Ik lijk een vooruitziende blik gehad te hebben.Ik heb zomaar het idee, dat hier niets van terechtkomt, maar ik kan het mis hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk lijk een vooruitziende blik gehad te hebben.Ik heb zomaar het idee, dat hier niets van terechtkomt, maar ik kan het mis hebben.
Ik weet niet of je op mij doelt, maakt me eigelijk ook niet zoveel uit. Kreeg toevallig net pas een melding en had niet in de gaten dat er nog gereageerd werd op mijn topic. Sorry daarvoor. Ik heb in ieder geval besloten mijn plan niet door te zetten, was toch echt iets te ambitieus.... maar inmiddels heeft iemand anders dat stokje overgenomen met deze dame, wat ik super vind, volgensmij zijn er nu 3 a 4 keer feestjes geweest, alle te vinden op sj. Helaas wegens omstandigheden die feestjes nog niet zelf bezocht al staat dat zeker wel op het wensenlijstje.Toch opvallend, dat na de geplande datum hier geen reacties komen van aanwezige bezoekers.
Ook de GROTE organisator zwijgt als het graf!
Waar worden deze feestjes gegeven? Weet ik waar ik op sj naar zoeken moet.Ik weet niet of je op mij doelt, maakt me eigelijk ook niet zoveel uit. Kreeg toevallig net pas een melding en had niet in de gaten dat er nog gereageerd werd op mijn topic. Sorry daarvoor. Ik heb in ieder geval besloten mijn plan niet door te zetten, was toch echt iets te ambitieus.... maar inmiddels heeft iemand anders dat stokje overgenomen met deze dame, wat ik super vind, volgensmij zijn er nu 3 a 4 keer feestjes geweest, alle te vinden op sj. Helaas wegens omstandigheden die feestjes nog niet zelf bezocht al staat dat zeker wel op het wensenlijstje.
Daar zijn genoeg feestjes inderdaad! Maar in Noord-Brabant valt het een beetje tegen.Vlaams Brabant ook goed ?
Waarom wordt dat hier dan niet geschreven?Tilburg