Als zo de toegenomen animo peil, dan wordt het volgende keer toch de Lotto Arena of het Sportpaleis om iedereen kwijt te kunnen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ik Kimberly mag geloven 8 november al op Twitter gelezenHallo, wanneer is de volgende editie?
Nu ook op insta van Lisa. Een namiddag bang.Als ik Kimberly mag geloven 8 november al op Twitter gelezen
Oh, die boekhouding hoef ik niet, maar het aantal dat je in je kreeg bepaalt de lengte van mijn geilheid....Gaan wij hier niet delen. Maken mensen zo onze boekhouding. Maar laat ik zeggen dat het overdag altijd drukker zal zijn dan in de avond
Is een G*ngbang niet voor jou denk ik Lisa valt apart te boekenOh, die boekhouding hoef ik niet, maar het aantal dat je in je kreeg bepaalt de lengte van mijn geilheid....
Het live zien gebeuren voor je neus is geiler ... nonde, en ik ben weer vertrokken met mijn gedachten aan dinsdagOh, die boekhouding hoef ik niet, maar het aantal dat je in je kreeg bepaalt de lengte van mijn geilheid....
Ga ik ook niet aan jouw neus hangenOh, die boekhouding hoef ik niet, maar het aantal dat je in je kreeg bepaalt de lengte van mijn geilheid....
Nee, ben bijna door mijn vrije dagen heen en moet mn krachten sparen voor de 18deEn heb je het van de Valk alweer geboekt voor de 8ste @ho walker?
Beter je krachten en verlofdagen sparen voor de bang met @Empress Layla Dit weekend maak ik de afficheNee, ben bijna door mijn vrije dagen heen en moet mn krachten sparen voor de 18de
Wowww, al moet ik er ontslag voor nemen, hier moet ik bij zijn.Beter je krachten en verlofdagen sparen voor de bang met @Empress Layla Dit weekend maak ik de affiche
Volgens mij heb je de smaak te pakken LisaBeter je krachten en verlofdagen sparen voor de bang met @Empress Layla Dit weekend maak ik de affiche
denk dat er hier nog eentje is die de smaak te pakken heeftWowww, al moet ik er ontslag voor nemen, hier moet ik bij zijn.
Nee, het was een eenmalig ietsdenk dat er hier nog eentje is die de smaak te pakken heeft
Ja idd, elke keer weer.Nee, het was een eenmalig iets
Lurker, het is mijn taak de financiële haalbaarheid van mijn klanten te bewaken.Wowww, al moet ik er ontslag voor nemen, hier moet ik bij zijn.
De dozijnen eieren zijn niet aan te slepenNee, ben bijna door mijn vrije dagen heen en moet mn krachten sparen voor de 18de
1x in de week?Nee, het was een eenmalig iets
Als het maar geen verslaving wordtdenk dat er hier nog eentje is die de smaak te pakken heeft
Lurker, het is mijn taak de financiële haalbaarheid van mijn klanten te bewaken.
Dus denk dat dees een brug te ver is
oh , het is een gezonde verslaving en de poes van @Lisa Lefèvre behoed je voor een financiële kater . wat moet je meer hebben .Als het maar geen verslaving wordt
Daar heb ik nooit iets van gemerkt?!Lurker, het is mijn taak de financiële haalbaarheid van mijn klanten te bewaken.
Miaaaauuuuuuwoh , het is een gezonde verslaving en de poes van @Lisa Lefèvre behoed je voor een financiële kater . wat moet je meer hebben .
Gaat het zo'n duur feestje worden dan? Bedoel, in mijn beroep (software developer) heb ik zo weer een nieuwe baan hoorLurker, het is mijn taak de financiële haalbaarheid van mijn klanten te bewaken.
Met nog 10 weken te gaan en wekelijks een feestje valt het reuze meeGaat het zo'n duur feestje worden dan? Bedoel, in mijn beroep (software developer) heb ik zo weer een nieuwe baan hoor
Tien weken te gaan?Met nog 10 weken te gaan en wekelijks een feestje valt het reuze mee
Ik dacht al, stopt ho er mee na tien weken of zo?Dit jaar