GB A&F in Tiel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veilige seks (mc) met Gilf (75 jaar) bij A&F
Zouden jullie wanneer zij mee zou doen bij A&F het geil vinden om een super geile Gilf te neuken of toch niet omdat jullie bare toch belangrijker vinden?
 
Ik ben nieuw hier.
Ben in oktober bij Debbie geweest.
Was mijn eerste.keer gangbang maar wat een goede sfeer en lieve vrouw.
Ook geen gezeik over ik intiem niet geschoren was ook de enige met haar.
Haar man zit er bij als controle doet beetje mee gelukkig was.controle niet nodig.
Ik heb haar 2 keer mogen neuken en mijn sperma in haar gespoten.Ik ga zowiezo nog keer wil keer dp in haar.
Als dan minpuntje is ze.is geloof ik nooit 1m59 maar langer en ik ben nog wel van de kleine vrouwen ivm zelf 1m68 ben.
 
Dat is niet waar, her en der zijn er wel degelijk berichten van heren die iets oplopen. Het lastige in onze hobby is om met zekerheid te kunnen zeggen waar je iets opgelopen hebt. Als je 'm er meerdere keren per maand ergens zonder condoom in steekt is het niet meer te achterhalen waar je iets hebt opgelopen. En dan is melden op een forum al snel onwenselijk omdat je angst kan zaaien en valse beschuldigingen op de loer liggen. Maar tuurlijk is er een risico en 100% dat er heren iets oplopen.
 
Zijn er nou nooit mannen die bij een feestje als dit iets oplopen?
Tja, ik ben de laatste week dat ze er waren voor de zomervakantie twee dagen achter elkaar geweest. Eerst bij Debbie en de volgende dag bij Charlotte en nog een andere dame.
Bij Debbie was er nog één andere man met mij die condooms gebruikte, de dag er op was ik de enige.

En dat is wel wat me een beetje tegenhoudt om weer te gaan.
Ik vond Debbie en Charlotte allebei heerlijk en voor hen zou ik zo weer gaan, maar ja, al die kerels die 'm er zonder hoesje inhangen…. Als de dames iets oplopen kunnen ze dat in theorie ook pijpend aan je doorgeven.

Ik snap dat bare niet zo goed. Oke, het is handiger en misschien ietsje lekkerder, maar voor mij toch een no go.
 
vraagje over gangbang Tiel in het verleden ook een vrouw van ca 72 jaar gezien in de advertentie. Wie heeft ervaring met haar.....ik val op erg rijpe vrouwen vandaar mijn vraag.
Andere suggesties ook welkom ben een tgirl
ik ga zaterdag as 12 oktober naar gangbang Tiel met Jennifer wie heeft ervaring met haar ....en gaan er nog meer heen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan