Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn... schuiven de dames een éclair over je pik!Er wordt voor je gezongen en het eerste likje is voor jou!
Unleash your inner child it'll be funEn ons ouders maar in onze kindertijd zeggen dat we proper moeten eten en niet met eten mogen spelen
Er zijn drie dames aanwezig... dus een éclair, een donut en... ?Donut niet beter?
Gelukkig zijn we niet meer in onze kindertijd he! Dus... have fun!En ons ouders maar in onze kindertijd zeggen dat we proper moeten eten en niet met eten mogen spelen
Yes!Unleash your inner child it'll be fun
haha.. hadden jullie gelijk de ABN overvallen?
Heerlijk!
Geen lockers aanwezig. De waardevolle spullen kunnen wel in bewaring worden gegeven.Kent er iemand die locatie? Zijn daar lockers aanwezig?
Afschuwelijk zo'n dingen. Is dat seks? Nee. De meiden zien er ook niet uit. Decadent tot en met.
Waarschijnlijk denkt hij dat dit iets anders is ipv chocoladeLisa! Decadente sex... Hoe durf je! Haha!
Decadent? Ik zie geen £100 briefjes hoorLisa! Decadente sex... Hoe durf je! Haha!
Nee dit zal voor mij ook de laatste zijn voor een lange tijd. Agenda laat dit even niet meer toe.Gaan jullie niet eens op tour, het liefst in de buurt van Amsterdam ?
In Nederland is juist alles veel beter georganiseerd....maar je moet wel een vergunning hebben voor alles.. In Vlaanderen is het een wild west.Nee dit zal voor mij ook de laatste zijn voor een lange tijd. Agenda laat dit even niet meer toe.
En uuuuuh, Nederland is ambetant met hun regels etc zou niet op mijn gemak zijn