• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Gangbang Haagse(G)B 4,82 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lieve bangers, ik had wel een review verwacht na het grandioze feest met de boekpresentatie gisteren.
Mag ik er zelf eentje schrijven?
Dit was mijn laatste keer in het Haagse, en het was the Cherry on top 🍒
Wat een geile gezelligheid. Iedereen bleef tot het eindsignaal, en na het uitdelen van de "memoires van een Pimp" hebben @HaagseB, en wij dames nog een heuse signeersessie gehouden en lippenstiftkusjes in de boeken uitgedeeld. Wat een leuke ervaring. Ik hoop dat iedereen net zo heeft genoten als ik, maar aangezien ik voorzien van een dikke stuclaag de kamer uit liep ga ik daar wel een beetje vanuit.
Ook erg leuk om cutie ginger te ontmoeten, net als Keisha en Raven.
@HaagseB, nog eens bedankt voor de fijne tijd, de spetterende feestjes en jouw vertrouwen ❤️
out with a bang! 💥
X Mila
 
Beste mede bangers, sluit mij volkomen aan bij Mila. Ik was er bij ;)Het was weer fijn en genieten op en top. Respect over en weer voor de organisatie, de meiden en de andere deelnemers. Memorabele avond, waar we het nog lang over gaan hebben. De boekpresentatie gaf een extra dimensie... boek, genieten, genieten... boek signeren en nog even napraten. Ben aan het boek begonnen en hoop snel bij de kus te zijn🤣.

Thanks.. en bij de volgende bang ben ik weer van de partij.
 
Wel, ten eerste, Mila, jij bedankt voor je tomeloze inzet in de gangbangs die ik met je heb mogen meemaken, de blik in je mooie ogen als je me aankijkt terwijl je mijn piemel diep in je keel neemt, je twister handjobs en de zalige neukpartijen met je. En dank voor de kus en meer in het boek.

De boekenbang was weer heerlijk, door Ginger, Naomi en Mila, en de meekijkers maar al snel meefeesters Keisha en Raven. Een verslag zal iemand anders moeten schrijven, ik herinner me vooral hoe ontzettend lekker het diep neuken met Raven was en hoe haar kutje mijn piemel met precies de juiste weerstand omsluit terwijl mijn ballen tegen haar billen stoten. En Ginger, ja, Ginger, dat ranke meisjeslijfje, die rosse haren, die blauwe ogen en dat onschuldige gezichtje waar ik me twee keer over leeg gespoten heb, dat is gewoon een droom.

Het boek van HaagseB heb ik in één ruk uitgelezen in de trein naar huis. Het leest lekker weg. Veel situaties kwamen me maar al te bekend voor (Eerste Hulp bij Kerst in de Engelse kamer in de Bananas, ik was erbij toen het ongevalletje gebeurde, en de dame ging na behandeling gewoon verder met de gangbang, met een flinke bult op haar voorhoofd, ha! Wat een kanjer). Of HaagseB als de kerstman. Leuk ook zijn de stukjes van de meiden zelf in het boek. Aanrader dus!
 
Haha was het maar waar Mila, ik moet nog de eerste keer meemaken! Had mij leuk geleken om kennis met jou te maken ;) en de andere leuke mensen op het feestje
Je kan nog steeds kennis maken met Mila hoor. Ze is nog steeds beschikbaar voor boekingen. En ook al ben ik eerder lovend over Mila geweest; ik beveel haar gezelschap van harte aan. Ik ken geen vrouw zoals Mila.
 
Iemand @HaagseB nog kunnen bereiken? Ik kan hem tot kort niet meer bereiken, hoop dat alles ok is

Goedemorgen Hans! Ik ben gewoon bereikbaar, en springlevend. Ik kom regelmatig op dit forum, maar krijg hier zoveel berichten dat ik die 'tussen de bedrijven' door beantwoord. Dat duurt soms een paar dagen, ik heb namelijk ook nog een normale baan, een sociaal leven en andere dingen waar ik tijd en aandacht aan moet besteden ;)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verjaardagsfeestje Chloe,

werd weer eens tijd voor een GB, dit keer was de jarige Chloe aan de beurt, een aantal mannen hadden een presentje mee genomen, zo ik ook en hopelijk smaakt de bonbons goed. Een feestje werd het, wat een heerlijk mens is Chloe, pauze doet ze bijna niet aan en continu werd ze geneukt, was ze aan het pijpen en trekken. Ze wilde ook wel eens een DP proberen, en dat heeft ze geweten. Op het matras, op de bank, allerlei posities heb ik voorbij zien komen en telkens was ze maar bezig. Tot 2 keer toe haar geile gezichtje ondergespoten en ze bleef je maar geil aankijken. Damn wat was het weer lekker. Op het laatste moment zat ze onder het sperma van iedereen die nog kon.

Op naar het volgende feestje.
 
Goedenavond... Komt Ginger binnenkort nog eens?
Zelfde vraag heb ik met Sophie. Benieuw of en wanneer die weer komt. Staat nog niet op de agenda voor komende feestjes zie ik (die krijg ik per mail).
Btw, ik kan iedereen het boek van @HaagseB aanbevelen. Heb 'm in één ruk (whats in a name 😅) uitgelezen. Erg vermakelijk. "Memoires van een pimp". Boordevol leuke anekdotes over 'het wereldje'.
 
Na een tijdje geen feestjes meer gedaan te hebben gisteren weer de stoute schoenen aangetrokken.

Deze keer met Molly en Keisha. Molly had de volledige aandacht deze avond. Nadat Molly een introductie rondje had gedaan duurde het niet lang voordat ze de eerste pikken al het afzuigen was. Nadat Molly al een tijdje geneukt werd, kwam Keisha ook even langs om wat te spelen.

Binnen de kortste keren lag Molly alles flink onder te squirten, een heus water ballet. Ze werd nog een paar keer goed gevuld aan alle kanten.

Kortom weer een fantastische avond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan