Heb die Dian ook 2 keer kunnen voelen. In de Cocoon te Brussel. Was daar ingehuurd samen met aantal collega's uit Holland. Ze hadden zich stierlijk verveeld in de stationswagen die hen naar daar bracht en waren onmiddellijk, na het omkleden, in de juiste stemming. Er waren intussen al zo'n 30 man aanwezig. Zo schat ik toch. Ging die Dian daar zonder dralen wel elke aanwezige tongen zeker. Passievol en niet zomaar het puntje van haar tong uitsteken. Heerlijk om zien. Doch wat ik daarna zag grensde toch aan het ongelooflijke. Ze werd onder handen genomen door, het intussen nog aangegroeide publiek. Eén na één pijpte ze ieder aanwezige en slikte. Ook cumzoenen hoorde erbij. Tot in het rookgedeelte toe, toen ze er eentje ging opsteken. Neuken was wel met condoom. Ze gagde ook. Ook wel keelneuken genoemd. En bedankte na een beurt telkenmale hartig de man ik kwestie. En dat was niet alles, en dit had ik tot voorheen nooit of te nimmer gezien: fisten. Niet één, twee doch zeker 20 vuisten gingen om beurt in haar kutje. En telkens kwam ze klaar. "Daarom is het zo fijn om vrouw te zijn,," lachtte ze nadien aan de toog. "Jullie mannen kunnen 2 à 3 keer, ik véééél meer". Ze wist verder te onthullen dat ze er dra zou mee stoppen.. Om full-time voor haar drie kinderen te zorgen. Niks liet uitschijnen dat ze reeds moeder was. Zo mooi, zo'n mooi figuurtje. Daarna ben ik nog eens gaan speuren op diverse forums om haar terug te vinden. Vergeefs echter. En dat moet intussen al een jaar of 5 geleden zijn. Helaas.