Voormalig lid 11453
Stamgast
Het toppunt van multitasken!Nou, ik mag graag kijken dp en een in de mond, lekker gevuld, en nog twee in de hand hoppa
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet toppunt van multitasken!Nou, ik mag graag kijken dp en een in de mond, lekker gevuld, en nog twee in de hand hoppa
Niet lullen maar vullenHet toppunt van multitasken!
Ik ben er in ieder geval bij a.s. vrijdag met Kim en Layla. Fantastische duo om mee te makenBeste vrijmibo die je kan beleven
Hallo, zou iemand die al is geweest hier een reactie op kunnen geven?Hallo, kan iemand vertellen hoeveel mannen er max. aanwezig zijn als er 1 dame is en hoeveel mannen bij 2 dames? Alvast bedankt.
Als je deze thread een beetje hebt doorgelezen kan je lezen dat er aan ons wordt gevraagd om geen aantallen en bedragen te noemen, wat wij respecteren.Hallo, zou iemand die al is geweest hier een reactie op kunnen geven?
Dank je, dat had ik over het hoofd gezien.Als je deze thread een beetje hebt doorgelezen kan je lezen dat er aan ons wordt gevraagd om geen aantallen en bedragen te noemen, wat wij respecteren.
Stuur HaagseGB een bericht voor antwoorden.
Ik wil zelf geen sperma in m'n mond ivm verhoogd risico op soa's.Een vraagje. Zelf ben ik enkel bij een gangbang destijds bij Maison Monty geweest. Daar was het not done om de dames onder te spuiten. Bij dezr gangbang lees ik dat de dames van begin tot einde meestal worden ondergespoten in mond of op lichaam. Ik vraag me af hoe de actie verloopt nadat een dame is ondergespoten en onder de sperma zit. Gaat ze dan even opfrissen of gaat de actie voornamelijk door? Wellicht een rare vraag voor de ervaren gangbangers, maar als man zonder veel ervaring is dit wel een belangrijke detail voor mij. Zou het persoonlijk zelf niet 'fris' vinden om een dame aan te raken of te neuken die constant onder de sperma zit.
Vaak gelijk een handdoek erbij of keukenrol en slokje water en door, en als je overbuurman het niet kan controleren, zou ik wel een stap opzij doen, tenzij je het niet erg vind ook hoeslaken word vervangen als het te nat/vies isEen vraagje. Zelf ben ik enkel bij een gangbang destijds bij Maison Monty geweest. Daar was het not done om de dames onder te spuiten. Bij dezr gangbang lees ik dat de dames van begin tot einde meestal worden ondergespoten in mond of op lichaam. Ik vraag me af hoe de actie verloopt nadat een dame is ondergespoten en onder de sperma zit. Gaat ze dan even opfrissen of gaat de actie voornamelijk door? Wellicht een rare vraag voor de ervaren gangbangers, maar als man zonder veel ervaring is dit wel een belangrijke detail voor mij. Zou het persoonlijk zelf niet 'fris' vinden om een dame aan te raken of te neuken die constant onder de sperma zit.
Dat had ik afgelopen vrijdag dan ff gemist dat het gezicht niet erg was ik mijn best doen om juist dat niet te raken maar kon niet voorkomen dat er beetje in je haar kwam… "ow nee mijn haren" maar zal t onthouden voor een volgende keerIk wil zelf geen sperma in m'n mond ivm verhoogd risico op soa's.
iedere andere plek is oké, maar gezicht is volgens mij niet gebruikelijk voor het einde van de gangbang. Dan vind ik een bukkake wel erg leuk. Degene die tussendoor spuit maakt het direct erna netjes schoon terwijl de actie gewoon verder gaat
Bukkake was als 'afsluiter' niet 'standaard', zeker niet bij Monty. Maar wel op het programma bij Dhr. R. Tiek. En ook standaard bij HaagseGB (en het lukt de dames altijd om de heren te laten spuiten).Een vraagje. Zelf ben ik enkel bij een gangbang destijds bij Maison Monty geweest. Daar was het not done om de dames onder te spuiten. Bij dezr gangbang lees ik dat de dames van begin tot einde meestal worden ondergespoten in mond of op lichaam. Ik vraag me af hoe de actie verloopt nadat een dame is ondergespoten en onder de sperma zit. Gaat ze dan even opfrissen of gaat de actie voornamelijk door? Wellicht een rare vraag voor de ervaren gangbangers, maar als man zonder veel ervaring is dit wel een belangrijke detail voor mij. Zou het persoonlijk zelf niet 'fris' vinden om een dame aan te raken of te neuken die constant onder de sperma zit.
Ik schreef er ooit dit over...
Ik sluit me hier helemaal bij aan Ho Walker. Het was top vanmiddag met Layla en Kim! Zeker toen ze samen bezig waren keken al de mannen naar hun schouwspel samen.Nog een week en HaagseGB bestaat 1 jaar, elke keer weet deze man weer top dames te regelen.
Kom net uit de deur lopen en het was weer gezellig, geil en een top middag, zo horen vrijmibo's te zijn.
Kim en Layla, wat een toppers.
Al bij de eerste gluck gluck geluiden weet je dat Kim aan het pijpen is en de subtiele kreuntjes van Layla dat ze vandaag niet alleen zijn.
Voor een aantal nieuw maar voor een aantal vaste waarden.
De handdoeken vliegen erdoor als Kim je lekker nat en diep pijpt, geen piemol is veilig.
Zo waren Zico en ik Kim lekker aan het spitroasten, heerlijk om te doen, en lagen later Layla en Kim lekker in 69 elkaar te verwennen, de hele kamer was er even stil van.
Bij de tafel viel het op dat de snacks nauwelijks zijn aangeraakt, geen tijd want met deze dames heb je geen tijd te verliezen.
Met de Sperma Douche was er weer de gebruikelijke afsluiter, Zico en ik naast elkaar tegenover Kim, om onze donatie over mond, tong en gezicht weer te lossen.
Tot de volgende
P.A. ???Ik was er ook bij vanmiddag en wat een heerlijk spektakel. Layla en Kim gingen er vol voor! Ik had zelf een mindere klik met de meiden, maar dat lag denk ik meer aan mij dan aan Kim en Layla. Een P.A. door je lul is soms toch een beetje schrikken en niet voor iedereen een aanvulling. Ik kijk uit naar de volgende, Haagse zet een top vrijmibo neer elke keer!!
veel plezier nog in de Fun, doe el nino mimado de groeten zie jullie maandag in sabayland, superman, 3 bangs in een weekend, sjonge jonge, waar haal je je energie vandaanIk sluit me hier helemaal bij aan Ho Walker. Het was top vanmiddag met Layla en Kim! Zeker toen ze samen bezig waren keken al de mannen naar hun schouwspel samen.
Voor herhaling vatbaar samen zeker weten. Tot de volgende keer
Waar haal je de energie en geld vandaan? De feesten zijn ook niet bepaald goedkoopveel plezier nog in de Fun, doe el nino mimado de groeten zie jullie maandag in sabayland, superman, 3 bangs in een weekend, sjonge jonge, waar haal je je energie vandaan
Jij bent dus El Nino mimado hahaha. Het was leuk je te spreken gisteren manIk kwam Zico inderdaad tegen in de Fun
Waar haal je de energie en geld vandaan? De feesten zijn ook niet bepaald goedkoop