Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ik heb ook de wens ja .maar ja die drempel over he . Weet niet of ie omhoog komt met zo veel man er omheen. En nu heb ik ook niet echt een grote maar 14 cm. Mis. Speeld dat ook mee ooit een keer in deventer geweest. Maar dat was met 2 man rest was al weg dat ging wel goed .Niet vaker gedaan....maar lijkt me heel geil om een x mee te doen
Mss zijn er meer mannen hier die nog nooit gegb,t hebben en die die vurige wens ook hebben
Groot is niet altijd beter begrijp ik van de dames. Wat je er mee doet is veel belangrijker! Ben zelf bij Charlotte geweest, moet zeggen beviel me erg. Helaas waren er toen niet veel mannen, en de meeste op twee na verdwenen ook weer snel. Toch met z'n tweeën Charlotte verwend. Ik kan natuurlijk niet beoordelen of je last hebt van de mannen om je heen, ik vind 't meestal wel mooi om naar de ander te kijken als ze bezig zijn, met de dame in kwestie. Maar ja ieder z'n ding.Ja ik heb ook de wens ja .maar ja die drempel over he . Weet niet of ie omhoog komt met zo veel man er omheen. En nu heb ik ook niet echt een grote maar 14 cm. Mis. Speeld dat ook mee ooit een keer in deventer geweest. Maar dat was met 2 man rest was al weg dat ging wel goed .