Voormalig lid 1987
Vaste klant
Iemand al gangbang met MrsJ meegemaakt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa zijn recent, nemen en plaatsen ook elke keer nieuwe foto's. Wat je op de foto's ziet is wat je kunt verwachten. Ook de mogelijkheden die zijn aangegeven zijn mogelijk.@Witte63 bedankt. vraagje de foto's bij de avd. zijn die recent?
Je kan altijd nog geschept worden voor het huis als je naar buiten komt risico zijn er altijdOok ik heb mijn oog hierop laten vallen. Klinkt als een goede, prettige sfeer.
Heb nog geen ervaring. Maak me toch wat zorgen over veiligheid. Wordt je niet afgeperst na afloop van een bezoek? Of is dat eigenlijk non-existent.
sorry als de vraag wel heel naief is
Ook ik heb mijn oog hierop laten vallen. Klinkt als een goede, prettige sfeer.
Heb nog geen ervaring. Maak me toch wat zorgen over veiligheid. Wordt je niet afgeperst na afloop van een bezoek? Of is dat eigenlijk non-existent.
Een heel terechte vraag.Ook ik heb mijn oog hierop laten vallen. Klinkt als een goede, prettige sfeer.
Leuke rekensom maar zo gaat het niet op een gangbang (je rekensom zou theoretisch kloppen bij 1 vrouw maar het zijn er 2). De mannen die al eens op een gangbang geweest zijn weten dat er vaak meerdere mannen tegelijk met een vrouw bezig zijn dus reken nog maar een keer als er drie of vier tegelijk bezig zijn met 2 vrouwen. De mannen komen echt niets tekort en ik hou het zelf niet 2 uur vol hoor zonder pauze en ik heb nog geen man gezien die wel 2 uur kon "knallen"12 man max, zie ik. 2 uur is 120 minuten, 10 minuten/man... Gaat het voornamelijk om kijken ??? Of zijn er veel minder mannen?
In wat voor omgeving vind deze gb plaats? Is dat een hotel of gewoon thuis in woning bij iemand. M.a.w. is er wel voldoende ruimte voor 12 man??20ste geweest.Sfeer relaxed gastheer super aardige vent. Maar 12 man is best wel veel en als enkele dan denken dat ze verkering hebben. En ietwat opdringerig zijn dan haak ik al snel af. Misschien was de klik er ook niet. Dat kan. Al met al is het voor mij geen herhaling. Bij de juiste klik is er best veel mogelijk volgens mij.