er zijn ook dvp's die bang zijn dat zo'n klant hen niet meer met rust laat. Ik heb in het verleden een raamdame bezocht en omdat ze goed was heb ik haar de volgende dag weer bezocht ik kreeg toen een rare blik van haar van wat kom je weer doen. Ze liet me uiteraard gewoon binnen en de seks was weer goed maar toen ik thuis kwam besefte ik dat ik te creepy overkwam door haar 2 dagen achter elkaar te bezoeken. Vrouwen zijn het zwakker geslacht dus ik snap goed waarom ze voorzichtig zijn met klanten die stalkers gedrag vertonen of te obsessief zijn. Soms is het goed om ze een tijdje niet te bezoeken zodat ze je juist missen als klant.
 
Laatst bewerkt:
Auw! Die zag ik even niet aankomen! Opeens ben ik geblokt door mijn favoriete vaste DVP. Wat heb ik gedaan? Zij geeft aan dat ze mij obsessief vind worden en nog voordat ik haar kan antwoorden heeft ze mij geblokt.
Als ik je bericht lees dan kom je wel een beetje zo over, voor de rest vind ik het wel erg meevallen. Als je een DVP bezoekt voor een lange tijd en ook de enige, dan heb je er een misschien een band mee of althans denk je, zij dus minder met jouw als ik dit ook lees want je bent wel snel geblokkeerd..


Ja, ik noemde mijzelf verslaafd aan haar maar ik ben echt geen gevaarlijke gek die voor de deur gaat posten als ze naar huis gaat. Maar waarschijnlijk heb ik toch die uitstraling…
Dat is ook goed want dan wordt het heel creepy, dat is stalker gedrag.. misschien dacht ze zo maar ze kan denk ik ook andere inzicht hebben. We weten niet natuurlijk wat je contact of gesprekken zijn met de dame, wellicht je voorkeuren, verzoek voor afspraken of andere dingen wat haar naar dit punt gebracht heeft.

Alle keren dat ik bij haar bezocht genoot ik ervan, want ze gaf mij alles wat ik thuis mis.
Zij was altijd vrolijk, altijd positief en nu van het een op andere moment is ze niet bereikbaar meer voor mij.
Je hebt een partner thuis dus en dit is je vaste DVP, maar je vind de DVP dus in dit inzicht beter dan de seks thuis... misschien is dat het probleem? ik doe wel een grote aanname hier in maar dit lees ik als, thuis mis ik de goeie sex dus ik wil een vaste DVP als FWB of "vriendin" hebben. Vrolijk en positief houd niet in dat ze ook gevoel heeft, ze kan leuk doen tegen klanten en blij maar van binnen denkt ze anders.. anders werd je niet zo geblokkeerd lijkt me?
Een nieuwe ervaring in mijn wandelcarriere. Ik heb serieus een traantje gelaten. Misschien moet ik in de toekomst niet zo open en eerlijk zijn tegen een DVP. Maar ik denk dat dat niet in mijn karakter zit. Jammer dat dit zo moet eindigen. Hoofdstuk afgesloten en weer door… er staan genoeg leuke dames op mijn lijstje die ik wil bezoeken. Maar stiekem ben ik bang dat ik ze allemaal met haar ga vergelijken. Ik weet zeker dat ik haar ga missen de komende maanden…
Dat is het mooie van wandelen en ook het minder mooie soms, bij sommige dames voel wel meer thuis of meer aangetrokken dan bij andere, dan krijg je voorkeuren en ook een "lijst", favoriet(en) heeft iedereen wel en daar kom je ook dan ook graag. Dat je een traantje laat is ook emotie, als je al die tijd een goeie klik mee gehad hebt snap ik dat wel.

Misschien wel beter zoals sommigen zeggen om even pauze te nemen, klinkt ook meer als een hartbreuk dit.. als je nu al gaat zoeken naar andere DVP's dan ga je idd vergelijken en denken aan de voorgaande dame want niet goed is op het moment. Gun jezelf rust hier in, zodra je echt weer goed voelt op zoek gaan. Misschien vind je er eentje weer.

Dus heeft er iemand nog aanbevelingen voor een prille vijftiger met een klein beetje overgewicht, maar toch elke dag sport, graag ouwehoert over van alles het liefst in het Nederlands. Op zoek naar een dame van 30+ waar hij liefde aan kan geven. Geen platte sex dus.
Helaas kan ik je niet helpen, elk persoon heeft zijn eigen smaak.. wat voor mij werkt kan niet werken voor jouw, vice versa ook.
 
Nieuwe simkaart, en afspraak maken.
Kost je tegenwoordig 10 euro, of zelfs gratis
Probleem opgelost, wel een andere naam nemen.
Gelijk meerdere uren afspreken, de meeste happen wel toe, het gaat namelijk alleen maar om de poen.

Succes ermee
Dit vind ik dus wanhopig respectloos stalkersgedrag. Daar begin ik zeker niet aan en ik accepteer mijn "veroordeling"
Ze is gewoon een vakvrouw. Waar vind je dat nog: GFE inclusief gebroken hart! 😂
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe simkaart, en afspraak maken.
Kost je tegenwoordig 10 euro, of zelfs gratis
Probleem opgelost, wel een andere naam nemen.
Gelijk meerdere uren afspreken, de meeste happen wel toe, het gaat namelijk alleen maar om de poen.

Succes ermee
Zeker niet doen , er is nl altijd een reden waarom ze je blokkeren ook al willen ze die niet geven. Als je op die manier toch terug bij haar zou geraken is er veel kans dat het volledig uit de hand loopt.
Al kon ik alleen maar m'n excuses maken en sorry zeggen. Ook daarna kan ieder zijn eigen weg gaan. Nu is het in 1 x klaar
Beter zo en laten rusten. Van proberen denken waarom worden we snel oud joh. Veel beter is van rustig verder te wandelen en bij een goede match de dame geen liefde proberen geven zoals jij het beschrijft. Gewoon haar laten voelen dat je haar waardeert en dat de tijd die jullie samen zijn er voor jullie twee is. Bereik je veel meer mee. En wees gerust , vergelijken ga je echt niet doen ,iedere dame heeft haar charmes en er zijn echt wel genoeg goede Nederlandstalige dames op de markt. Succes.
 
First of all, horen we nu 1 kant van het verhaal. En voordat ik er dieper op ingaan, lijkt het erop dat je iemand bent die niet stil staat, maar meteen weer op zoek gaat naar iets anders, iemand anders, zodat jij de pijn kan vergeten. Zo werkt het leven niet.

Inhoudelijk; Zelf hou ik er niet van om zomaar iemand te blocken, maar een Dvp heeft meer te doen. Bij 1 dvp ben ik wat closer(sowieso "ken" ik er maar 1) en als zij 1 ding goed kan, is het luisteren naar haar onderbuik gevoel. Dat jij regelmatig komt is fijn voor jullie beiden, maar de dingen die jij hebt gezegd doet bij haar alarmbellen afgaan. Als ze jou daarop had aangesproken dan had dit geëindigd in een discussie. En tot slot van rekening heeft zij met jou een zakelijke afspraak. Simple as that. Maar vergeet niet dat zij ook een mens is. Ze vind het vast niet leuk om te doen. Maar ze moet wel denken aan haar eigen veiligheid.
 
Nieuwe simkaart, en afspraak maken.
Kost je tegenwoordig 10 euro, of zelfs gratis
Probleem opgelost, wel een andere naam nemen.
Gelijk meerdere uren afspreken, de meeste happen wel toe, het gaat namelijk alleen maar om de poen.

Succes ermee
Dit is dus het advies van een clown .

Totaal onrespectvol, opdringerig en creepy om zoiets te doen.
 
Dit is dus het advies van een clown .

Totaal onrespectvol, opdringerig en creepy om zoiets te doen.
Kun je het wel uitpraten.
De deur van een kant dicht doen is ook niet hoe het hoort.
Kun je verder zonder je af te vragen hoe of wat.
Van het ene op het andere moment je blokkeren is wel respect tonen.

Zo werkt het.
Je kunt overal je euro's kwijt.
 
De deur van een kant dicht doen is ook niet hoe het hoort.
eh, jawel.

Ze heeft het zelfs nog uitgelegd. Is al meer dan nodig. ze wil niet meer en is niemand een verantwoording verschuldigd.
Ik had dit graag van te voren dit te horen gekregen. Gewoon in mijn gezicht zeggen dat wat ik doe niet gewenst is. Of ben ik nou naïef? Ik dacht zelf dat zij het ook leuk vond dat ik haar veel aandacht gaf en het op prijs gesteld werd dat ik het liefste trouw was aan dezelfde DVP. Dat vond ik zelf ook prettig omdat zij inmiddels wist wat ik het lekkerste vond.
Je bent naïef
Je gaf haar duidelijk een onveilig gevoel.
Natuurlijk gaat ze dit dan niet face to face mededelen. Slechter nieuws dan dit kun je niet brengen aan een stalker. Of je er nou wel of niet een bent. Dat risico gaat zij natuurlijk niet nemen.
Waarschijnlijk zijn er meer signalen aan vooraf gegaan die je hebt gemist omdat je niet bezig was met haar gevoel maar die van jezelf.
Hoe dan ook, zij is er klaar mee en jij hebt het te accepteren.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe simkaart, en afspraak maken.
Kost je tegenwoordig 10 euro, of zelfs gratis
Probleem opgelost, wel een andere naam nemen.
Gelijk meerdere uren afspreken, de meeste happen wel toe, het gaat namelijk alleen maar om de poen.

Succes ermee
Ja! Is precies wat een DVP me laatst nog vertelde over een 'obsesieve' klant die ze net geblokkeerd had:
'En dan beginnen die idioten opnieuw met een ander nummer... maar precies hetzelfde gedoe! Alsof je dat niet meteen door hebt! Gelijk terug geblokkeerd natuurlijk'!
 
Erg vervelend voor je. Ik snap je gevoel, maar ik snap de dame ook. Zeker omdat ik ongeveer in dezelfde situatie zit. Gelukkig heeft mijn vaste dame mij nog niet geblockt. Mijn uitingen van mijn gevoel voor haar, hebben haar in de war gebracht. Gelukkig stuurde ze mij daarover een uitgebreide mail met uitleg. Ik heb haar teruggemaild met mijn kant van het verhaal. Daar reageerde ze positief op.

Ik hoop niet dat het dezelfde dame betreft. Dat zou ik vervelend voor haar vinden.
 
eh, jawel.

Ze heeft het zelfs nog uitgelegd. Is al meer dan nodig. ze wil niet meer en is niemand een verantwoording verschuldigd.

Je bent naïef
Je gaf haar duidelijk een onveilig gevoel.
Natuurlijk gaat ze dit dan niet face to face mededelen. Slechter nieuws dan dit kun je niet brengen aan een stalker. Of je er nou wel of niet een bent. Dat risico gaat zij natuurlijk niet nemen.
Waarschijnlijk zijn er meer signalen aan vooraf gegaan die je hebt gemist omdat je niet bezig was met haar gevoel maar die van jezelf.
Hoe dan ook, zij is er klaar mee en jij hebt het te accepteren.
Ik ben een pleaser. Wil graag dat de ander het ook naar d'r zin heeft. Even snel m'n zak legen, broek omhoog en gaan is niet mijn ding. Zij was de eerste dame in de wandelwereld waarbij ik mij echt op m'n gemak voelde en die ik 100% vertrouwde. Naïef dus…
 
Ik ben een pleaser. Wil graag dat de ander het ook naar d'r zin heeft. Even snel m'n zak legen, broek omhoog en gaan is niet mijn ding. Zij was de eerste dame in de wandelwereld waarbij ik mij echt op m'n gemak voelde en die ik 100% vertrouwde. Naïef dus…
Niks fout met een pleaser zijn hoor... maar probeer nu vooral (positieve!) lessen te trekken uit deze ervaring.

Vooreerst zorg dat je het nog altijd prima naar je zin hebt met de dame van jou keuze. Die positieve energie pikken vrouwen snel op hoor!

Maar... probeer dan toch ook weer niet al te enthousiast... bezitterig... of wat dan ook te zijn. Geef haar de ruimte! Het is tenslotte niet je vriendin, maar betaalsex.

En tenslotte... zorg dat je (na verloop van tijd) meer dan één 'leuke DVP' vind. Zo kan je afwisselen... kom je niet al te vaak weer bij dezelfde. En het leuke is dan zelfs dat -als je een tijdje niet geweest bent- zij weer aangenaam verrast is van je volgende bezoek!

Succes!
 
lijkt het erop dat je iemand bent die niet stil staat
Ter verdediging van de topicstarter, hij staat er dusdanig bij stil dat hij er een heel topic over begint, met daarin zelfs enige mate van reflectie,

"Maar waarschijnlijk heb ik toch die uitstraling…"

en

"Dit vind ik dus wanhopig respectloos stalkersgedrag. Daar begin ik zeker niet aan en ik accepteer mijn "veroordeling""

Misschien met enige naïviteit, dat weet ik niet goed, maar dit is meer "erbij stilstaan" dan menig ander man zou doen denk ik.
First of all, horen we nu 1 kant van het verhaal.
Ja, natuurlijk, dat geldt voor 99% van de verhalen op dit forum. Het is nou ook weer niet zo dat hij de dame schoffeert met zijn verhaal.
 
Laatst bewerkt:
. Het is nou ook weer niet zo dat hij de dame schoffeert met zijn verhaal.

Hij heeft inderdaad enige mate van zelfreflectie laten zien in zijn berichten. Maar dat kan als nog ver van de realiteit liggen. Mensen hebben vaak niet door hoe ze zich gedragen wanneer ze verliefd zijn.
Heeft niets met schofferen te maken.

Ik ben een pleaser. Wil graag dat de ander het ook naar d'r zin heeft. Even snel m'n zak legen, broek omhoog en gaan is niet mijn ding. Zij was de eerste dame in de wandelwereld waarbij ik mij echt op m'n gemak voelde en die ik 100% vertrouwde. Naïef dus…
Er zijn altijd uitersten.
Misschien heb je deze dame niet goed kunnen lezen en heb je een andere invulling gegeven aan dingen dan zij. Je kan een pleaser zijn maar alsnog de plank misslaan. Wat jou pleased kan een ander juist storen. Dat is ook juist zo lastig in iedere vorm van liefde. Iedereen is anders en de uitspraak "behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden" gaat niet op.
 
Misschien heb je deze dame niet goed kunnen lezen en heb je een andere invulling gegeven aan dingen dan zij. Je kan een pleaser zijn maar alsnog de plank misslaan. Wat jou pleased kan een ander juist storen.
Het is een feit dat mannen heel slecht zijn in het oppikken van subtiele hints door vrouwen. Als je als vrouw iets niet prettig vindt of iets wat de man doet of zegt jou stoort, zeg het dan gewoon eerlijk en duidelijk. Het liefst op het moment dat het gebeurt. Daar kwets je ons niet mee. We vinden dat juist alleen maar prettig.
 
Dit vind ik dus wanhopig respectloos stalkersgedrag. Daar begin ik zeker niet aan en ik accepteer mijn "veroordeling"
Ze is gewoon een vakvrouw. Waar vind je dat nog: GFE inclusief gebroken hart! 😂
Soms blokkeren vrouwen ook uit emotie of gevoel van de dag. Hoeft helemaal niet erg te zijn om met een ander nummer nog een keer af te spreken. Enige wat kan gebeuren is als je voor de deur staat dat ze je niet meer binnenlaat.

Soms vergeten ze ook gewoon wie ze geblokkeerd hebben en zelf nemen ze vaak een ander nummer na een tijdje. Dus ik zou het ook nog eens proberen. Maar wel een paar weken wachten tot alle emoties gezakt zijn. Dan zal ze blij zijn je weer te zien.
 
Het is een feit dat mannen heel slecht zijn in het oppikken van subtiele hints door vrouwen. Als je als vrouw iets niet prettig vindt of iets wat de man doet of zegt jou stoort, zeg het dan gewoon eerlijk en duidelijk. Het liefst op het moment dat het gebeurt. Daar kwets je ons niet mee. We vinden dat juist alleen maar prettig.
Ten eerste: preaching to the choir.
Ten tweede spreek je niet voor alle mannen, en zeker niet voor alle wandelaars, want die willen het over het algemeen helemaal niet horen als je iets niet leuk vindt.
subtiele hints zijn het vaak niet eens.
Voorbeeld:
Als je (ik spreek uit eigen ervaring) zegt dat je clitoraal niet fijn vindt en zo ook niet kan klaarkomen zijn 9 van de 10 mannen er toch op gebrand het te proberen.
en ten derde is het voor een dvp wat complexer. Het gaat om haar inkomen. Haar beroep is de wandelaar een goed gevoel geven. Daarbij zijn veel mannen onvoorspelbaar en vrouwen, zeker in een dvp-klant relatie niet verzekerd van hun veiligheid.

Alle contact verbreken is de duidelijkste, veiligste en makkelijkste optie.

Google eens wat femicide-zaken, misschien is er dan meer begrip.
 
Kun je het wel uitpraten.
De deur van een kant dicht doen is ook niet hoe het hoort.
Kun je verder zonder je af te vragen hoe of wat.
Van het ene op het andere moment je blokkeren is wel respect tonen.

Zo werkt het.
Je kunt overal je euro's kwijt.
Uitpraten is altijd een goede zaak. Als ze bij haar mening blijft dan is dat ook goed en laat je alles rusten.

Ik heb een keer zoiets meegemaakt met een massagedame. 1e keer afgesproken. Heel leuk. 2e keer afgesproken nog leuker en heel lang nog gepraat daarna. Paar dagen later stuurde ik een appje. Ze zat in de buurt of ze zin had om te gaan lunchen. Was zomaar spontaan. Tot mijn verbazing zij ze ja. Hebben we 4 uur in een restaurant op een terras over van alles gepraat. Ze zei ook tegen me dat ze nog nooit dit met een klant had gedaan. Zomaar ergens iets anders wat gaan doen. Ze ging naar het buitenland reizen en we spraken af via de app contact te houden.

Paar dagen later vroeg ik of ze goed was aangekomen op haar nieuwe bestemming. Zei ze dat ik te dicht bij kwam en heeft ze me geblokkeerd. Nooit meer contact met haar gehad. Had de behoefte ook niet. Had dit wel kunnen doen met een ander nummer maar toen niet gedaan. Ging nadenken en zij had nooit buiten met een klant afgesproken om iets anders te doen. Ze was eigenlijk meer van professional naar prive gegaan. Misschien schrok dat haar af en ging ze weer verder met haar professionele leven.

Mooie herinnering in ieder geval en iets wat je niet vaak meemaakt.
 
Soms blokkeren vrouwen ook uit emotie of gevoel van de dag. Hoeft helemaal niet erg te zijn om met een ander nummer nog een keer af te spreken. Enige wat kan gebeuren is als je voor de deur staat dat ze je niet meer binnenlaat.

Soms vergeten ze ook gewoon wie ze geblokkeerd hebben en zelf nemen ze vaak een ander nummer na een tijdje. Dus ik zou het ook nog eens proberen. Maar wel een paar weken wachten tot alle emoties gezakt zijn. Dan zal ze blij zijn je weer te zien.
Bij kurdy is dat een ander verhaal ze wist heel goed wat ze deed anders zegt ze niet dat ze hem te obsessief vind, er zit dus een reden achter waarom ze hem geblokkeerd heeft. Ik zou als ik kurdy was haar voortaan met rust laten en haar privacy respecteren anders bewijst hij maar weer waarom ze hem juist heeft geblokkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan