Gebeld worden door onbekende nummers via whatsapp.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
3.389
09/10/21
4.739
20
Hebben jullie ook weleens gehad dat jullie gebeld worden via WhatsApp door een onbekende nummer? Ze sturen geen bericht alleen bellen of videobellen misschien om een foto van je gezicht te maken? Je leest tegenwoordig dat sommige dvp's nummers van klanten aan derden verkopen en die je dan proberen af te persen. Ik neem nooit op dat doe ik sowieso niet bij onbekende nummers maar ik vroeg me alleen af of jullie hier ook mee te maken hebben gehad. Ik zal vast niet de enige zijn denk ik.

Hebben jullie ook weleens gehad dat jullie gebeld worden via WhatsApp door een onbekende nummer? Ze sturen geen bericht alleen bellen of videobellen misschien om een foto van je gezicht te maken? Je leest tegenwoordig dat sommige dvp's nummers van klanten aan derden verkopen en die je dan proberen af te persen. Ik neem nooit op dat doe ik sowieso niet bij onbekende nummers maar ik vroeg me alleen af of jullie hier ook mee te maken hebben gehad. Ik zal vast niet de enige zijn denk ik.
Ik denk niet dat het een dvp probleem is. Gebeld worden met ongekende nummers, veelal buitenlandse nummers, is een normale phishing praktijk. Dus ja, niet opnemen is de boodschap.

Ik denk niet dat het een dvp probleem is. Gebeld worden met ongekende nummers, veelal buitenlandse nummers, is een normale phishing praktijk. Dus ja, niet opnemen is de boodschap.
Toch heb ik sterk het gevoel dat DVP's hier ook mee te maken hebben of hun handlangers. bewijs heb ik niet maar gevoelsmatig denk ik dat het van die richting komt.

Laatst bewerkt door een moderator:
1.000 telefoonnummers voor 300 euro volgens het artikel destijds. Welke dame heeft om te beginnen 1.000 nummers in haar bestand en ten tweede: welke dame wil voor de prijs van een paar uur werken mogelijk haar carrière te grabbel gooien als het uitkomt dat de nummers via haar komen? Het zal vast gebeuren hoor, maar het klinkt mij niet als een mega vaak voorkomend probleem.

Je bezoekt dus geen prive-ontvangst dames maar ik dus wel vandaar dat ik bijna zeker weet dat het van die richting komt.
Nou ja , ik ben nogal zuinig met het weggeven van mijn telefoonnummer , als er tien mensen zijn die mijn mobiele nummer hebben is het veel en ik wordt ook wel eens door een onbekend nummer gebeld
Ik weet niet of dat hetzelfde onbekende nummer is wat jou belt en ik heb geen idee wat ze van me willen want ik neem gewoon niet op

Op mijn huistelefoon heb ik wel eens een periode dat ik elke dag op het zelfde tijdstip gebeld word en als je dan opneemt is het iemand die met een Afrikaans accent in het Engels uitlegt dat er een abonnement van Windows verlopen is en ik geld terug krijg , ik zeg dan altijd dat als het iets van Windows is dat maar via mijn email adres door moeten geven , als ze zeggen dat ze dat niet hebben vraag ik hoe ze bij Windows wel mijn telefoonnummer kunnen hebben maar niet mijn Emailadres en dan gooi ik de hoorn op de haak

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
43.742
Leden
35.387
Nieuwste lid
Yasmine
Terug
Bovenaan Onderaan