Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHad er graag bij geweest… geniet ervan en tot snel.Aanstaande donderdag 4 januari is inderdaad een feestje dat ikzelf organiseer. Ik wou graag de allereerste gangbang van vorig jaar vieren en het nieuwe jaar goed inzetten met iedereen. Dus hopelijk tot dan. Liefs Y.
Dank je wel Usher, tot de volgende keer misschienHad er graag bij geweest… geniet ervan en tot snel.
Dank je wel Max… nog 1 keer alle remmen losSucces Y ! Heren de record to beat is 35 loads ... ad fundum
Dank je wel Max… nog 1 keer alle remmen los
Hi, how can I attend to the party?Efectivamente el próximo jueves 4 de enero es una fiesta que estoy organizando yo mismo. Quería celebrar el primer gangbang del año pasado y empezar bien el nuevo año con todos. Así que espero verte entonces . Amo y.
Hi, how can I attend to the party?
Hopelijk komen er nog edities, want deze viel te snel na NW om er tijd voor vrij te maken. Ik wil dit meemaken: het beste van twee werelden lekkerd!Aanstaande donderdag 4 januari is inderdaad een feestje dat ikzelf organiseer. Ik wou graag de allereerste gangbang van vorig jaar vieren en het nieuwe jaar goed inzetten met iedereen. Dus hopelijk tot dan. Liefs Y.
Ik sprak met een paar mede-wandelaars op 't feestje en hoorde alleen maar positeve commentaren. De verhouding zat goed, simpelweg omdat de dames heel actief waren. Je hebt liever acht dames die het beste van zichzelf geven en er zelf ook zichtbaar van genieten dan dat je er twintig hebt die er met hun gedachten niet bij zijn en om de twee duwtjes een half uur pauze nodig hebben. Dat maakt dat ondanks de grote opkomst van single mannen iedereen zich volgens mij heel goed heeft kunnen amuseren en iedereen zonder enige twijfel aan z'n trekken is gekomen...wat vonden jullie van de hoeveelheid actieve dames ? de verhouding ?
ik weet niet of ik goed telde maar op einde ( 17 ) waren ze overal bezig salonzetels,in ieder kamer en tot boven in de sm ruimte zaten er damesIk sprak met een paar mede-wandelaars op 't feestje en hoorde alleen maar positeve commentaren. De verhouding zat goed, simpelweg omdat de dames heel actief waren. Je hebt liever acht dames die het beste van zichzelf geven en er zelf ook zichtbaar van genieten dan dat je er twintig hebt die er met hun gedachten niet bij zijn en om de twee duwtjes een half uur pauze nodig hebben. Dat maakt dat ondanks de grote opkomst van single mannen iedereen zich volgens mij heel goed heeft kunnen amuseren en iedereen zonder enige twijfel aan z'n trekken is gekomen...
Er viel over niets of niemand te klagen, de verhoudingen waren perfect, van begin tot het einde.wat vonden jullie van de hoeveelheid actieve dames ? de verhouding ?
OP 29 februari, nu donderdag is er een nieuw feestje met Yuliette. Als de helft van wat hier geschreven werd waar is, dan mag ik mijn verwachtingen hoog in stellen.
Nog iemand die gaat? Ben curieus of er na de line up nog dames of koppels zich gaan vervoegen.
Ik heb vandaag het genoegen gehad Yuliette tegen het lijf te lopen. Wat is me dat een sletje man! Ze trok met haar lengte, haar kopje en lijfje de aandacht van ALLE MANNEN. Zelfs met haar aan de bar een praatje kunnen maken, over haar toekomstige borstvergroting. Toen ik haar vertelde dat ik donderdag ook afkom, was ze extatisch. We zullen nog even moeten afwachten. Ik heb in elk geval bij haar gescoord.Ja ik ga ook gaan. Want telkens als ze in de Buddha komt, is het vollen bak.
Haar nieuwjaarsparty's daar (vorig jaar en dit jaar) waren alleszins legendarisch.
Ik ben blij dat ze terug naar de Buddha komt. We hebben haar daar gemist.
De organisatie van 29 februari ken ik niet ("meisjes van bij ons"), ben benieuwd.
Op welke manier heb je bericht gekregen want ik had me ook ingeschreven maar niks ontvangen dat het evenement was geannuleerd. Jammer - daar stond ik dan iets na twaalven voor een gesloten deur…De party van vandaag met Yuliette is geannuleerd!!! Kijk maar op de website is eraf gehaald. Heb bericht gekregen.
Beste, iedereen die gereserveerd had via de officiële website van de club zelf, is gisterenavond door buddha club op de hoogte gebracht dat het feest geannuleerd werd!Op welke manier heb je bericht gekregen want ik had me ook ingeschreven maar niks ontvangen dat het evenement was geannuleerd. Jammer - daar stond ik dan iets na twaalven voor een gesloten deur…
Klopt! dit was de enige juiste beslissing!Op afspraakjes.com wordt het volgende gecommuniceerd "Omdat 2 van onze 5 Teamplayers forfait moeten geven, zijn wij helaas genoodzaakt om het feestje te annuleren. Onze excuses hiervoor, maar wij zullen dit bij ons volgende feestje ruimschoots goed maken!"