Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen donderdag geweest voor de gangbang met zowel Femke als Lisa. Allebei zeer knappe dames, en er waren veel lullen waar Femke zeer goed raad mee wist. Ook had ze een aangenaam poesje waar fijn mee te spelen viel, ze liet veel toe. Lisa was ook een knappe dame, maar helaas was zij al drie kwartier voor de GB gedaan was, weg.
En heb je dan ook een deel van je inleg teruggekregen?Ben donderdag geweest voor de gangbang met zowel Femke als Lisa. Allebei zeer knappe dames, en er waren veel lullen waar Femke zeer goed raad mee wist. Ook had ze een aangenaam poesje waar fijn mee te spelen viel, ze liet veel toe. Lisa was ook een knappe dame, maar helaas was zij al drie kwartier voor de GB gedaan was, weg.
Ik was te druk bezig met Femke...En heb je dan ook een deel van je inleg teruggekregen?
Lijkt me in die omstandigheden ook wel het beste! Haha!Ik was te druk bezig met Femke...
Hmm precies hahaDaar krijg ik dus het schijt van, van dat vroeger stoppen
Een gb vroeger was wel wat anders!
Blijkt wel heel nieuw. Staat op de agenda als 'Aziatische Lilith'... Maar ze staat nog niet tussen de dames (dus geen verdere beschrijving)En met Lilith ? Heeft iemand al ervaring met de nieuwe princess van Sexyfreya ?
Aziatische vrouw .. Vind ik al heel leuk....Blijkt wel heel nieuw. Staat op de agenda als 'Aziatische Lilith'... Maar ze staat nog niet tussen de dames (dus geen verdere beschrijving)
Blijkt wel heel nieuw. Staat op de agenda als 'Aziatische Lilith'... Maar ze staat nog niet tussen de dames (dus geen verdere beschrijving)
Maar " vroeger " is niet meer.Daar krijg ik dus het schijt van, van dat vroeger stoppen
Een gb vroeger was wel wat anders!
Ik ga me morgen opofferen voor de groep en zal eens langs en over Lilith gaanIemand al leuk ervaring met de nieuwe Lilith ?
Geheel belangeloos natuurlijk!Ik ga me morgen opofferen voor de groep en zal eens langs en over Lilith gaan
Natuurlijk, "life is a bitch"Geheel belangeloos natuurlijk!
Veel succes met Lilith Hoop dat ze japans is.( Ook kijken naar javhub.com)Ik ga me morgen opofferen voor de groep en zal eens langs en over Lilith gaan
Bij Freya altijd de dag zelf -voor dat je vertrekt- bellen voor confirmatie!En,....ze is niet komen opdagen. Blijkbaar totaal onbetrouwbaar en komt afspraken niet na. De kloterij is dat ze je gewoon naar daar laten komen zodat ze iemand anders kunnen aanbieden. Kassa,kassa natuurlijk, maar je staat daar wel voor Jan lul. Dat ze dan haar advertentie op redlights verwijderen voor die dag hey, maar doen ze ook niet!
Nicole is echt een vaste waarde van dat huis!Wat een teleurstelling!
Er is zeker een probleem, want er werken daar bijna geen vrouwen meer, maar ze staan nog steeds op de website
Behalve Nicole.
Ik geloof ook niet meer in de beloften van de club
De club is niet meer wat het was 5 jaar geleden . Maar inderdaad, er is nog steeds Nicole, de beste vrouw voor GBNicole is echt een vaste waarde van dat huis!
Neen, ben weggegaan, had nog lang moeten wachten anders.En dan maar flink aan de slag met Nicole? En dit was top?
Samen met KellyNicole is echt een vaste waarde van dat huis!