Ik neem aan dat de heren over het hoofd gezien hebben dat het over 19 oktober 2022 ging.Jullie vragen een pb aan iemand, die hier 2 december voor het laatst was?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk neem aan dat de heren over het hoofd gezien hebben dat het over 19 oktober 2022 ging.Jullie vragen een pb aan iemand, die hier 2 december voor het laatst was?
Over welke organisatie heb je het?Weet niet of het dezelfde organisator betreft maar een dergelijk feestje (fuckbox) vindt nog steeds maandelijks plaats. Die organisator zoekt enkel groot (18+) en/of dik geschapen heren (tenzij men als stel deel neemt).
Organisatie is een groot woord, betreft een stel op fetlife dat dit in huiselijke kring doet, van liefhebbers voor liefhebbers.Over welke organisatie heb je het?
Over welke organisatie heb je het?
Yep, dat is 'm, moest even zoeken op fetlife maar is dezelfde organisator waar ik op doelde.Gloryhole voor vrouwen
Bestaat er in Nederland een “vrouw gerichte” gloryhole, dus waar alleen vrouwen op de knieën zitten. Een fantasie van mijn vriendin is om nog eens een gloryhole te bezoeken waar je gewoon heen kan gaan en mee kan doen. Een Czech Glory Wall zou nog mooier zijn, maar dat zal wel onmogelijk...www.girlsreview.nl