• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Gangbang organiseren Noord-Brabant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Remco

Newbie
10
06/01/23
14
Goedemiddag mede gangbangliefhebbers, na menige gangbang te bezoeken ben ik me gaan irriteren aan het feit dat er zo weinig gangbangs in het zuiden van het land (Brabant) plaatsvinden.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een dame gevonden die daar wel oren naar heeft.

Echter nul ervaring met het organiseren en wil eigelijk zelf wel graag mee doen. Voor haar een no-go! Ik zit nog in dubuo om dit zelf te doen of niet...

Eigelijk heb ik twee vragen.
Iemand die dit wellicht wil organiseren?
Wat komt er allemaal kijken bij het organiseren?
 
Lijk mij dat je begint met het hebben van een geschikte ontvangstruimte dit werd voor mij steeds moeilijker.
Je kunt een suite boeken maar dan is het aantal deelnemers beperkt en zul je er voor moeten waken dat het hotel geen argwaan krijgt.
Daarna een advertentie plaatsen en geschikte gasten vinden. Ik gebruikte daarvoor meestal SDC of putte uit een groep van bekende betrouwbare mannen. Op SDC kun je gevalideerde mannen zoeken.
Hou er zelfs dan rekening mee een deel niet komt opdagen met of zonder afmelding.
Voor een kleine groep (4-6 mannen is het redelijk te doen in een hotel. Daarboven wordt het moeilijker. Ik heb bv wel eens een zeer forse rekening gehad vanwege vieze vlekken op de vloer. Wat gewoon onzin was, maar met de rekening wilden ze me gewoon duidelijk maken dat ze niet gediend waren van zulke feestjes.
Stuur md maar een PM als je meer wilt weten.
 
Goedemiddag mede gangbangliefhebbers, na menige gangbang te bezoeken ben ik me gaan irriteren aan het feit dat er zo weinig gangbangs in het zuiden van het land (Brabant) plaatsvinden.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een dame gevonden die daar wel oren naar heeft.

Echter nul ervaring met het organiseren en wil eigelijk zelf wel graag mee doen. Voor haar een no-go! Ik zit nog in dubuo om dit zelf te doen of niet...

Eigelijk heb ik twee vragen.
Iemand die dit wellicht wil organiseren?
Wat komt er allemaal kijken bij het organiseren?
Je mag me wel pb sturen
 
Goedemiddag mede gangbangliefhebbers, na menige gangbang te bezoeken ben ik me gaan irriteren aan het feit dat er zo weinig gangbangs in het zuiden van het land (Brabant) plaatsvinden.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een dame gevonden die daar wel oren naar heeft.

Echter nul ervaring met het organiseren en wil eigelijk zelf wel graag mee doen. Voor haar een no-go! Ik zit nog in dubuo om dit zelf te doen of niet...

Eigelijk heb ik twee vragen.
Iemand die dit wellicht wil organiseren?
Wat komt er allemaal kijken bij het organiseren?
Hallo Remco,

Ik weet wat je bedoelt, ik moet ook altijd een eind rijden voor een gangbang. Ik heb er het onlangs met mn vriendin nog over gehad. Zij gaf aan dat ze het wel leuk zou vinden om het een keer zelf te organiseren. Ze doet zelf niet mee maar houdt zich lekker bezig met het verzorgen van de avond.

Kun je aangeven hoe de dame in kwestie het graag zou willen hebben?
Ik bedoel dan de dag en tijdstip, hoeveel mannen ze wil ontvangen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Duc
 
Mijn vriendin en ik gaan wel eens naar een gangbang. Locatie lijkt me het moeilijkste inderdaad ... Daarnaast de keuze maken om met meer een 'vaste kring' te werken, of telkens advertenties online te plaatsen. Wil je het liever groot of klein? Etc
 
Hey goedemorgen,
Ik weet niet wat je verstaat onder groot haha. Maar ik zat voor hier in de huiskamer te denken aan 6-8 mannen. Het is voor mij ook de eerste keer om zoiets te organiseren maar het lijkt me een mooie uitdaging. Mijn vriendin zal niet deelnemen aan de gb maar zich vooral bezighouden met het verzorgen van de mensen.
 
Is het niet beter het beste om eerst een Dame te vinden die hiervoor te vinden is voordat we over ruimte,s matrassen etc beginnen want zonder Dame ,s ook geen Gangbang helaas weet ik niemand zo ik zag net dat @Phallus Wel iemand weet die een Dame kent
 
Zou ideaal zijn als we dit binnenkort met klein clubje kunnen organiseren
En mocht er evt toch nog meer aanmeldingen komen dan is evt een optie,s om in sessie,s rondes te werken zodat ieder toch aan de beurt, maar dat laat ik over aan de organisatie
Ja. Ze zit nogal achter qua mails en berichten. Zou idd zeker iets voor haar zijn ...
@DaBart overleg jij het met britney wat phallus zegt ik ken geen dames die hiervoor inzetbaar zijn helaas
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief en ik kom graag meespelen.
Ik denk dat het belangrijk is om eerst een locatie te hebben. Het is belangrijk om een dame onmiddellijk aan te kunnen geven waar er een ruimte ter beschikking is. ALs je moet zeggen aan de dame: oké je wilt een gangbang, ik ga nu een locatie zoeken, dan is ze tegen dat er een locatie is al ergens anders mee bezig.
Het zou dan ook leuk zijn mochten we hier al een groepje hebben zodanig dat er geen advertentie moet geplaatst worden. Dit schrikt sommige dames ook af....
 
Ik heb een aantal gangbangs meegedaan die gewoon in de huiskamer werden gehouden. Wat matrassen op de grond, dekens/kleedjes over de bank (wel aan te raden als je je bank schoon wilt houden ;) ), muziekje aan en lekker met ca. 6 man een mooie vrouw verwennen...

Ik kom ook uit brabant en doe graag mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan