Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan het niet zo vinden… linkje?Waarschijnlijk dezelfde als Arie en Jill op het nzc forum.
Klopt maar dat is niet wat zei wil dus........Je kunt ook wat om je guliio doen
Je kunt je ook gewoon niet mengen in een topic wat je niet wil en je richten op wat je wel wil. Simpel gezegt. Ik bemoei mij bijvoorbeeld ook niet met bijvoorbeeld review over een stofzuiger van een merk die ik niet hebKlopt maar dat is niet wat zei wil dus........
Ik heb haar vanmiddag gesproken en ze zitten nog niet vol, hoor. Ze haalt dan de advertentie eraf (als ze vol zitten).Wil de vanmorgen een afspraak maken voor de 12e. Maar ze zaten al vol . Jammer
Xander en Jill zijn een leuke stel denker. Ik heb ze al een paar keren mogen meemaken. Als de advertentie er niet meer is, dan is het vol lijkt me.Las op SJ dat er 1 september weer een gb werd georganiseerd. Had wel interesse maar toen was de advertentie weer weg. Iemand ervaring hiermee? Begreep uit de reviews dat het snel vol was.
Safe lijkt me onzinnig als bare wordt aangeboden. Er zijn safe party's genoeg. Maar ik zie de advertentie al lang niet meer. Wellicht gestopt.Meestal een bare gangbang toch? Iemand ervaring of dat het safe mag?
Vaak mag een condoom gewoon gebruikt worden. Zou het bijzonder vinden als dit geweigerd zou worden.Safe lijkt me onzinnig als bare wordt aangeboden. Er zijn safe party's genoeg. Maar ik zie de advertentie al lang niet meer. Wellicht gestopt.