Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar vind ik rubriek aub ? Ben nieuw hier….Lees eens de rubriek die over gangbangs in België gaat.......
Rechtsboven staat een loepje.Waar vind ik rubriek aub ? Ben nieuw hier….
Ja gevonden had het eerder niet zien staan.Kijk eens tussen de gangbang recensies? Daar staan wel een paar ervaringen, zowel Nedeland/Belgie/Duitsland
Homepagina naar beneden scrollen.
Rubriek gangbangs staat onder "specialiteiten" op de eerste site als je inlogt. Gangbangs in Nederland, Duitsland en België en ook parenclubs.Waar vind ik rubriek aub ? Ben nieuw hier….
Zoals altijd en met alles moet je ook bij een gangbang rustig beginnen en langzaam opbouwen.als beginnende gangbanger zou ik een kleine gangbang uitkiezen
bij mega gangbangs kom je van een kale reis terug
zo is datZoals altijd en met alles moet je ook bij een gangbang rustig beginnen en langzaam opbouwen.
Mijn inziens zijn de beste (mini) gangbangs doorgaans de eerder in aantal deelnemers beperkte privé sexfeestjes. Ik heb in het verleden meerdere keren deelgenomen aan de grotere gangbangs, maar als je een eerder minder assertief persoon bent bent loop je wel kans om op zulke grote gangbangs uit de boot te vallen. Er is daar dikwijls nogal wat haantjesgedrag en mannen met een ego die dikwijls de vrouw voor zich opeisen. Helaas komen dergelijke mannen de sfeer dikwijls verziçeken. Daarom prefereer ik die kleinere privé feestjes. Vanavond nog eens op pad.
3. Geen discussie. Als de klik er niet is, ga gewoon weg of kijk rustig toe. Is de klik er wel, doe lekker positief mee
Ja, sex garantie heb je niet bij een swingers-gqngbang. Mijn ervaring is wel, dat als je mijn tips gebruikt je vanzelf herkenbaar wordt bij de stellen. Men moet je ook leren kennen en vertrouwen. Daarom tip 1, geduld.Maar swingers hebben wel hun eigen regels. Als zij je niet moeten, gebeurd er niets. En op dit forum staan genoeg recensies van div gangbangs om beginners de weg te wijzen.
Ik heb zelf gezien hoe swinger gangbangs gaan en vind het persoonlijk niet veel aan. De seksgarantie is er niet, zelfs niet bij dames in een zeemanonderbroek en dik boven de 60 jaar. En dan is elke euro teveel!!