Er zijn twee feestjes, een in de middag, een in de avondLeg uit!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn twee feestjes, een in de middag, een in de avondLeg uit!
'S Avonds ook nog n feestje met dubbele bezettingLeg uit!
Ik als niet ervaringsdeskundige mbt Naomi ben heel benieuwd hoe het met haar is en hoe het is in combinatie met Mila.Volgens mij vergeten jullie Naomi, ben bang dat het goedje diep in haar keeltje verdwijnt moet het rustig aandoen, want er is nog een feestje erna
Laten we vrijdag afwachten en dan onze bevindingen in de vorm van een review hier te delen. Ps. Was het maar vrijdag.Heb Naomi helaas maar 1 keer meegemaakt, maar die slikt hem haast door en kijkt je diep in de ogen, hoop dat het nog steeds zo is, dan heb je twee deepthroat queens vrijdag
Gaat lekker geil worden!Ik ken Naomi ook nog niet, heel benieuwd. Tot morgen
Gefeliciteerd alvastFeest wordt het zeker
Mijn verjaardag vieren
Veel plezier morgen!Ik ken Naomi ook nog niet, heel benieuwd. Tot morgen
Is er nog plek morgen? (niet voor mij want ik vind 1x genoeg maar vraag 't voor een buddyIk ken Naomi ook nog niet, heel benieuwd. Tot morgen
Ik ook. Kan nie wachten.Je gaat een hele fijne en geile middag beleven @Mila ! Naomi is een schat! Ik heb er héél veel zin in morgen.
Nog niet, zou ook wel lastig zijn in de trein met een tent in de broekZijn we er klaar voor mannen?? @Mila @Naomi
Wat een verjaardagsfeestje zeg!'s Nachts om kwart voor 1 kwam mijn trein weer aan in mijn woonplaats.
Brrr... wat is het koud buiten, heb lekker een dutje gedaan in de warme trein, krijg je als je al op leeftijd bent
Wat heb ik weer uitgespookt in Den Haag?
Mijn verjaardag gevierd bij HaagseB, met taart en met z'n allen gezellig in een kringetje om twee dames, het was weer een dolle boel
Middag sessie met Mila & Naomi, deze toppers lusten wel wat piemels, als je van plan bent om even toe te kijken voel je het handje van Mila al weer handig om je lid, heerlijk.
Ook vroeg Mila mij om even op de bank te gaan zitten, al snel werd Naomi er ook bij geroepen, dubbele blowjob voor de jarige job, daar zeg ik geen nee tegen, dames bedankt
En als tegen het einde een stilte valt en Mila opent het buffet op Naomi, dan kunnen we niets anders doen dan het schouwspel in stilte bekijken, prachtig om te zien.
Helaas komt aan al het moois een einde en moesten we de natte buitenlucht weer opzoeken, gelukkig niet voor lang, want de avondsessie begon alweer 3 uur later.
Hier stonden Sofie en Emma op het programma, twee dames die ik nog niet eerder ben tegengekomen.
Waande mijzelf even in een studentenflat, ze konden zo van een studie afkomen.
Heerlijke dames en vooral geen spijt dat ik mij heb aangemeld voor beide feestjes.
Wederom tegen het einde werden de heren gevraagd om te zingen en ik werd dan weer getrakteerd
op een dubbele pijpbeurt, man, het kan niet op, of wel?
Heren bedankt, Dames bedankt, heb een prachtige verjaardag gehad en zal er vaak aan terugdenken
En natuurlijk dank aan HaagseB voor het mogelijk maken van dit alles, Ik wens jullie veel plezier volgende week
Wow jij hebt een hele leuke dag gisteren gehad @ho walker! Alsnog gefeliciteerd man!'s Nachts om kwart voor 1 kwam mijn trein weer aan in mijn woonplaats.
Brrr... wat is het koud buiten, heb lekker een dutje gedaan in de warme trein, krijg je als je al op leeftijd bent
Wat heb ik weer uitgespookt in Den Haag?
Mijn verjaardag gevierd bij HaagseB, met taart en met z'n allen gezellig in een kringetje om twee dames, het was weer een dolle boel
Middag sessie met Mila & Naomi, deze toppers lusten wel wat piemels, als je van plan bent om even toe te kijken voel je het handje van Mila al weer handig om je lid, heerlijk.
Ook vroeg Mila mij om even op de bank te gaan zitten, al snel werd Naomi er ook bij geroepen, dubbele blowjob voor de jarige job, daar zeg ik geen nee tegen, dames bedankt
En als tegen het einde een stilte valt en Mila opent het buffet op Naomi, dan kunnen we niets anders doen dan het schouwspel in stilte bekijken, prachtig om te zien.
Helaas komt aan al het moois een einde en moesten we de natte buitenlucht weer opzoeken, gelukkig niet voor lang, want de avondsessie begon alweer 3 uur later.
Hier stonden Sofie en Emma op het programma, twee dames die ik nog niet eerder ben tegengekomen.
Waande mijzelf even in een studentenflat, ze konden zo van een studie afkomen.
Heerlijke dames en vooral geen spijt dat ik mij heb aangemeld voor beide feestjes.
Wederom tegen het einde werden de heren gevraagd om te zingen en ik werd dan weer getrakteerd
op een dubbele pijpbeurt, man, het kan niet op, of wel?
Heren bedankt, Dames bedankt, heb een prachtige verjaardag gehad en zal er vaak aan terugdenken
En natuurlijk dank aan HaagseB voor het mogelijk maken van dit alles, Ik wens jullie veel plezier volgende week
Was ik maar elke vrijdag jarigHet was gisteravond inderdaad weer een subliem feestje bij HaagseB. Dank zij de nationale spoorwegen kwam ik iets te laat en was het feest al in volle gang, maar met die twee dames gisteravond kon dat natuurlijk ook gewoon niet anders, heerlijk heerlijk. Net zo heerlijk, overigens, als de taart van @ho walker die op tafel stond, dank en gefeliciteerd nog, wat een leuke manier om je verjaardag te vieren! Maar de dames, dus. Sofie hier al eerder beschreven, liefhebster van vooral veel en stijve piemels in haar mondje en kutje, en iedere keer weer een groot plezier om te zien hoe zij geniet. Sofie werd dan ook weer in allerlei standjes genomen, misschien wel het geilst toen ze languit op haar buik lag en dan van achteren genomen, kontje beetje omhoog, en je hoorde haar kreunend klaarkomen.
En dan de andere dame, een nieuwe dame aangekondigd als Emma. Ik was erg benieuwd naar Emma, en mijn hart sloeg een slag of wat over toen ik haar zag en herkende als ook een oude bekende uit de gangbanghistorie die ik helaas al een flinke tijd niet meer gezien had. (En voor alle DM-zenders: nee, ook Emma is niet Estelle). Want Emma is ook een plaatje, net zo blond als Sofie en ongeveer dezelfde lengte, een guitig kopje met een ondeugende blik, kleine maar hele mooie en opwindende borstjes, en een beetje vlees op de plekken waar ze het prima kan hebben en die een vrouwenlichaam nou juist zo opwindend maakt. En ook Emma genoot met volle teugen van haar eerste optreden bij Haagse B, nagenoeg de hele avond actief op de matrassen, piemels in haar mondje en kutje, of kronkelend van plezier onder de tong van een ervaren beffer. Of cowgirl rijdend op de pik van een medestrijder, het genot af te lezen van haar gezicht. Sofie en Emma dus, moge dit duo nog vaak optreden. Ook leuk, vind ik, was het dat de vriend van Sofie ook meedeed, en dan met zijn flinke piemel Emma goed doorneukt terwijl Sofie er naast ligt te kreunen met een andere lul in haar poesje. Dat is nog eens een droomrelatie.
Na een kleine twee uur was het weer tijd voor de traditionale bukkake. De jarige werd door beide dames tegelijk afgezogen terwijl wij Lang zal hij leven zongen, en waarschijnlijk zijn wij de komende maanden toevallig allemaal op vrijdag jarig. Ik moest een moeilijke keuze maken tussen spuiten over Sofie of spuiten over Emma, maar Emma ging gewillig voor me liggen en ik spoot me leeg over haar buik en in het gaatje van haar navel, haha. Ach ja, weer eens iets anders dan in de neus of gehoorgang van Sofie, niet waar.
Ja en dan weer naar huis, en ook ik was pas ruim na middernacht weer thuis (spoorwerkzaamheden, brandmelding in de Schipholtunnel, trekken aan de noodrem, incident met politie...). Maar wel ingeslapen met een dikke grijs op mijn gezicht.
Fantástico!Wanneer komt je bundel uit?
"las aventuras cachondas del niño mimado"